הרשמה

הצצה נוספת ומעמיקה אל תוך Watch Dogs Legion!

צפיתם בסרטון המשחקיות שלנו ורוצים לשמוע עוד על המשחק החדש של יוביסופט? כל הפרטים כאן בכתבה!

למרות ש-Watch Dogs Legion הוא לא מה שאנשים ציפו מהסדרה אחרי Watch Dogs 2, אני באמת רואה איך יוביסופט מצליחים ליצור כאן חווית עולם פתוח חדשה ומרעננת

אנחנו נמצאים שבועות ספורים לפני היציאה של Watch Dogs Legion שמגיע אלינו בסוף החודש הקרוב! בדרך כלל אנחנו רושמים רשמים ראשוניים לקראת היציאה של משחק כלשהו ועוצרים שם, אבל יוביסופט הועילו בטובם לספק לכתבים באנגליה עוד הצצה של 3 שעות למשחק החדש שלהם! פול דייוויס שוב חזר אלינו וסיפק לנו את רשמיו וגם היה זה שהביא לנו את המשחקיות שצפיתם בה לפני כשעה. אז עכשיו אני אפסיק לחפור לכם ואתן את הבמה לפול שיספר קצת על החוויה שלו עם Watch Dogs Legion! פול, תן בסייבר!

הרבה דברים בתוך Watch Dogs Legion מצביעים על פירצות שאפשר לנצל כמו במשחקים קודמים, אבל מצד שני, המשחק השלישי בסדרה מביא איתו שינויים שמטלטלים את הנורמה שאנחנו רגילים אליה ממשחקי Watch Dogs. יוביסופט באמת לא עשו לעצמם חיים קלים, בעיקר עם העובדה שאין דמות ראשית אחת במשחק הזה, אלא מה שנראה כמו אינספור שכאלה ואת כולם תצטרכו לכוון. כל פרסונה מביאה איתה נקודת מבט חדשה על לונדון של העתיד הלא רחוק כל-כך ועל התקווה שלה להשיג מחדש את החופש של העיר. משהו נחמד שיוביסופט עשתה היא להביא לנו את היכולת לבחור עם איזו דמות להתחיל ומשם לבנות קבוצה מלאה במפעילים מיומנים ובמגוייסים טריים שיעשו בשבילכם משימות ראשיות וצדדיות שישרתו את המטרה של DedSec.

בעוד שהכיוון העיצובי הזה מצליח לברוח מהקונבנציות הטיפה לעוסות של משחקי עולם פתוח ענקיים שכבר ראינו, הוא גם מעלה שאלות רבות בנוגע לאיזון של המשחקיות ואולי הכי חשוב: הסיבות שבגינן אתם תוכלו להתחבר לדמות שלכם במשחק, בעיקר כשאין לכם רק אחת ויש לכם שורת דמויות שיכולות לקחת את המקום שלה. יוביסופט מנסה לטפל בבעיה בעזרת רעיון יחסית פשוט: ניצחון ל-DedSec הוא ניצחון לעם ומכאן שהמלחמה של DedSec היא המלחמה של כולם וכך גם החגיגות של ההצלחות שייכות לכולם. בעצם זה דיי מדהים לחשוב שמאות ה-NPC-ים במשחק הזה הם יותר מאשר אנשים שעומדים מהצד והם בוודאי ירצו לעזור לכם - רק תנו להם צ'אנס והם יוכיחו לכם את זה.

בסשן שנתנו לנו לשחק בו, יוביסופט בוודאות ירו עלינו בכל התותחים הכי כבדים שהיו שלהם. בסשן שיחקנו עם שלושה מפעילים שונים: ההאקרית שלנו קת'רין סטארק, גלנדה האריגן המתנקשת (היא גם זו שמופיעה בסרטון) והשרת מארק חסאני. כל השלושה היו טובים, אבל סטארק הייתה הפייבוריטית שלנו עם משפטים כמו: 'Yeah look, what we need to do now is clash with the f***ers who is exploiting London'. גם גלנדה הייתה נהדרת עם משפט כמו: 'We gone make sure they get their payback [...] me swear down', בדיוק לפני שהיא מטעינה את אקדח ה-Desert Eagle שלה כשהיא נכנסת לאתר בנייה בה העובדים בוודאות מכינים לנו צרות.

בעוד שהמתנקשת שלנו מביאה איתה כוח אש, סטארק צולחת את המשימות שלה בעזרת חוכמת ה-IT שלה ובכך כל שחקן יוכל לגשת לכל משימה איך שיבחר: בין אם בכוח ובין אם במוח. את חסאני קצת קשה לנו למכור, למרות שהמטאטא שהוא מביא איתו למשחק בהחלט גורם לסיטואציות מעניינות בכל הנוגע להתגנבות במשימות השונות. הרעיון הכללי הוא שתוכלו להחליף בין דמויות שונות לפי המשימה המוצבת בפניכם, או לפי הדרך בה אתם רוצים לבצע את המשימה. יכול להיות שהאריגן המתנקשת ויכולות הלחימה והיריות שלה יהיו כיפיים לאדם אחד ואחר ירצה דווקא להשתמש ביכולות של סטארק כדי לנצח את המשימות הקרובות מבלי לפגוע באף אחד.

יש רק רמת קושי אחת ב-Watch Dogs Legion, למרות שיש לה טוויסט שאגיע אליו בקרוב. קודם כל אזהיר, שגם אם תשחקו ברמת הקושי הרגילה, כנראה שהדמות שלכם לא תצליח לעמוד תחת הלחץ: היא כנראה תיפצע קשה או תיעצר על ידי המשטרה מה שיוביל לכך שהיא "תרד מהלוח" לזמן מסוים. המשחק בצורה חכמה מוצא דרך להתמודד עם זה בכך שהוא מאפשר לכם למצוא אנשים עם יכולות ייחודיות כמו רופאים ועורכי דין - אנשים שיוכלו לעזור לדמויות שלכם להחלים מהר יותר או לסגור תיקים של מפעילים של DedSec. אבל העובדה ש-Legion מאפשר לכם למצוא אותם לא אומר שתוכלו לגייס אותם בקלות: הם לרוב יהיו תחת סיטואציה של בני ערובה או משימות אחרות. בכל אופן נראה שהמשימות הללו כיפיות ובסופו של דבר גם תתגמלנה את השחקן.

אז מה הטוויסט שדיברתי עליו קודם? Legion מציע לכם אופציה למצב משחק עם Permadeath. כן, שמעתם נכון: ברגע שאיבדתם את אחד מהמגויסים שלכם, אין דרך חזרה ולא תוכלו לרפא אותו או להשיג אותו חזרה. זה מעלה את הסיכון בהרבה ובנוסף גם מעלה את הערך של.הסגל שכבר בניתם לעצמכם. המוד הזה אפילו מטפל בבעיית ההתחברות הרגשית לדמויות השונות שהזכרתי קודם לכן. לצערנו לא זכינו לחוות את החיבור הזה ואת איסוף הסגל: למרות שהמשחק מתבסס במידה רבה על הקשרים ועל גיוס האנשים המתאימים למשימה, במשימות ששיחקנו, שלושת הדמויות המרכזיות בהחלט הספיקו לנו. זה גם גרם לי לתהות האם לסלוגן של המשחק  ("שחקו ככל אחד") יהיה בכלל משמעות ברגע של הצוות שלכם יושלם ותרכיבו את הצוות המושלם שלכם. המפתחים יכולים לטפל בזה בעזרת לנו אירועים בהם נצטרך לגייס אנשים מסוימים למשימה, מה שייתן לשחקנים סיבה לצאת ולחקור את המפה.

עכשיו יסלח לי הצוות ב-Vgames (אוהב אתכם), אבל אני מגיע מלונדון, וזה קל לשכוח את אחד הדברים הכי מרהיבים מ-Watch Dogs Legion - עד כמה שהוא שם דגש על הצגת לונדון במלוא תפארתה. כבר הזכרתי את זה ברשמים הקודמים שלי, אבל לצפות אחר-כך במשחקיות שלי ולראות את כל האזורים המוכרים מהעיר הנפלאה הזאת הייתה חוויה ממש כיפית. רמת האותנטיות במשחק, עד כדי רמת הסמטאות השונות בעיר והכבישים השונים שמאפשרים לכם לעבור ממקום למקום בקלות ויעילות. בכלל, הדגש של יוביסופט על החיים בלונדון (תחנות הרכבת התחתית משמשות כנקודות Fast Travel!) הוא ענק ונהניתי לראות את זה במשחק.

לסיכום, למרות ש-Watch Dogs Legion הוא לא מה שאנשים ציפו מהסדרה אחרי Watch Dogs 2, אני באמת רואה איך יוביסופט מצליחים ליצור כאן חווית עולם פתוח חדשה ומרעננת, בייחוד בין כל משחקי העולם הפתוח שיש כיום בשוק. האם המשחק יעמוד בציפיות? נצטרך לראות כשהמשחק ייצא ב-29 באוקטובר!

תודה רבה לפול על הכתבה המפורטת ועל הצילום של המשחקיות בשבילנו! מה אתם חושבים על המשחק החדש? מתכוונים לקנות אותו? ספרו לנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 07.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    ואוו כמה שזה נראה ונשמע משעמם *face-palm* ...אני מקווה שכל מי שיקנה את המשחק [כל שלושתם] יהנה ממנו.

  2. 2

    13:41 07.10.2020 | nakiii nakiii

    המחלה של יוסיסופט - פול גז בניוטראל תרתי משמע

  3. 3

    14:51 07.10.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    שיא הכנות, המשחק דווקא מסקרן אותי: החולשה הכי גדולה של כל משחקי Watch Dogs, למרות הקונספט המעניין של העולם הפתוח בשליטה של השחקן, הייתה הדמויות הראשיות. איידן היה דמות שלא הוצגה מספיק וקיבלה יותר התפתחות עלילתית *אחרי* המשחק. במשחק השני הדמות של מרכוס הייתה טובה יותר אבל עדיין גנרית. לעובדה שכאן הקונספט של העולם הפתוח בו אנחנו יכולים לעשות כל מה שנבחר משתלב עם העובדה שכמעט כל NPC במשחק הוא דמות פוטנציאלית למשחק יש את הסיכוי הטוב ביותר לממש את הפוטנציאל המלא של Watch Dogs.

    גם לפול עצמו היו סייגים (אפשר לקרוא את זה מהרשמים שלו), אבל כמוהו גם אני אופטימי. מי יודע - אולי הפעם השלישית אכן תהייה גלידה.

  4. 4

    17:05 07.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    כל אבל כאן בכלל אין דמות ראשית ...אין לה סיפור מרכזי, אין לה אופי, אין לה קסם אישי, אין תכונות מיוחדות, אין לה כלום. למה? כי אין דמות ראשית בכלל ... אתה הוא "כולם" וכולם זה "אתה".
    המשחק מנסה להיות כל כך הרבה דברים ומאבד את עצמו בכל הבלאגן הזה - זאת דעתי. בוא נראה מה הביקורות יגידו. למרות שהמשחק הזה לא מעניין אותי כמעט באופן מוחלט בתור משחק ובתור התוכן שהוא מציע - מאוד מסקרן אותי לראות מה יחשבו עליו המבקרים בתור עוד משחק עולם פתוח גנרי של יוביסופט.

  5. 5

    21:05 07.10.2020 | elad9219 elad9219

    לדעתי אחד המשחקים הכי אנדרייטד שיש, באמת אני לא מצליח להבין למה אנשים לא מתלהבים ממנו.
    במשחק הראשון לא שיחקתי, אבל השני היה אחד המשחקים שהכי נהניתי מהם, עולם פתוח כיפי מאוד (אהבתי במיוחד את מירוצי היאכטות, שהוא שונה מאוד ממירוץ מכוניות), משימות סופר מקוריות, את סן פרנסיסקו עשו מדהים וכו'.
    מדברים על זה שהדמות הראשית ובכללי הדמויות לא מספיק עמוקות ומעניינות. זה נכון, אבל אנשים שוכחים לפעמים את הדבר העיקרי שלשמו נוצרו המשחקים- ליהנות. לא כל משחק חייב עלילה יוצאת דופן, זה לא סרט. לפעמים פשוט להסתובב בעולם פתוח, לנסוע, לטוס, לחסל אנשים ולעשות משימות מגניבות זה לא פחות טוב. Just Cause לדעתי זאת גם דוגמה מצוינת לזה. משחק עם עלילה מטומטמת בלי עומק, אבל בשורה התחתונה זה פשוט כיף טהור.

  6. 6

       | פורסם ע"י