הרשמה

שיחקנו ב-LEGO Star Wars: The Skywalker Saga! אז מה חשבנו עליו?

דור נשלח לבדוק האם משחק הלגו החדש שווה את הציפייה, וחזר בביטחון שעומדים להגשים לו חלום

אחרי שעה וחצי עם המשחק, אני בטוח שאפשר "לבנות" עליו שיעמוד בציפיות ושמדובר ב-"כוח" עולה בתחרות על תואר משחק השנה

תודה לעדלי יונייטד על ההזמנה לאירוע!

כבר בדקות הראשונות שלי עם LEGO Star Wars: The Skywalker Saga היו ברורים לי שלושה דברים חשובים. מדובר במשחק לגו הכי גדול, הכי יפה ויזואלית והכי מורכב שקיבלנו עד היום (בדיוק כמו חלקי הלגו שמופיעים בכל פינה במשחק). משחקי לגו כבר ידעו הרבה עליות ומורדות, אך הקו הברור הוא שמדובר במשחקים מהנים מאוד שלא ממש נלקחים או לוקחים את עצמם ברצינות. מה שנותר לי לברר בשעה וחצי שהיו לי עם המשחק הוא האם TT Games הצליחו להרכיב פה משהו שמדבר לכל הגילאים ושיילקח ברצינות באותה העת, כמו לדוגמא Kirby שיוצא בשישי הקרוב. התשובה שהגעתי אליה תגרום לתאריך היציאה של המשחק, ה-5 באפריל, להראות כאילו הוא בגלקסיה רחוקה, רחוקה מאוד. לכן אם אתם מצפים בקוצר רוח למשחק, או אם אתם רוצים להיכנס אליו עם כמה שפחות ידע, הייתי ממליץ לעצור עכשיו וללכת לחכות במקום אחר, כי אם הקצב שחוויתי בשעה וחצי האלו ימשך לאורך כל הדרך, מדובר בלא פחות ממועמד למשחק השנה.

ה"כוח" בידיים שלנו

החופש שניתן לשחקנים ב-Skywalker Saga מתבטא מהלחיצה הראשונה על השלט. את התחלת המשחק אתם יכולים לבחור מבין שלושת הסרטים הראשונים משלושת הטרילוגיות של הסדרה האהובה, כך שאם אתם חושבים שהסדר הנכון הוא קודם פרקים 4-6 ואז 1-3, או אם אתם חושבים שהסדר צריך להיות כרונולוגי או אפילו אם בא לכם להתחיל משום מה מפרק 7 ולהשאיר מאחור את טרילוגיית ההמשך כמה שיותר מהר, אתם יכולים. לאחר שלב הפתיחה בכל אחד מהסרטים, אתם תיזרקו לעולם הפתוח של המשחק. סליחה, לא עולם - גלקסיה. במשחק נוכל לטייל באזורים פתוחים שחלקם גדולים וחלקם גדולים מאוד ביותר מ-20 כוכבים מוכרים מהסרטים, בנוסף לחלל קטן בפאתי הכוכבים בו נוכל להסתובב עם החללית שלנו ולמצוא משימות נוספות. המפתחים ב-TT Games לא עשו לעצמם שום הנחות במשחק הזה, ולנו רק נותר להתענג מפירות ההשקעה שלהם. בעולם הפתוח נוכל להתקדם בסיפור, לעשות משימות צד או לחקור את הכוכבים, שמלאים ברפרנסים ומקומות שעוד לא יצא לנו לבקר במשחקי לגו או בכלל. כל זה מקנה לשחקן חופש שלא נראה עד עכשיו במשחקי לגו, ולא נעשה בסדר גודל כזה במשחקי "מלחמת הכוכבים".

החלקים הקטנים

כמו כל בניית לגו, מה שמפריד בין בניות טובות לבניות מעולות היא תשומת הלב לפרטים הקטנים, וב-Skywalker Saga, היא נלקחת רמה מעבר. מחלקי לגו שצוברים חול ואבק במדבר של Tatooine ועד ל-וקבלו את זה: העובדה שרק דרואידים יכולים לתרגם שפות שונות. לכן אם תרצו לקבל משימה בעולם הפתוח מ-Wookiee שצריך עזרה תצטרכו לדבר איתו עם C-3PO לדוגמא, כי אם תדברו איתו עם לוק סקיווקר הכתוביות יופיעו לכם בתור ג'יבריש. הפרט הזה, מראה באופן מושלם את כמות האהבה שיש במשחק הזה לעולם של מלחמת הכוכבים, ואת העובדה שיש פה כוונה אמיתית לפנות לקהל מבוגר יותר מהקהל הרגיל שמשחקי לגו פונים אליו.

הפנייה הזאת מתבטאת גם בשיטת הקרבות החדשה. בכל פעם שנכנסים לקרב, נפתח בצד המסך Combo Meter שמעודד שימוש בכפתורים שונים ליצירת מהלכים שמשתנים בין דמות לדמות. בקרבות קרובים אגב, מתווסף כפתור קאונטר של ממש שנותן אפשרות להגיב למתקפות של האויבים, בעוד שבקרבות רחוקים ניתן להיכנס למצב כוונת, ששם את המצלמה ממש מאחורי הראש של הדמות ונותן לנו אפשרות לירות במדויק יותר על האויבים. אמנם לא מדובר באתגר של ממש, אבל ללא ספק מדובר בהכי הרבה כיף שהיה לי בקרבות במשחק לגו אי פעם.

עולם ששווה לחקור אותו

חוץ מההומור המשובח (לדוגמא, בכל פעם שבוחרים לשחק עם אובי-וואן הוא אומר "Hello there!"), העובדה שכל המקומות בעולם נראים מדהים ויזואלית וזה חלום של ממש לחקור אותם, איזה עוד דרייב The Skywalker Saga נותן לנו לחקור? ובכן, איפה שמשחקי לגו בעבר לא ממש הצטיינו, נראה שב-Skywalker Saga הבעיה נפתרה. במקום קוביות זהב - נאסוף "קייבר-בריקס" שמשיגים מהשלמת שלבים, השלמת משימות צד וכו'. איתן, נוכל לשדרג את היכולות של הדמויות שלנו, שמחולקות לאחת מתשעה Hero classes. נשמע לכם כמו משחק ?RPG ובכן, אני בטוח שזאת הייתה הכוונה. אני לא יודע מאיפה בTT Games השיגו את הביטחון להכניס מכניקות כאלה במשחק חלל באותה שנה ש-Starfield יוצא, אבל הם הלכו לשם - והתוצאה מעולה. לא רק שרציתי לחקור את הבית של הדודים של לוק כי זאת הפעם הראשונה במשחק מלחמת הכוכבים שאפשר לחקור אותו כחלק מעולם פתוח, אלא גם רציתי להשיג את כל הקייבר-בריקס באזור כדי להגדיל את המהירות בה Ben Kenobi יכול לזרוק את חרב האור שלו.

אל האין-סוף ומעבר לו

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga לא רק מכוון להיות משחק הלגו האהוב עליכם, ואפילו לא רק להיות משחק מלחמת הכוכבים האולטימטיבי. הוא באמת ובתמים מתכוון להתחרות על תואר משחק השנה. מהשלבים שהוצגו לנו, ומהשעה וחצי בה חקרתי את Tatooin, אני מסוגל להגיד בפה שלם שאם הקצב הזה ימשך, אתם הולכים לשמוע על המשחק הזה עוד המון, ולא רק ב-5 באפריל כשהוא ייצא, אלא גם לקראת תחרויות, כנסים וסיכומי שנה כשנצטרך לבחור את משחקי השנה לשנת 2022. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga יוצא ב-5 לאפריל ל-Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S והמחשב האישי.

מה אתם חשבתם על הסיכום? שתפו אותנו בתגובות למטה וספרו לנו אם גם אתם מחכים למשחק! רק נזכיר לכם שניתן גם לצפות בסרטון שצילמנו מהמשחק עם המחשבות של דור עליו כאן למעלה! עד הפעם הבאה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:22 10.04.2022 | woodmaster woodmaster (אורח)

    ביקורת ברמה גבוהה מאוד, התרשמתי ובוודאות אנסה את המשחק!

  2. 2

       | פורסם ע"י