הרשמה

Assassin's Creed IV: כל הפרטים

אחרי כל השמועות והדליפות, AC IV נחשף רשמית. קליק לכל הפרטים, הסרטונים והתמונות

 הפיראטים באים: אחרי כל השמועות ההדלפות - יוביסופט סוף סוף מפזרת את הערפל וחושפת באופן רשמי את Assassin's Creed IV: Black Flag - המשחק הבא בסדרת משחק ההתנקשויות, שצפוי להגיע לקראת סוף השנה לכל הקונסולות הביתיות מהדור הנוכחי ומהדור הבא.

בהתאם למה שסיפרו השמועות - Black Flag אכן יאפשר לכם לשחק מתנקש-פיראט, שישוט בין ערים וכפרים שונים באיים הקאריביים בתחילת המאה ה-18. המתנקש יקרא אדוורד קנווי - והוא למעשה האבא של היית'ם קנווי והסבא של קונור, גיבורי המשחק הקודם בסדרה. 

ביוביסופט מבטיחים שהם למדו את הלקחים הרצויים מ-Assassin's Creed III - ובניגוד לקונור המתנקש העגמומי, דמותו של אדוורד תהיה כריזמטית הרבה יותר ותזכיר את אצ'יו, המתנקש האיטלקי מ-AC II והמשכיו. בחברה גם מתכוונים להציג גירסה אפלה ומציאותית יותר של חיי הפיראטים בקאריביים - והיא צפויה להזכיר יותר סדרות הסטוריות של ערוץ הטלוויזיה HBO מאשר את סדרת סרטי "שודדי הקאריביים" העליזה של דיסני. 

המשחק צפוי לכלול את המפה הגדולה ביותר בתולדות הסדרה, ולפי הבטחת יוביסופט מדובר בעולם פתוח אחד שלם, שלא יהיה מחולק לאיזורים שונים כפי שהיה במשחקים הקודמים. במהלך המשחק עצמו תוכלו לעבור באופן ישיר וללא שום המתנה בין ים ליבשה, להפליג לאיים מרוחקים, לצלול מתחת לגלים ולחקור שלוש ערים גדולות בסגנונות ארכיטקטוריים שונים. בסך הכל, צפוי המשחק לכלול כ-50 איזורים משמעותיים הכוללים, בנוסף לערים הגדולות, גם מספר כפרי דייגים קטנים, מבצרים, הריסות ארכיאולוגיות ועוד.

 

הים צפוי להיות חלק מרכזי מהמשחק - ולפיכך נוצרה ספינה גדולה ומרשימה, ה-Jackdaw, שמוגדרת על ידי יוביסופט כ"דמות המרכזית השניה של המשחק". לעומת ה-Jackdaw, הספינה עליה שלט קונור במשחק הקודם היא סירת צעצוע: הספינה החדשה צפוייה לכלול 26 מפרשים, סיפון באורך 60 מטרים ומקום ללא פחות מ-56 תותחים. כמו במשחק הקודם, גם הפעם תתחילו עם ספינה צנועה יחסית, ותשדרגו אותה במהלך ההרפתקה על ידי רכישת חפצים שונים וגיוס אנשי צוות שיערו לכם לאייש אותה.

קצת בדומה ל-Far Cry 3, הים יהיה מלא גם בחיות טרף שצריך להתכונן מבפניהן - והן יצטרפו לשלל חיות בר אחרות שיהיה ניתן לצוד במהלך הקמפיין. בין החיות השונות שיהיה אפשר לצוד יימצאו הפעם גם כרישים ואפילו לוויתנים. לא כל כך נעים את אתם אוהבים בעלי חיים.

 

 כמו במשחקים הקודמים, Assassin's Creed IV יכלול גם מצב מולטיפלייר וגם קשר מסויים לסיפור המסגרת שהוצג במשחקים הקודמים, עם קטעים מסויימים שיתרחשו בימינו אנו. עם זאת, המשחק ככל הנראה לא יכלול קשר ישיר לסיפורו של דזמונד, שעמד במרכז טרילוגית המשחקים המקורית.

את Assassin's Creed IV מפתחים לא פחות משמונה אולפני משחקים שונים במקביל, ופיתוחו החל בקיץ של שנת 2011. במהלך החודשים הקרובים יוביסופט וודאי תשחרר מידע נוסף על המשחק - כולל טריילרים חדשים ותמונות חדשות, לקראת ההשקה המתוכננת לסתיו.  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:29 04.03.2013 | WarFox89 WarFox89

    נראה מעניין מאוד.

  2. 2

    16:09 04.03.2013 | crabrocket crabrocket

    מדהים איך הם מצליחים להמציא את הסדרה כל פעם מחדש

  3. 3

    22:02 04.03.2013 | רונן רונן

    נשמע מעניין מאוד, וגם מזכיר מאוד את זלדה ווינד ווקר :)

    אני בוודאי אפקח עליו עין בציפייה דרוכה. אקנה אותו לפלייסטיישן 4.

    רונן.

  4. 4

       | פורסם ע"י