הרשמה

עושים לכם סדר: מה זה בעצם Overwatch 2?

המון דרכים להתבלבל, המון סיבות להשאר אופטימים

האם אחד הפרוייקטים הכי מבולגנים בתולדות עולם הגיימינג יסתיים בניצחון ובקאמבק ענק של בליזארד? יצאנו לברר

לאחר שנים של ציפייה, דחיות, חוסר במידע קונקרטי, אין ספור בעיות משפטיות ועסקת ענק אחת, קיבלנו את כל המידע שחשוב לנו כצרכנים על ההמשך לאחד המשחקים המדוברים אי פעם - Overwatch 2. מעבר למוזיקה הנהדרת והכיף בלראות את כל הדמויות שאהבנו חוזרות למסך, יש כמה פרטי מידע שלא כולם יהיו מרוצים מהם, ובמרכזם עומדת השאלה הגדולה ששום טריילר או מידע רישמי לא נתן לנו - מה לעזאזל זה Overwatch 2? אז אגרתי כאן את כל הפרטים שידועים לנו כדי לוודא שאף אחד מכם לא יגיע מבולבל להשקת המשחק באוקטובר הקרוב.

מישהו הזיז את האוברווטץ' שלי

אז כן, בראש ובראשונה, Overwatch 2 יהיה תחליף למשחק הראשון. זה אומר בדיוק מה שאתם חושבים שזה אומר- ב-4 באוקטובר 2022 - כותר ה-Overwatch המקורי יעלם מהעולם, ואיתו כל הדרכים (הרשמיות) לשחק בגרסה הזאת של המשחק. כשתורידו את המשחק השני, כל הפריטים שהשגתם במשחק הראשון ימשיכו אתכם הלאה, מה שכמובן יכלול את כל המפות והדמויות מהמשחק הראשון עם שידרוג קוסמטי שלמען האמת, בקושי מורגש. אז רגע, זה לא בעצם הופך את Overwatch 2 למעין עדכון גדול למשחק המקורי? באופן מסויים כן, רק שמדובר בעדכון מהותי אפילו ברמת הבסיס של המשחק.

שני השינויים המרכזיים למשחק הם הפיכתו לחינמי לגמרי עם מודל עסקי המבוסס על עונות מהירות עם תוספת של Battle Pass עבור כל עונה, כך שלפחות בין שתי העונות הראשונות ההבדל הוא רק חודשיים. השינוי השני המשמעותי קורה ממש בבסיסו של המשחק והוא הורדת שחקן אחד מכל קבוצה, כך שהמשחקים יהיו 5 נגד 5 וחלוקת הגיבורים תהיה כך: שניים מבוססי DPS, שניים מבוססי Support ו-Tank אחד. את השינוי הסביר אהרון קלר (Aaron Keller), שממלא את תפקיד המפתח המרכזי על המשחק, בכך ש-Blizzard תמיד חתרו לקומבט מובן, והורדת דמות אחת מכל קבוצה תגרום לו להיות מובן יותר לשחקן. השינוי יגרום לכך שכל דמות טנק תקבל עדכון למשחקיות הבסיסית שלה שתהפוך אותה לאגרסיבית יותר, וחלקן אף יקבלו שדרוג לכמות החיים.

Overwatch 2: Junker Queen Gameplay and Backstory Revealed [Update] - IGN

טנק יו וורי מאץ', בליזארד

שתי דוגמאות הן D.VA שתזכה להרבה יותר Matrix Juice כך שהמגן שלה יחזיק יותר זמן ומצב יריה אלטרנטיבי ל-Winston בו הוא יוכל לירות כדורי ברק ארוכי טווח. השינויים האלה די משמעותיים וללא ספק יצרו חוייה של משחק שונה כש-Overwatch הראשון יהפוך ל-2. מעבר למשחקיות, המעבר למודל חינמי כמובן גם משפיע. האופן בו נקבל עדכונים, מפות ודמויות מובטח להיות מהיר יותר, כך שנקבל עדכון כל 9 שבועות. כבר עד סוף השנה הנוכחית נקבל 7 מפות חדשות, 4 דמויות ויותר מ-60 סקינים. את אחת מהדמויות כבר הכרנו באירוע של Xbox בחודש שעבר, והיא נראת מלאת אישיות כמו כל שאר הדמויות מהראשון, כך שאין סיבה לחשוש. עוד טעימה מהעדכונים השותפים נקבל בדמות מצבי משחק חדשים, שעל הראשון כבר קיבלנו הסבר. Push הוא גרסאה של המשחק למשוך בחבל, ובו כל קבוצה תצטרך לדחוף רובוט לצד של האויבים בכך שהוא יתקדם לכיוון בו דמות תעשה Respawn. על פניו נראה שנקבל הרבה תוכן בזכות העדכונים השוטפים, ונראה שלפחות בהתחלה העדכונים יהיו אירועים ששווה לשים עליהם עיניים.

רגע, לא היה אמור להיות סיפור?

כן היה אמור להיות, וכן הוא עדיין מגיע - רק באיחור אופנתי. מצב הסיפור יגיע בשנת 2023 ויכלול שני סוגים של משימות אותן יהיה ניתן גם לעשות ב-Co-Op עם חברים. הסוג הראשון והמרכזי יהיה משימות סיפור בהן מספר דמויות מהמשחק יתאחדו על מנת להלחם נגד צבא הרובוטים Null Sector ברחבי הגלובוס. עוד לא ברור אם המצב יכלול סצינות מעבר של ממש, אך לפי Blizzard, במהלך הסיפור נחשוף את המניעים של האויב, כך שנשמע שהשם "משימות סיפור" אכן מתאים לסוג משימות זה. הסוג השני הוא משימות גיבורים, והוא יכלול משימות שנועדו להיות משוחקות מספר רב של פעמים כדי שנוכל לעלות ברמות את הדמויות שלנו ולפתוח להן יכולות ב-Skill Tree המיוחד למוד הספציפי הזה. היכולות מגניבות, ויתנו לנו אפשרויות לשדרג את הדמויות האהובות שלנו ולשחק בהן באופן שבחיים לא נוכל באונליין הרגיל - כך שגם למוד הזה יש סיבה לצפות.

Overwatch 2 announced; here's a new gameplay and cinematic trailer

השורה התחתונה

אוברווטץ' 2 הוא לגמרי לא משחק חדש, אבל הוא גם לגמרי לא סתם עוד עדכון גדול. מדובר בתוצר מיוחד שלמען האמת עוד לא יצא לי לראות עדיין בתעשייה, והדרך בה הוא הוכרז ללא ספק מצדיקה את הבלבול שנוצר סביבו. לאחר אסיפת כל המידע לכתבה אחת, אני חייב להגיד שלמרות שאני עדיין לא חושב שזה התוצר המגיע למעריצים אחרי שנים של ציפייה, יש הרבה מאוד סיבות להשאר אופטימיים ולחזור לעולם של Overwatch כשהוא יצא ב-4 באוקטובר בחינם למחשב האישי, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, ול- Nintendo Switch. חושבים שתחזרו לשחק? מבינים קצת יותר טוב מה המשמעות של ה-2 בשם המשחק? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י