הרשמה

תכירו את Wanderer - הרפתקת מסע בזמן ב-VR

מסע בין מימדי הזמן והחלל במציאות מדומה נשמע לנו נהדר

רק לא לשכוח את המגפי חלל!

שוק משחקי ה-AAA ל-VR הולך ותופס תאוצה. זה התחיל עם המשחק הראשון, מזה כמעט עשור, בסדרת Half-Life עם Alyx הנהדר והמשיך עם המשחק הבא בסדרת Medal Of Honor. אבל הם ממש לא יחידים כשגם קיבלנו את Walking Dead: Saints & Sinners האפל אשר ניתן להפעלה באופן מלא דרך ה-Oculus Quest 2 ללא חובת שימוש במחשב.משחקי ה-VR חשפו בפניי עולם חדש ומופלא בו אני לא רק מתפעל את השחקן, אלא אני ממש השחקן שחי בתוך עולם המשחק ובתור  גרופי של עולם ה-VR, אני לא יכול שלא להתרגש מ-Wanderer שמתקרב אלינו. אם לא שמעתם על Wanderer אספר שהוא משחק AAA שאפתני, אשר נולד משיתוף פעולה בין שני סטודיואים מסקרנים בניו-זילנד- OddBoy Studio ו-M-Theory AR.


משחקי VR מאופיינים לרוב בעולמות משחק אשר אפשר נחרטים בזיכרון, ב-Half Life: Alyx סיירנו ברחבי City 17 על מחילות הביוב, בנייני המשרדים ומתקני הקומביין שלה, וב-WD: S&S שוטטנו במרחביה החרבים של ניו אורלינס. Wanderer מציע לנו לקחת חלק במסע בזמן בין אירועים היסטוריים, תרבויות מרתקות ודמויות מוכרות, כך שסביבת המשחק שלנו תשתנה באופן דרמטי בין שלב לשלב. המשחק שואף ליצור חוויה עוצמתית עוד יותר, בה נמצא את עצמנו על הירח, בערי ומבני תרבות המאיה, נסייר במעבדה עם ניקולה טסלה, נשוט בבוסטון שלאחר האפוקליפסה ב-2061. רשימת היעדים והזמנים השונים בעתיד ולאורך ההיסטוריה שאפשר ללכת אליהם היא בלתי נגמרת (מישהו אמר מלה"ע השנייה?). כמובן שתסריט זה ישפיע גם על כלי הנשק שינועו בין חץ וקשת למכונות ירייה.

מבחינת מכניקת המשחק Wanderer שואב לא מעט השראה ממשחקים דומים כמו Alyx שבו מצאנו על יד שמאל אביזר דרכו היה מזרק לטעינת חיים, לאחסון רימונים ומעבר בין נשקים, כשכאן נמצא גם שעון העונה לשם סמואל. סמואל הוא בעצם ה-Game Companion שלנו. נמצא אותו בתחילת המשחק, לאחר סיור בדירה נטושה והוא בעצם האביזר שיאפשר להחליף נשקים, לנוע בזמן, לקבל מידע על המשימות, לגלות את הדרך אם נתקעתם ובכלל לנהל עימו אינטראקציות. המפתחים הצהירו שתהיה גם מערכת שדרוגים שדרכה נוכל לשדרג את סמואל כך שיכיל יותר חפצים ונשקים.

אבל מעל הכל, הגיימפליי כאן הוא המלך. למשל, אם אחת המשימות דורשת פתיחה של תיבה עם מנעול בשנת 1906, יהיה אפשר לנוע קדימה בזמן, להצטייד במסור דיסק ולחזור חזרה בזמן ולפתוח אותה. אפשרות זו בעצם יוצרת מגוון מעניין של דרכי פעולה שמעלות את השאלה "מה אם" מסע בזמן באמת היה אפשרי. כמאפיין בולט של משחקי VR, המשחק יכלול פאזלים וחידות "חדרי בריחה" שיתאימו לתקופה בה נהיה. בין אם זה לסובב אבנים בסדר מסויים, לקבל רמזים מפסלים או ציורים שונים של בני המאיה או לחווט חוטי חשמל בתקופות מודרניות יותר, נצטרך להפעיל לא מעט חשיבה בדרך ולהתאים את עצמנו לרוח התקופה ההיסטורית בה נהיה.

Wanderer צפוי להגיע ב-22 בינואר עבור ה-Oculus, Steam VR וה-PSVR.
אני מאוד סקרן לגבי Wanderer ומקווה שהסטודיו יעמוד בכל היעדים שלו. ר​מה דעתכם עליו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י