הרשמה

חברת Gigabyte חושפת את לוח האם הראשון שלה עבור דור 11

מעבדי דור 11 מגיחים לשוק ואיתם מגיעים לוח האם החדשים

אמא תמיד אומרת: "The Future is Now Old Man"

השקה של דור מעבדים חדש זה תמיד אירוע מרגש שפותח בפני עולם הטכנולוגיה וחברות החומרות אפשרויות שלא היו בעבר. בין אם זה אפשרויות עיצוביות ופונקצונאליות חדשות כמו לפטופים שיכולים להפוך לטבלטים או אפשרויות טכניות חדשות כמו היכולת לערוך סירטוני 4K על מחשבים דקים וקטנים. לכן כשרק אתמול בלילה סיפרנו לכם שאינטל סוף סוף השיקה את המעבדים החדשים מתוך דור ה-11 שלה התרגשנו מאוד. ומיד לאחר ההכרזה על המעבדים החדשים קיבלנו גשם של הכרזות מחברות חומרה ולפטופים שונות שישלבו את המעבדים החדשים במוצרים שלהן. בין אותן חברות ניצבת גם Gigabyte שמכריזה היום על לוח האם הראשון שלה שמיועד למעבדי דור 11.

לוח האם החדש יהיה מבית מותג הגיימינג של החברה- Aorus והוא יקרא ה-Z590 Aorus Master. לוח האם החדש יהיה ספינת הדגל של Aorus עבור מעבדי הדור החדש כשהוא בעל תושבת (Socket) שמותאמת עבורם, ערכת השבבים החדשה, ה-Z590 ומספר רב של רכיבי מתח על מנת לספק למעבד את כל הכח שהוא צריך ואף יאפשרו אוברקלוק ללא בעיית מתחים. בנוסף לאלו, אפשר לראות שהלוח יתמוך בכ-3 כונני M.2 שיעבדו על בסיס PCIe Gen 4.0 X4 ויותקנו מתחת לגוף קירור גדול שמחסה את מרבית לוח האם.

אם כבר דיברנו על PCIe Gen 4.0 אז אציין שגם חיבורי ההרחבה הגדולים עבור כרטיסי מסך עובדים בתקן זה כשהם חיבורים מחוזקים על מנת לעמוד בעומס המשקל של כרטיסי המסך הכבדים מבלי להישבר. מבחינת חיבורים הלוח יכלול כ-9 חיבורי USB-A במהירויות ותקנים שונים, חיבור USB-C 3.2 אשר תומך ב-Thunerbolt 4, חיבור Ethernet במהירות 10Gb לצד חיבורי וידיאו, אודיו ותקשורת סטנדרטיים עבור אנטנות שיתמכו ב-WIFI 6E ו-Bluetooth 5.

כמו מרבית לוחות האם בשוק גם ה-Z590 Aorus Master יהיה בעל כרטיס קול חדש ומשופר שיבודד מלוח האם לצד מספר איזורי תאורת RGB משתנה שתוכל לעבוד בתיאום לחומרת המחשב ואו לרצועות תאורה שיכולות להתחבר ישר ללוח.

ה-Z590 Aorus Master עמוס בעוד המון פיצ'רים מעולים, אך הוא בעיקר מתסמן כאחד הבסיסים הטובים ביותר עבור מחשב גיימינג שיהיה מבוסס על דור 11.
מה דעתכם על לוח האם החדש של Aorus ו-Gigabyte? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י