לראשונה מאז המלחמה עם מקסיקו, אמריקאים צריכים להגן על אדמתם מפולש זר במשחק הפעולה מגוף ראשון החדש של יוצרי Frontlines
שמעתי שלספר השיאים של גינס יש מועמד בטוח למשחק בעל התסריט האמין ביותר בהיסטוריה - Homefront. המשחק מתרחש בשנת 2027 על אדמת ארה"ב הכבושה. על ידי מי היא נכבשה, אתם שואלים? על ידי צפון קוריאה, אחת המדינות העניות בעולם. עד כאן ענייני אמינות. מצד שני, אם נחליף כל הופעה של "צפון קוריאה" בתסריט ב"סין", כל העניין נהפך להרבה יותר ברור. THQ פשוט לא רצו לפגוע ביחסיהם עם השוק הסיני המתפתח.
ה"סינים", בקיצור, ניצלו את היחלשות האימפריה האמריקאית עקב המשבר הכלכלי ויותר מדי תוכניות ריאליטי, פלשו אליה וגרמו לקריסת המדינה. האמריקאים האמיצים, שלא מעוניינים בכל מיני תחליפי WOW מפוקפקים, יוצאים למלחמת גרילה נגד כוח הכיבוש המלוכסן.
התסריט למשחק נכתב על ידי ג'ון מיליוס, שהתפרסם בסוף שנות השבעים לאחר שכתב את התסריט לקלאסיקה הקולנועית "אפוקליפסה עכשיו". מאז הוא הספיק לכתוב עוד כמה דברים, ביניהם את התסריטים ל"קונאן הברברי" ול"סכנה ברורה ומיידית", את סדרת "רומא", ובאופן מפתיע גם את התסריט למשחק Medal of Honor: European Assault.
המשחק מפותח על ידי Kaos Studios, שבעברם החובבני פיתחו את מודיפיקציית Battlefield המפורסמת יחסית Desert Combat. מאז שנרכשו על ידי THQ הם הספיקו לפתח את Frontlines: Fuel of War (ביקורת גולש 1, ביקורת גולש 2), משחק פעולה מגוף ראשון שזכה ללא מעט אוהדים. מבחינת משחקיות, וגם מבחינה סיפורית בעצם, Homefront נשמע כמו המשך טבעי ל-Frontlines.
המשחק עומד להיות FPS מודרני קלאסי, עם גרסאות טיפה יותר משוכללות של נשקי תחילת המאה ה-21 ועם עד ארבעה חיילי AI שילוו את השחקן במשימות. היחוד שלו, עד כמה שיהיה כזה, יהיה בשני תחומים: הסביבה - אמריקה ההרוסה, במסע נואש של לוחמי מחתרת מקולורדו אל קליפורניה וחוף האוקיינוס השקט; והצעצועים המוטוריים\טכנולוגיים הרבים שנוכל לשלוט בהם, כולל מגוון של רכבים בשליטה ידנית וכמה בשליטה מרחוק - כמו מזל"טים ורובוטי לחימה.
הסיפור יהיה חלק חשוב מהאקשן של Homefront ויהיה משולב במשחקיות בזמן אמת - בלי לעצור את הפעילות לקטעי קישור. מאחר והלחימה מתרחשת בחורבותיה של אמריקה הגאה, הלוקיישנים יהיו בלתי אופייניים ומוכרים בעת ובעונה אחת - פרברים אמריקאיים אידיליים לשעבר, מרכזי קניות ענקיים, אוטוסטרדות מלאות רכבים מושבתים, גשר שער הזהב של סן פרנסיסקו לצד מקומות מוכרים אחרים.
ברוב המקומות האלה ילווה את הגיבור, בנוסף לחברי גרילה, טנק רובוטי בשם גוליית. גולי יקבל פקודות מהשחקן וצפוי להיות בעל ברית קריטי, גם בחיזוק כוח האש הידידותי וגם ביכולת להשתמש בגוף הפלדה שלו כחוצץ בינינו לבין כוחות האויב העדיפים.
אנשים ששיחקו בדמו של E3 תיארו תסריט אינטנסיבי, גרפיקה טובה, AI אגרסיבי ופיזיקה מטורפת שגורמת לרכבים כבדים להתעופף באוויר כאילו היו קליפות בוטנים. נשמע טוב למי שלא מחפש ריאליזם ברמת Op Flashpoint.
בנוסף לסינגל פלייר מובטח גם מולטי מושקע ל-32 שחקנים, אבל לא נחשף עליו מידע נוסף מעבר לזה.
Homefront מגיע למחשב, PS3 ו-Xbox360 ב-2010.
- צפו בטריילר הראשון ששוחרר למשחק
תגובות
1
12:15 06.06.2009 | daniel926
ראשון 3:
2
13:59 06.06.2009 | LeL
נשמע טוב :P
3
14:21 06.06.2009 | jacoby308 (אורח)
פיזיקה מטורפת שגורמת לרכבים כבדים להתעופף באוויר כאילו היו קליפות בוטנים - זה לא פיזיקה מטורפת, זה חוסר מטורף של חוקים פיזיקליים.
4
15:12 06.06.2009 | Nyromith
אני מקווה שנוכל לשחק גם את הסינים.
5
15:19 06.06.2009 | ! (אורח)
חייבים משחק שרוצחים בו אמריקאים... לשם שינוי
6
17:20 06.06.2009 | מאוכזב (אורח)
לא "משחקים בקנה"? עשיתם בשכל.
בקשר למשחק, נראה מעניין. הגראפיקה באמת לא רעה, הפיזיקה גם לא מאכזבת, אבל כל הקטע של רובוט-מכונית-על-שלט הצמוד הזה או ארבעת האנשים הקבועים שהולכים איתך לאורך כל המשחק, נראה קצת הזוי. צריך לחכות לסרטוני גיימפליי נורמליים כדי לקבוע חד משמעית. בכל מקרה, כתבה טובה.
7
17:43 06.06.2009 | ududy
תודה.
הבהרה: "משחקים בקנה" - משחקים שצפויים לצאת בחצי השנה הקרובה, "בקרוב" - משחקים עם תאריך יציאה רחוק יותר.
8
17:53 06.06.2009 | hrsisute (אורח)
תודה לך 7
9
00:55 07.06.2009 | Warr1or
אחרי FFOW, אני מצפה להרבה.
10
18:45 07.06.2009 | מנגו חוזר ובגדול (אורח)
דייייייייי נישבר כבר מ- FPS
אני כבר לא יכול לראות משחקי FPS !!!
תתחילו לחשוב על רעיונות אחרים!
הכל אותו הדבר
(6 שנים שיחקתי FPS, כבר יצא לי מה***)
תחשבו על קמפיינים חדשים, רעיונות חדשים,
משהו שלא קשור לM4A1 בתוספת משתיק קול ורוטב צ'ילי
11
12:44 08.06.2009 | Ariadne
מסכים עם 10.
יש יותר מידי משחקי FPS בשוק כיום.
12
| פורסם ע"י