הרשמה

ביקורת: JSAUX 8-in-1 RGB Docking Station

החברה הסינית חוזרת אלינו לביקורת בפעם האחרונה לתקופה הקרובה! בואו לקרוא מה חשבנו על תחנת העגינה של JSAUX!

למעט בעיה עיצובית אחת שאם להיות כן, גם היא פתירה לחלוטין, זאת תחנת עגינה מושלמת למכשירי PC גיימינג ניידים ובפרט ל-ROG Ally בו אני משתמש הכי הרבה כרגע

המוצר סופק לנו לביקורת על ידי JSAUX, תודה רבה!

זהו! הביקורת האחרונה שלנו בסדרת הביקורות למוצרי JSAUX הגיעה, והפעם אנחנו נדבר על אחת מתחנות העגינה הכי עמוסות שלהם, ה-RGB 8-in-1 Docking Station. בעבר יצא לי לסקר את ה-M.2 SSD Docking Station של החברה שהיה ממש מסקרן, אבל גם באיזשהו מקום הרגיש קצת Overkill לטעמי. משום מה, יש לי תחושה שתחנת העגינה הזו תענה לי על רוב הצרכים ותפתור את הבעיות שהיו לי עם הקודמת, אבל אני קופץ כאן למסקנות מוקדם מדי. בואו נפתח את החבילה וננסה להבין מה תחנת העגינה הזו נותנת לנו!

לבן וצבעוני ביחד

תחנת העגינה הזו לא מותאמת נטו ל-ROG Ally, אבל עם עיצוב שכזה אתם תוכלו לסלוח למי שטעה וחשב ש-JSAUX פשוט בחרו להוציא מוצר ספציפית למכשיר של ASUS. תחנת העגינה שקיבלנו היא כולה לבנה, ומעוצבת בצורה קומפקטית. העובי שלה יחד עם העובדה שהיא יחסית קלה גורמת לה להרגיש קצת יותר נוחה לנשיאה ממקום למקום (יחד עם עוד משהו שאגיע אליו בהמשך). אני מאוד אהבתי את העובדה שהמעמד למכשיר נשלף ממעין מגירה שכזאת ולא בולט כל הזמן. זאת בחירה עיצובית שמאפשרת לי להחריש קצת את התחנה ולגרום לה להיראות כמו HUB נחמד כשאני לוקח איתי את ה-ROG לנסיעות לעבודה.

העיצוב של תחנת העגינה הזאת לא יכול לקרוא לעצמו "עיצוב גיימינג" אם לא יהיו למטה קצת אורות RGB. את תאורת ה-RGB אפשר לכוונן בעזרת OpenRGB, תוכנה חינמית שיודעת לעבוד עם המכשיר ומאפשרת לכם לבחור צבעים, מהירות הבהוב ועוד.ֲ התאורה של תחנת העגינה הזאת מאוד חזקה, שזה סוג של חיסרון אבל רק למי שרוצה שהתחנה תהייה מחוברת כל הזמן למחשב בלי לכבות אותו. בעוד שהאורות ממש חמודים, אני הייתי שמח לאופציה לכבות את האורות מהתחנה עצמה, זה היה חוסך לי קצת זמן ברגעים בהם אני לא רוצה את התאורה הזאת.

כל החיבורים שרק צריך

הגרסה שאנחנו קיבלנו לסיקור היא כאמור הגרסה עם שמונה חיבורים: בצד האחורי תוכלו למצוא שני חיבורי USB 3.0, שני חיבור USB-C, חיבור LAN וחיבור HDMI (כל אלה בנוסף לחיבור הסטנדרטי לחשמל). בצד השמאלי של התחנה יש עוד חיבור USB 2.0, כשבסך הכל מגיעים לשמונה חיבורים. אני בחור שמשתמש בעכבר, מקלדת ולרוב מחבר עוד דיסק און קי או עוד שלט (כמו השלט שאני משתמש בו בשביל לשחק Tekken 8). בשביל בן אדם כמוני, שעושה שימוש דיי רב במכשירים נוספים, אני באמת לא צריך יותר.

תחנת העגינה הזו של JSAUX מספקת גישה נהדרת לכל המוצרים שאתם צריכים, כשהתוספת של חיבור LAN פשוט משלימה את החוויה. בביקורת הקודמת שלי דיברתי על כך שהמחסור בחיבור שלישי מאוד הפריע לי ואני שמח שכאן אני מקבל את כל מה שאני צריך ועוד. מבחינת העיצוב, ה-ROG Ally יושב במכשיר בצורה נהדרת, כשזה באמת מרגיש שהמגירה הותאמה לו. ה-Steam Deck OLED שלי גם יושב בצורה טובה במגירה, למרות שהוא בזווית טיפה פחות ישרה ממה שאני מעדיף. המגירה מתכווננת אז זאת בעיה פתירה יחסית וגם אומרת שכנראה נוכל לכוונן את תחנת העגינה עבור מכשירים שונים - שזה ממש נחמד.

הבעיה הכי גדולה שיש לי עם תחנת העגינה הזאת קשורה בעיצוב של כבל ה-USB-C שמגיע איתה ואמור להתחבר למכשיר שלכם. בגלל העיצוב של הכבל, הוא יסתיר חלק מהחלק העליון של המכשיר שתשימו אותו עליו. בצורה הכי נוחה שלו (הגעה מצד ימין שלכם וחיבור למכשיר), הוא יסתיר את כפתורי הווליום של ה-ROG Ally, שזה לא נורא כל-כך, ואת כפתור ההדלקה של ה-Steam Deck שזה קצת מציק. הבחירה השנייה לא יותר טובה כן? אני ממש לא רוצה שהכבל יסתיר את פתח המאוורר בחלק העליון של ה-Steam Deck OLED שלי. אבל עם כל הכבוד לבעיה הזאת היא סופר פתירה.

אני דיי בטוח שזה לא היה בגלל זה, אבל המעצבים ב-JSAUX החליטו לא לחבר את כבל ה-USB לתחנת העגינה ולהשאיר אותו מנותק. בנוסף לכך שזה מאפשר נשיאה נוחה מאוד של תחנת העגינה (מבלי לדאוג להתקפלות של הכבל בתיק), זה מסיר דאגה ממשתמשים כי זה מסיר נקודת כשל מכרזית (אין כבל לחיבור למכשיר שלכם, אין לכם תחנת עגינה). התקלקל הכבל? אתם לא אוהבים את איך שהוא יושב על ה-ROG Ally או ה-Steam Deck שלכם? הוא קצר מדי ל-Legion Go של לנובו? פשוט תביאו אחד אחר. אני תמיד אומר שקאסטומיזציה זה דבר נהדר ולתת בחירה למשתמש/צרכן של המוצר שלכם. זה ערך שצריך להיות ערך עליון. אני מאוד אהבתי לראות ש-JSAUX הלכו לכיוון הזה וגם אם אין לו פיצ'ר מפוצץ כמו תחנת העגינה עם SSD שלהם, הם הביאו מוצר נהדר שעושה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

השורה התחתונה

כן, אין לי באמת מה להוסיף על מה שנאמר בביקורת. למעט בעיה עיצובית אחת שאם להיות כן, גם היא פתירה לחלוטין, זאת תחנת עגינה מושלמת למכשירי PC גיימינג ניידים ובפרט ל-ROG Ally בו אני משתמש הכי הרבה כרגע. שלושה חיבורי USB-A זאת באמת הכמות המושלמת של חיבורי USB עבור תחנת עגינה, התוספת של שני חיבורי USB-C היא מבורכת והתוספת של חיבור LAN גם נהדרת. נכון, לחברה יש גם גרסה של 12 חיבורים עם HDMI 2.1 ו-DisplayPort מובנה, אבל אני אהיה כן איתכם לגמרי, שמונת החיבורים פה יותר ממספיקים. אם כבר, הייתי ממליץ לכם ללכת על הגרסה המשודרגת שלא קיבלנו לביקורת, התומכת בפיצ'רים נוספים כמו VRR ו-ALLM, שיסגרו את החוויה. בכל מקרה, זוהי תחנת עגינה מהממת ונהדרת ששווה לכם לשקול לקנות אם אתם מחפשים לחבר את המכשיר שלכם למסך.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

9
מתוך 10

הטוב

  • עיצוב לבן שמשתלב בצורה מהממת עם ה-Ally
  • המגירה הנשלפת מוסיפה עוד אלמנט עיצובי סולידי
  • מכיל את כל החיבורים שאני צריך מתחנת עגינה
  • מחיר באמת שווה לכל נפש לעומת התמורה
  • ה-RGB ממש חמוד בסך הכל

הרע

  • הכבל שנמצא בחבילה יכל להיות יותר מותאם לתחנה
  • אין כפתור לכיבוי ה-RGB מתחנת העגינה עצמה

ו-JSAUX

  • חברה לא מוכרת שהצליחה להרשים אותי
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י