הרשמה

אוזניות ה-SteelSeries Arctic Nova 5 Wireless מגיעות לארץ

האוזניות מצטרפות למשפחת Nova של החברה

שחקני מובייל וקונסולות ניידות? זה בשבילכם

יצא לנו כבר לסקר מספר אוזניות ממשפחת ה-Nova של SteelSeries בשנים האחרונות. הסדרה הזאת זוכה לאהדה רבה מהמבקרים והשחקנים כאחד ואנחנו לא רואים שהיא מתכננת לעצור בקרוב. כחלק מהתרחבות הסדרה וצמיחה לקהלים חדשים, קיבלנו את האוזניות ה-Nova 5 Wireless שמתברגות באמצע משפחת Nova בין דגמי ה-3 וה-7 כשהן מגיעות עכשיו לארץ.

כאמור, האוזניות מתוכננות להיות אוזניות מיינסטרים בהתחשב בהיצע הפיצ׳רים שהן מצויידות בו. האוזניות הן אלחוטיות עם זמן סוללה מרשים של כ-75 שעות כשהן יעבדו עם המחשב או הקונסולות שלכם אך נראה ש-SteelSeries מכוונת אותן בעיקר לשוק שחקני עם המובייל. חיבור האוזניות לטלפון יאפשר להשתמש באפליקציית Arctics שמיועדת לגיימינג במובייל ומציעה מעל ל-90 פרופילי סאונד שונים שהותאמו במיוחד לכך.

אם נחזור לדבר על הסוללה אז טעינה קצרה של 15 דקות תקנה עוד כ-6 שעות משחק בזמן שימוש ב-Bluetooth. האוזניות יכולות לעבוד אלחוטית בתקשורת עם הדונגל המצורף או Bluetooth יחד עם אפשרות משחק בצורה חוטית. לצד זאת, הדרייברים של האוזניות עומדים בתקינת Hi-Fi יחד עם תמיכה בסאונד היקפי של 360 מעלות ואודיו תלת-מימדי כאשר המקרופון של האוזניות קיבל ריענון עם טכנולוגיית ביטול רעשים משופרת. האוזניות לא כבדות במיוחדת כשהן עומדות על 265 גרם ומחירן בארץ ינוע סביב 750 שקלים.

מה דעתכם על ה-Arctic Nova 5 Wireless? האם תרכשו אותן במחיר הזה או שלדעתכם המחיר שלהן טיפה גבוה ותחכו למבצע שיוזיל עלויות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י