הרשמה

סקירה מוקדמת: Too Human

הכירו את TOO HUMAN, משחק בלעדי לקונסולה של מיקרוסופט ה-XBOX 360 שעתיד לצאת באפריל השנה.
למשחק הסטוריית פיתוח ארוכה מאוד: במקור המשחק יועד ל-PS1, ולאחר מכן הפיתוח של המשחק עבר לגיימקיוב כש-Silicon Knights,יוצרי המשחק, סיימו לעבוד על Eternal darkness לקיוב (גם הוא התחיל את דרכו בקונסולה אחרת, ה-N64).

יום אחד נינטנדו פנו ל-Silicon Knights ושאלו אותם אם בא להם לעבוד עם הידאו קוג'ימה (יוצר Metal Gear Solid) וכמו כל חבורה של אנשים שיש להם טיפה שכל בקודקוד הם ענו מיד "כן". כך SK התחילו לעבוד על Metal Gear Solid: The Twin Snakes ושוב, Too Human נדחה.
"ואז באה מיקרוסופט". מיקרוסופט הציע ל-SK לפתח את Too Human לקונסולה הבאה שלהם, ושמיקרוסופט יפיצו את הכותר. SK קפצו על ההזדמנות והמשחק שוב שינה נושא והפך לסיפור אפי המחולק לטרילוגיה ומספר בעצם על אלים ומפלצות בעולם המכאני.

המשחק מספר בעצם את המיתולוגיה הפלמית (ת'ור, לוקי וחברים) בעטיפה עתידנית ושונה- המלחמה בין בני האדם והאלים שלהם, Aesir, נגד המכונות. הרעיון הוא לקחת את המיתולוגיה הפלמית ולעשות ממנה סיפור סייבר פאנק עתידני הנפרש של טרילוגיה של משחקים.

Too Human התבסס על המנוע המנוצל ביותר בדור הנוכחי, Unreal 3. כמו שכולנו שמענו הם מסובכים עד הצוואר בהליכים משפטיים נגד EPIC בנושא המנוע ויכולותיו, הליכים שעדיין לא הסתיימו. עקב כך החברה עברה לפיתוח המשחק על מנוע פרטי שהם פיתחו. פרט טריוויה טכני נוסף: אחרי ה-LOADING הראשון שחווים במשחק, לא נראה אפילו מסך טעינה אחד. נוכל לשחק את המשחק מתחילתו ועד סופו ללא כל זמני טעינה.
גם המשחקיות של Too Human תהיה ייחודית בכמה דרכים: קודם כל, המצלמה אינה נשלטת על ידי השחקן, אלא על ידי ה-AI של משחק ו-SK עיצבו אלגוריתם מיוחד שתמיד מראה לך את ההתרחשות החשובה והמעניינת ביותר על המסך: בזמן קרב היא תתקרב בשביל להראות את האויבים בצורה מפורטת יותר אבל כשישנה כמות גדולה של אויבים המפוזרת על אזור גדול היא תתרחק בשביל לתת פרספקטיבה על הקרב.
המצלמה אמורה גם ליצור זוויות צילום מעניינות כדי שנוכל לראות דברים חשובים אומנותית כמו פסלי ענק ובניינים מרשימים במיוחד. כמובן, היא תדע לאזן בין כל האלמנטים שמשפיעים עליה כדי לתת את הזוית הטובה ביותר כל הזמן, נשמע שאפתני? לפי אתרים כמו IGN זה גם עובד, אם כי עדיין לא באופן מושלם.

אז מה עושים עם הסטיק הימני אתם שואלים? נלחמים כמובן. מערכת הקרב מבוססת רק על הסטיק הימני וללא כפתורים, והיא מיועדת להיות זריזה ואינטואיטיבית כדי ששחקנים יוכלו להתמודד עם עשרות האויבים שתוקפים אותם. יש אוייב מימנכם? הזזיזו את הסטיק ימינה ובאלדור, גיבור המשחק, יתקוף ימינה. תרצו להרים את האוייב לאויר סטייל DMC? תזרקו את הסטיק ימינה פעמיים והוא יעוף כמו בובה לאויר. תרצו לזרוק את האוייב שמאלה? הטו את הסטיק ימינה ואז מיד שמאלה והאוייב יעוף על גבו משמאלכם.
אמצעי קרב נוסף הוא רובים ואקדחים. תוכלו לצייד את עצמכם בשני כלי נשק חם כאשר הטריגר הימני שולט בימני והשמאלי בשמאלי. המצלמה תתייצב מאחורי הגב של באלדור ותוכלו להחליף בין אויבים עם הסטיק הימני בזמן שעם השמאלי תוכלו לזוז (האקדחים פשוט ננעלים על מי שתכוונו).
כמו כן יש מד מאנה, כוח קסם, אותו ממלאים לא עם בקבוקים שימלאו לכם את המאנה אלא על ידי ביצוע רצפי מכות מהירים, ככל שתבצעו קומבו גדול יותר כך המאנה שלכם תתמלא יותר ותוכלו להטיל יותר קסמים.

במשחק אפשר לשחק אחת מ-5 דרגות:
- בראסקר - התוקף, המקביל לברברי בדיאבלו. יכול לסחוב שני נשקים יחד ובעל התקפות חזקות.

- ולקרי - המגן, המקביל לפאלדין בדיאבלו. יכול למגן את עצמו בצורה טובה ובעל סיבולת גבוהה.
- הביו מהנדס - המרפא, מתמחה ברפואה וריפוי.
- הקומנדו - מומחה בחומרי נפץ.
- האלוף - מומחה בקרבות אוויר.

יש לנו 5 סוגי דמויות שונים, עץ כישורים עם עשרות כישורים שנוכל להשיג כשאנחנו עולים דרגות (עד דרגה 50 במשחק הראשון בטרילוגיה). ההישגים במשחק נקראים "רונים" וממש משפרים את יכולותיך- "תהרוג 40 אוייבים עם משגר רימונים" ותקבל +3 נקודות נזק לחומרי נפץ שלך.
במשחק אויבים מופיעים אקראית, אפשר למצוא אלפי סוגי שלל שונים: חרבות, דרך רובים ועד מגנים ושריונות שונים שכל אחד מהם יראה על הדמות שלנו שונה לגמרי. כמו כן יהיה במשחק מצב CO-OP ל-4 שחקנים אונליין שאמור בשילוב עם כל הגורמים האקראיים והעובדה שכל פעם אפשר ללכת בכיוון אחר בעץ לאפשר משחקיות חוזרת גבוהה.
מי שרוצה לראות עוד יכול לצפות בסרטונים הרשמיים של המשחק:
סרטון 1


(נכתב בעזרתו האדיבה של DrKeo, מנהל פורום XBOX)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:07 09.01.2008 | master chief master chief

    נראה משחק טוב!

    נראה משחק טוב!

  2. 2

    16:09 09.01.2008 | kaminsky kaminsky

    וואו!

    איזו השקעה! וואו! כתבה מעולה, נראה משחק מרשים מאוד!

  3. 3

    17:34 09.01.2008 | יובל בירב יובל בירב

    שיחקתי במשחק בתערכות E3 2006

    מדובר בחיקוי חיוור של God of War.

    נקווה מאוד שהמפתחים לוקחים את עצמם ברצינות וישפרו את המשחק, כי בגרסה המוקדמת ההיא הוא לא היה משהו בכלל. אני אופטימי, בכל זאת עברה יותר משנה וחצי.

  4. 4

    18:30 09.01.2008 | bozeman bozeman

    הם שינו אותו מאז

    גם הוא קיבל אופי אחר לחלוטין יותר של האק אנד סלאש RPG. בכל מקרה כולנו מחכים לראות אין הוא ייצא...

  5. 5

    20:59 09.01.2008 | (אורח)

    לפי התיאור זה נשמע כמו Hellgate: London

    ומה הקטע עם השמות של המקצועות?
    אז שמו Berserker ו-Valkyrie(אני מניח שזה האיות? העברות של השם בכתבה עושה את זה לא ברור אם הם עשו שם אחר ולא את המקור) כי זה מתקשר לסקנדינבים, אבל אז הם דופקים את כל האווירה עם שמות גנריים כמו ביו-מהנדס, קומנדו ואלוף?

  6. 6

    23:40 09.01.2008 | tintin tintin

    כתוב בצורה עלובה

    הייתי צריך לקרוא כל משפט פעמיים כדי להבין למה התכוונת.

  7. 7

    00:51 10.01.2008 | The Champ The Champ (אורח)

    תגובה

    אני סתם מנחש אבל אתה ממש אדיוט נכון ??

  8. 8

    10:01 10.01.2008 | zombit zombit (אורח)

    שווה לחכות לאפריל

    יש מה לחכות ב-2008
    בעיקר באפריל....

  9. 9

       | פורסם ע"י