הרשמה

חברת LG חושפת את מוצריה החדשים בתערוכת CES 2021

תגידו שלום למוצרים החדשים של LG

כולם צדקו, 2021 הולכת להיראות טוב יותר

יצא לי להגיד כבר לא מעט פעמים שאת החודשים האחרונים בעולם הטכנלוגיה וחומרת הגיימינג אפשר להכניס תחת ההגדרה של "עונת המסכים". בחודשים האחרונים ראינו הרבה מאוד חברות טכנולוגיה שמכריזות על מסכים חדשים מתוצרתן שילכו יד ביד עם חומרות המחשב החדשות או עם קונסולות הדור הנוכחי. בראש אותן חברות נמצאת גם LG שהכריזה בשנה האחרונה על מספר מוצרים חדשים. אך אתמול, ערכה החברה אירוע סגור לעיתונאים במסגרת תערוכת CES 2021 ובו היא חשפה את קו מוצריה החדשים שלה לשנה הקרובה והשנה הזאת הולכת להיראות טוב יותר מאי פעם, תרתי משמע.

סדרת G1 ו-C1

המסך הראשון ואולי המרשים ביותר ש-LG חשפה יהיה חלק מסדרת G1 שתשתמש בכטנולוגיית תצוגה חדשה בשם OLED evo שעל פי LG היא "מהווה את השלב הבא באבולוציה של טכנולוגית OLED" כשהיא מספקת תאורה בהירה יותר עם חדות וצבעים טובים יותר. המסכים הראשונים שיהיו מסדרת G1 הם המסכים הגדולים של החברה בגודל של 55 עד 77 אינץ'. לסדרת G1 יש גם אחות קטנה בשם סדרת C1 שתגיע במסכים קטנים יותר מ-48 ועד 83 אינץ'. השיפור בבהירות של מסכי OLED הוא ללא ספק דבר מבורך שהטכנולוגיה הייתה צריכה כבר הרבה זמן אך בו זמנית זה גם מעלה משמעותית את החשש מפני צריבות של המסך (Burn in) ונצטרך לחכות ולראות כיצד המסכים החדשים פותרים את הבעיה.


מסכי NanoCell

גם המסכים שמצויידים בטכנולוגיית NanoCell קיבלו אהבה בדמות מסכים חדשים, מעבד AI חדש (שיגיע לכל המסכים החדשים) שישפר את איכות התמונה על ידי למידה עמוקה (Deep Learning) ויאפשר שיפור משמעותי לאיכות הסאונד. בנוסף לאלה, מסכים אלו יתמכו גם בקצב ריענון משתנה על מנת לשפר את חווית המשחק עם הקונסולות החדשות. ראוי לציין שאחד מאותם מסכי NanoCell חדשים הוא ה-48C1 שאף זכה בפרס החדשות של CES 2021.

QNED MiniLed

מבולבלים כבר מכל טכנולוגיות המסכים השונות שיש היום בשוק? יופי, כי יש ל-LG עוד אחת חדשה בשם- QNED MiniLed. מה זה בעצם QNED MiniLed? כמו שאפשר להבין מהשם, טכנולוגיית תצוגה זאת תכלול כמה עשרות אלפי מנורות LED קטנות שיגדילו את היכולת של המסך להאיר איזורים שונים במסך בצורה מיטבית. מסכי QNED MiniLed לא באים להתחרות מול מסכי OLED כי העליונות של OLED ברורה, QNED MiniLed באים בתור חלופה טובה ואיכותית הרבה יותר למסכי LCD. הטכנולוגיה נחשפה מעט לפני CES אך אתמול LG הציגה את המסכים הראשונים שיתמכו בכטנולוגיה חדשה זאת. לצד כל החידושים וההכרזות החדשות, ל-LG הייתה גם הכרזה קטנה על מערכת ההפעלה webOS של המסכים אשר עברה תכנון ועיצוב מחדש על מנת לשפר עוד יותר את ביצועי המסך.

מה דעתכם על ההכרזות החדשות מצידה של LG? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י