הרשמה

סוני פתוחה לאפשרות של הבאת משחקי PS4 נוספים ל-PC

חברת סוני ציינה כי היא שוקלת לשחרר משחקים נוספים בגרסאות PC ויש סיכוי שזה יקרה בקרוב

הורייזן הוא לא המשחק היחיד שיגיע למחשב האישי שלכם.

במשך שנים הביטו מהצד שחקני ה-PC בשחקני הפלייסטיישן שמקבלים עוד ועוד משחקים איכותיים ונפלאים מחברת סוני, שמקפידה להיצמד לקונסולה הפופולארית. עכשיו, זה נראה הדברים עומדים להשתנות, בעיקר אחרי שהמשחק Horizon Zero Dawn הגיע למחשב האישי החודש. לאלו מכם ששמחו מהעובדה הקודמת, אולי כדאי לציין שזה לחלוטין הזמן להתחיל לחגוג, כי יש סיכוי שזה ממש לא המשחק האחרון שעומד להגיע למחשב האישי שלכם.

סוני ציינה לאחרונה בדו"חות התאגידיים שלה, כי היא בוחנת אתה אפשרות לשחרר משחקי גוף שלישי נוספים ל-PC, כשהמטרה היא "לקדם צמיחה נוספת ברווחים", כפי שנכתב בדו"ח. אין ספק שמדובר בצעד שיקפיץ את רווחי החברה, אך אי אפשר להתעלם מקהל המעריצים שממתין בסבלנות לשחרור המשחקים הללו בגרסא המותאמת למחשב האישי.

עם כל ההתלהבות, חשוב לזכור שסוני מתרכזת כרגע בפיתוח משחקים חדשים עבור קונסולת PS5 שעומדת להגיע אלינו ממש בקרוב. לכן, לא סביר לחשוב שהחברה תבחר לשחרר משחקים חדשים לחלוטין גם ל-PC. קחו לדוגמא את Horizon Zero Dawn; לקח לסוני שלוש שנים עד שהחליטו להשיק את המשחק גם למחשב האישי, ואפילו אז נראה שהביצועים (לפחות מבחינה גרפית), היו בינוניים. מכיוון שלוקח די הרבה זמן לשחרר משחקים לפלטפורמות אחרות, נראה שהיחידים שיוכלו ליהנות בזמן הקרוב ממשחק ההמשך: Horizon Forbidden West יהיו אלו שירכשו את הקונסולה החדשה. 

ספרו לנו בתגובות מה דעתכם ואילו משחקים הייתם רוצים לראות על המחשב האישי שלכם!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:26 30.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    מאוד מרשים שה-PC זוכה לכל כך הרבה אהבה בזמן האחרון.
    הדבר האירוני כאן הוא שהגזע העליון הולך ליהנות משני העולמות של המשחקים האקסקלוסיביים גם מסוני וגם ממיקרוסופט וכל זה בכלל בלי הצורך לקנות קונסולה. המחשב שוב פעם מוכיח את עצמו בתור ההשקעה הכי טובה.

  2. 2

       | פורסם ע"י