הרשמה

רשמים ראשוניים מ-Rainbow Six Extraction!

סדרת Rainbow Six הולכת לכיוון חדש ותודות ליוביסופט ופול דיוויס, חברנו מאנגליה, אנחנו יכולים לספר לכם עוד קצת על Extraction!

אחד מהמותגים הכי גדולים ב-eSports לוקח פנייה לכיוון לא שגרתי והוזמנו על ידי Ubisoft לקבל הצצה על המשחק החדש!

אירוע ה-Ubisoft Forward הסתיים ממש לפני רגע (מוזמנים לקרוא את הסיכום שלנו לאירוע) ואנחנו סוף סוף יכולים לספר לכם שתודות לפול דייוויס, חברנו מאנגליה, Ubisoft יכלה לספק לנו הצצה ראשונה למשחק החדש שלה בסדרת Rainbow Six הפופולרית: Rainbow Six Extraction! אז מה היה לפול לומר על המשחק?

אחרי ששרדתי שעתיים של פטרול מסביב למרכז המחקר אורפיוס, יש לי הרבה מה להוריד מהחזה, מנטלית. הצטרפתי לקבוצה של שלושה מפעילים של Rainbow Six, כשנכנסו לסיטואציות שיותר שייכות לעולם המסך הגדול של הקולנוע מאשר למסכי גיימינג מהירים. הרעיון מאחורי המשחק היה לקחת אנשי צבא, עם כל הנשקים והציוד המשתמע מכך ולשים אותם מול מפלצות מהחלל החיצון שנראות כמו צמחים, בזמן שאנחנו נלחמים על שטחים, או אפילו בשביל האנושות אם תרצו. Rainbow Six Extraction הוא קפיצה נרטיבית גדולה עבור המותג הזה, זה בטוח - אבל יותר מזה, יש סיכוי שאנחנו הולכים להתרחק יותר ויותר מסגנון ה-PvP שהסדרה הייתה ידועה בה בשנים האחרונות.

חמש על חמש, מתקיפים נגד מגנים, ושהקבוצה הטובה ביותר תנצח. הביטויים הללו מגדירים הכי טוב את מה ששחקני Rainbow Six למדו לכבד ולאהוב מאז ש-Siege נחת בשלהי 2015. PvP מובהק, עם אלמנטים חזקים של טקטיקה ומתקפות נגד, הכל כדי להשיג את העליונות הזו בקרב. אבל יחד עם זאת, חלקכם אולי זוכרים שב-2018, Ubisoft שחררה קמפיין מוגבל בזמן בשם Outbreak, ששלח אותנו לניו מקסיקו, כדי להצטרף לצוות של שלושה לוחמים כשהם מנסים לחקור מגפה שהשתוללה שם. Rainbow Six Extraction הוא ההתפתחות של Rainbow Six Siege Outbreak ומביא את הסיפור המלא שלו.

כאירוע חד פעמי, Outbreak הייתה הצלחה: המשחק הוכיח כי למשחקיות הטקטיקה והנשקים של Siege יש מספיק ורסטיליות כדי לעבוד בתצורה של PvE וש-Ubisoft יכולה להוסיף אלמנטים של דרמה וסינמטיות יחד עם המשחקיות הזו. עכשיו כש-Outbreak התפתח והפך למשלחת ארוכה יותר, הסאגה הזו הוסיפה עוד כל מיני אלמנטים שיסייעו לכם לשרוד. הראשון הוא חופש פעולה לשחקנים: כל כך הרבה אחריות וקבלת החלטות ניתנים לקבוצה שלכם, מהבחירה של אילו מפעילים לקחת ואיזה load-outs יהיו להם, ועד לבחירה של כמה הקבוצה תהייה מוכנה לדחוף ולהמשיך קדימה בשביל רווח גדול יותר. מרכז המחקר אורפיוס מחולק לתתי מפות, כשלכל תת מפה שכזו יש את המטרות שלה והאובייקטים שלה. כל הצלחה במשימה באזור שכזה מעלה את רמת הקושי של המשחק. וככל שהרמה קשה יותר כך הסיכוי שחבריכם לקבוצה יפלו עולה, כשל-Extraction יש דרך מגניבה לשלב את זה עם העלילה והעולם של המשחק על ידי תוספת של "Missing in Action" - משימת חילוץ.

זה גם מוביל אותי לעוד קונספט מרכזי ב-Extraction, והוא המרחב של משימות שנוצרות באופן אקראי. ב-ORC (מרכז המחקר), אנחנו נחשפנו לבערך 12 משימות שונות שכאלה, כש-Missing in Action הייתה בטוח שם לצורך ההדגמה. MIA היא אחת המשימות היותר מורכבות וכוללת את החיפוש של המפעיל/ה החסרים. כשאתה נכנסים לאזור של המשימה ב-ORC, ישר שמים לב שהמקום פשוט הוצף על ידי יצורים שהפכו את המקום לבית הקריפי שלהם. המפעיל אותו אתם מחפשים יהיה דבוק לעץ חייזרי (דיי מגעיל, אני חייב לומר) כגולם. המטרה של MIA היא לשחרר את הבחור שלכם על ידי החלשת העץ בעזרת פודים מיוחדים שיהיה אפשר לירות עליו תוך כדי שאנחנו מגנים על האזור מפני גלים של היצורים הללו. לאחר שהמפעיל שוחרר, מתחיל הפוש האחרון כדי להגיע לנקודת החילוץ ולעזוב את המקום... או להמשיך ולהישאר ב-ORC ולהמשיך הלאה.

בעוד שלא כל המשימות היו כאלו מורכבות, רובן מורכבות מכמה שלבים שונים וכן מתגמלות את הקבוצה על עבודה אסטרטגית יותר מאשר יריות בכל מה שזז. משימת ה-'Specimen' למשל, שמה את הקבוצה במרדף אחרי יצור שצריך למשוך אל נקודת החילוץ. ב-'Serial Scan', נצטרך לכבוש ולשמור על כמה אזורים של ה-ORC מפני היצורים שיפלשו אליהן. אפילו המשימה הבסיסית ביותר, 'Biopsy', נהיית קלה יותר כשעובדים בצורה שקטה ומתודית ולהמם את המטרה שלכם לפני שאתם אוספים דגימת רקמות (קשה יותר ממה שאתם חושבים).

עכשיו, כל זה נשמע טוב ויפה, אבל כל הלחץ על יוביסופט ליצור איום חייזרי שבאמת יאיים עלינו ויהיה אמין. היצורים הללו, ה-Archæans, כפי שהם ידועים במשחק, מנסים ליצור איזשהו "אקוסיסטם חייזרי מתפתח", כשבין היתר תוכלו למצוא שם זנים כמו ה-Grunts שירוצו לעבריכם ויתקפו אתכם מקרוב, ה-Breacher האיטי אבל המתפוצץ או קטנים יותר וזריזים כמו ה-Spores ששואבים את הכוח שלכם ומפריעים לראייה שלכם. הגדול ביותר כאמור היה בגודל של עץ: ה-Chimera ממשימת ה-MIA. העיצוב של היצורים האלה מצוין, גם אם הוא מתבסס על דברים קיימים (ההומאז'ים לסרטי Alien היו ברורים מהרגע הראשון).

כל זה היה יכול להיות לחינם, אם המשחקיות המרכזית של R6 הייתה משתנה יותר מדי או לא קיימת, אבל ההפך הוא הנכון: ממה ששיחקנו וראינו המשחקיות נשארה נהדרת ואפילו בונה על זה עם התוספת של טכנולוגיית REACT, שמשפרת ומוסיפה עוד פיצ'רים לגאדג'טים הקיימים של המפעילים הישנים והחדשים. בהתאם לרוח של המותג של Tom Clancy, שום דבר בציוד החדש הזה לא יותר מדי מורכב: כיס תחמושת, שריון לגוף ורחפן קטן הם התוספות הראשונות שמשלימות את הציוד הסטנדרטי.

והכי חשוב, למרות שהאויבים החדשים מנוהלים על ידי AI בלבד, והצוותים מוגבלים לשלושה אנשים, מצאנו את עצמנו משתמשים ביכולות השונות של המפעילים והטכנולוגיה שלהם הרבה יותר ממה שציפינו, ובמשחק כמו Rainbow Six, התכנון המקדים הזה, יחד עם הצורך בתקשורת ברורה בין השחקנים הם חלק אינטגרלי מההנאה במשחק הזה. שעתיים לא הספיקו לי כדי לבסס איזושהי דעה לטווח הרחוק, אבל אני בהחלט יכול לומר ש-Extraction יושב אצלי במוח מהרגע שקמנו מהכיסא. אני באמת מחכה לנסות אותו שוב.

המון תודה לפול על ההצצה המוקדמת ל-Rainbow Six Extraction שהוצג ב-E3 האחרון! מה אתם חשבתם על מה שפול כתב? המשחק מעניין אתכם? שתפו אותנו ואל תשכחו להיכנס גם לחדר המצב כדי לקרוא את כל החדשות סביב E3 2021!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:14 12.06.2021 | Itamarush Itamarush

    זה משחק סינגרפלייר?

  2. 2

    23:28 12.06.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    המשחק יאפשר סינגל פלייר (עם בוטים) ומשחק עם חברים במולטי פלייר.

  3. 3

    12:04 13.06.2021 | Itamarush Itamarush

    סינגל פלייר רגיל או סתם משחק עם בוטים?

  4. 4

    08:54 14.06.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    נראה שמשחק עם בוטים, יוביסופט עוד לא דיברה על אלמנט הסיפור אם קיים כזה בכלל במשחק. יכול להיות שזה יהיה בסגנון של אוברווץ׳ עם דגש נטו על מולטי ואת הסיפור הם ישחילו תוך כדי.

  5. 5

       | פורסם ע"י