הרשמה

שמועה: Horizon Zero Dawn 2 יכיל עולם "עצום" ומצב Co-Op

מצב Co-Op? איפה נרשמים?

Guerrilla Games לא מתכננים להפסיק עם המשחק הבלעדי האהוב

אני לא חושב שיש מישהו ששיחק ב-Horizon Zero Dawn, כותר העולם-פתוח הבלעדי עבור ה-Playstation 4, ולא התאהב בו. מדובר באחד המשחקים הטובים ביותר שראינו בדור הנוכחי, ונראה כי למעריצי המשחק יש הרבה למה לצפות, כך מסתמן מדיווח שהעלה האתר VGC, בו הוא טוען כי מקורות סיפרו לו כי הסטודיו Guerrilla Games עובד על טרילוגיה שלמה עבור המותג.

המקורות טוענים כי כותר המשך למשחק החל בפיתוח מיד לאחר השקתו של Horizon Zero Dawn. זו לא הפתעה ש-Sony תהיה מעוניינת להמשיך את ההצלחה המסחררת של המשחק, בעיקר לאחר שהגיע לנתוני מכירות של מעל 10 מיליון עותקים. משחק ההמשך היה אמור להגיע ל-Playstation 4 ולאחר מכן גם ל-Playstation 5 בגרסה משופרת, אך התוכנית הזו בוטלה על מנת להפוך אותו לכותר השקה עבור ה-PS5. אין הרבה פרטים על המשחק מהדיווח, אך מה שכן ידוע לנו ממנו הוא שהמשחק עומד להיות הרבה יותר גדול מקודמו, "עצום", כך מתאר האתר. לשחקנים תהיה אפשרות לחקור את העולם עם הרבה יותר חופש מאשר מה שהמשחק הראשון נתן לשחקנים, ולנו רק נותר לשאול, איך בדיוק? ניאלץ לחכות ולראות.

הפרט האחרון שמתואר בדיווח וכנראה הכי מעניין הוא התוספת של מצב Co-Op למשחק ההמשך. לא ידוע אם מדובר במצב נפרד או משהו שיהיה חלק מהעלילה הראשית, אך Guerrilla Games היו נלהבים מאוד להוסיף מצב אונליין למשחק שהם הגיעו למצב שהם שוקלים להפוך אותו למשחק עצמאי. המשחק צפוי להתרחש בין האירועים של המשחק הראשון והשני, ושחקנים יוכלו להעביר את ההתקדמות שלהם מכותר ה-Co-Op אל Horizon Zero Dawn 2. תמונת קונספט מהמשחק הראשון מראה מספר ציידים תוקפים מכונה ענקית בשיתוף פעולה, מה שכנראה בא להעיד כי הסטודיו רצה להוסיף אפשרות למצב קואופרטיבי כבר במשחק הראשון. את הסיבה למה זה לא קרה בסוף, כנראה לעולם לא נדע. 

כך או כך, מדובר בשמועה. אתם יודעים איך להתנהל במצב כזה - עד שאין הכרזה רשמית, קחו את הכל בעירבון מוגבל. 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י