הרשמה

רשמים מסשן של 4 שעות עם Rainbow Six Extraction!

ידידנו פול דייוויס חוזר ובענק, הפעם עם הרשמים שלו מסשן של לא פחות מ-4 שעות עם משחק היריות החדש של יוביסופט!

אז האם למפעילים החדשים יש פוטנציאל, או שכדאי שכבר נוותר מראש על הוצאת הציוד מהארון? בואו לקרוא את מה שפול כתב על המשחק החדש!

בעוד כשבועיים המשחק הבא בסדרת משחקי Rainbow Six עומד להגיע אלינו ויוביסופט אירופה נתנה לנו הצצה מוקדמת ל-Rainbow Six Extraction, כשפול דייוויס חברנו מאנגליה, שיחק לא פחות מ-4 שעות במשחק החדש יחד עם דמואיסטים של יוביסופט. אז מה הוא חשב על המשחק החדש? בואו נגלה!

אחרי כמה שעות של משחק, הנה עוד כמה מחשבות שלי (פול), על הפרויקט המוזר, מעניין ועדיין - תחת בדיקות קפדניות ורציניות של Ubisoft Montreal. קודם אתחיל ואומר שהפוטנציאל בהחלט שם: בבסיסו, Rainbow Six Extraction הוא משחק יריות טקטי צוותי. עכשיו, זה טיפה שונה ממשחקי "Co-op יריות" אחרים כמו Halo, Gears of War ואפילו Destiny בכמה מקרים. במשחקים הללו יש הרבה יותר מרחב פעולה וחופש פעולה להיות "זאבים בודדים". במקרה של Rainbow Six Extraction, ברגע שאתם תסטו מתוכנית הפעולה המסודרת של הצוות, המשחק יעניש אתכם והמשימה כמעט בוודאות תיפול.

הצטרפתי לצוות של שלושה אנשים בדרך לניו-יורק מוכת ה-Archaean, גזע החייזרים שהשתלט על האזור. לפני שנכנסו למלון ה-Monolith Gardens, הפעלנו Drone שיבדוק בשבילנו את השטח כדי לראות אם יש איזושהי פעילות חריגה שם. הגישה שלנו למשימה הייתה שקטה, חשאית ומדודה, כשאף אחד מאיתנו לא רצה לירות שום כדור מיותר, שכן כשמלכודת של ה-Archaean נדלקת, גל של היצורים האלה פשוט ישטוף את הצוות שלכם.

תראו אני אהיה כן איתכם, קצת היה קשה לי להתעלם מהזכרונות שהאווירה של Extraction העלו בי. כל קרב נגד החייזרים הללו הזכיר לי את הקרבות נגד ה-Flood, ה-Hive וה-Covenant מהלהיטים של Bungie, והאמת שזאת מחמאה ל-Ubisoft Montreal שהם הצליחו לגרום לאויבים שלכם להרגיש כמו סכנה אמיתית - לא רק מבחינת מראה אלא גם מבחינת אסטרטגיות הפעולה של היצורים הללו, המהירות שלהם והעובדה שהם לרוב ינסו לאגף אתכם ולתקוף מכמה חזיתות במקביל.

מה שהיה יפה בסשן שלנו הוא שהחבר'ה ב-Ubisoft דאגו להבהיר לנו שהמשחק הוא לא רק לחימה ב-Bloaters, Spikers, Sowers ועוד שמות של מפלצות - יש גם משימות שונות שאפשר להשלים בכל מפה. זאת גם אחת הסיבות למה לפני שהתחלנו Ubisoft דאגה להבהיר ש-"רובים לא יספיקו לכם" וש-"ידע הוא כוח" - כלומר להשתמש ב-Drones ולדעת איך נראית המפה מבעוד מועד יכול להיות ההבדל בין להצליח במשימה שלכם או להיכשל בצורה חרוצה.

הנה דוגמא יפה: במשחק יש משימה בשם "Specimen", שבה על המפעילים לתפוס מטרות מסוימות לצורך מחקר. בשביל המשימות הללו זה קריטי לתכנן את כל מסלולי הגישה שלכם מראש, לחשב את הסיכונים ולהתכונן לגלים על גבי גלים של Archaeans שיבואו לחלץ את החייזר האובד שלהם. משימות "Decontamination" בהן עליכם לנקות אזורים שונים במפה ולאסוף דגימות של הקנים בהם היצורים הללו מתגוררים צריכים להתבצע בשקט ובתיאום מופתי, אחרת... טוב - מוזמנים לראות את הסרטון כאן למטה. כל יריה חשובה במשימות הללו, בין אם מדובר במלון שדיברתי עליו קודם, Liberty Island או מפת תחנת המשטרה: עם כל אזור שאליו נכנסים, כך הסכנה עולה.

עכשיו כל זה טוב ויפה ובאמת החוויה שלי הייתה מאוד טובה, אבל השאלה הכי חשובה שנשארה לנו לשאול היא האם החוויה הזו של Rainbow Six Extraction היא פשוט פאזל אחד גדול, אין סופי ולא שלם. שוב, לא יצא לי לשחק בכל המשחק, אבל גם משחקים כמו Destiny למשל, שהיה עם אלמנטים של Online Co-op, ידע לסיים את הסיפור ואת העלילה עם משימות Co-op גרניוזיות. מכנית, Rainbow Six Extraction מרגיש יותר טוב מרוב התחרות שלו בשוק, אבל אנחנו צריכים לראות איך Ubisoft נותנת לצוותים שישחקו את משימות הסיום הללו וההתקדמות הזו שתשאיר אותם במשחק. החברה כבר הבטיחה לנו שתמיכה ב-Endgame אחרי ההשקה עם משימות שבועיות ואפילו Ranked Mode בדמות "Maelstrom Protocol". יהיו גם איוונטים מיוחדים, מפעילים חדשים ומפלצות חדשות, אז נצטרך לחכות ולראות מה עוד יהיה לנו במשחק.

תראו אני לא אשקר, אני מאוד נהניתי מהסשן ויש סיכוי לא רע ש-Rainbow Six Extraction יסחוף אחריו עדת מעריצים לא קטנה בכלל, בעיקר בזכות העובדה שהוא מגיע ל-Xbox Game Pass ויש לו את ה-Buddy System שמאפשר לשלושה חברים לשחק עם עותק אחד למשך שבועיים, כשהשמירה נשארת איתם גם אחר-כך (אם הם ירצו לקנות את המשחק). אני תמיד אופטימי לגבי המשחקים הללו, אבל Ubisoft עושה הרבה עבודה כדי לדאוג שהשקה של המשחק הזה תלך כמה שיותר טוב. בואו נראה אם זה אכן יהיה המצב.

תודה רבה לפול על הסקירה שלו, וכמובן תודה רבה גם ליוביסופט ועדלי יונייטד על ההצצה המוקדמת! בהמשך השבוע יעלו עוד סרטוני משחקיות של Rainbow Six Extraction, אז אתם מוזמנים להירשם לערוץ היוטיוב שלנו! על הדרך נשמח לשמוע מה אתם חושבים על Rainbow Six Extraction - מתכוונים לנסות אותו ב-Game Pass? כבר הזמנתם אותו מראש? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י