הרשמה

אינטל משיקה את מעבדי Tiger-Lake באופן מלא

תקופת המעבר הגיעה לסיומה, דור 11 כבר כאן

50 מעבדים שונים ב-500 מחשבים, תגידו שלום לדור 11

תערוכת CES היא תמיד אירוע מרגש עבור חובבי הטכנולוגיה ואף על פי שבכל שנה התערוכה רק גדלה וכמות החברות שמשתתפות בה גדלה גם יש כמה חברות שהן כבר בנות בית בתערוכה. אחת מאותן חברות היא אינטל שכמעט בכל CES לאורך השנים היא הכריזה על מוצרים חדשים, דור מעבדים נוסף או על טכנולגיות חדשות ומעניינות במיוחד. למרות שהשנה תערוכת CES מתקיימת באונליין ולא שוטפת את אולם הכנסים בלאס ואגס בעשרות אלפי אנשים כמיטב המסורת, אינטל לא מפספסת את ההזדמנות כשהיא מכירזה עכשיו על ההשקה המלאה של קו המעבדים החדש שלה שכולל ל-50 מעבדים חדשים.

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם שאינטל השיקה את דור המעבדים החדש שלה (דור 11) עבור הלפטופים הקטנים והדקים שלרוב הם חלשים וצורכים מעט מאוד אנרגיה. אך עכשיו אינטל מכריזה על הרחבה משמעותית של משפחת מעבדי דור 11 כשהיא משיקה קו מעבדים חדש מסדרת vPro עבור השוק העיסקי ומסדרת Core H-Series שיהיו מיועדים עבור מחשבים גיימינג ניידים וקלים. בראש המעבדים החדשים יעמוד ה-i7 Special Edition שאמנם יהיה בעל 4 ליבות, כמות שכבר נחשבת היום כמינימום אך כל אחת מאותן ליבות תעבוד בתדר עבודה גבוה של 5GHz. ראוי לציין שהמעבדים החדשים מסדרת H-Series לא מיועדים ללפטופי גיימינג גדולים וכבדים אלה עבור מחשבים גיימינג שמשחקים על הגבול בין דקות וקלות ובין עוצמתיות. מספר חברות כבר חשפו את הלפטופים שלהן עם מעבדי דור 11 החדשים שיאפשרו שיפור בביצועי גיימינג על פני קודמיהם בעזרת תמיכה ב-PCIe Gen 4.0 שבו משתמשים כרטיסי המסך החדשים.

2.jpg

בנוסף לאלו, אינטל הכריזה על מעבד Tiger Lake נוסף עם 8 ליבות אשר יהיה מיועד לגיימינג "ויספק חווית משחק ברמה של מערכת דסקטופ", מעבד זה יושק בשלב מאוחר יותר ברבעון. על פי אינטל מעבד זה יהיה פלטפורמה ייחודית עבור גיימינג עם מאפיינים שאפשר למצוא רק במחשבי דסקטופ כמו תדר עבודה גבוה מאוד של 5GHz על פני כל 8 הליבות, כ-20 נתיבי PCIe Gen 4.0 שיאפשרו אחסון מהיר מאוד והעברת נתונים גדולה לכרטיסי מסך בנוסף לשיפורים בתחום התקשורת ותמיכה ב-WIFI 6E שהושק רק לפני מספר ימים.

1.jpg

בנוסף למעבדים החדשים שנחשפו אינטל נגעה גם בקצרה בעתיד מוצרי החברה ובראשם מעבדי Rocket Lake S שיושקו בהמשך הרבעון גם למחשבים נייחים ומעבדי Alder Lake שיושקו בחצי השני של 2021. אינטל הציגה את השיפור בביצועים של מעבדי Rocket Lake S בעזרת ה-Core i9-11900K שיהיה ככל הניראה המעבד החזק ביותר עם שיפור של כ-19% בהשוואה לדור הקודם. על פי אינטל מעבדים אלו "יספקו לגיימרים ביצועים גבוהים מתמיד". אך את זה עוד ניראה.
מעבדי Rocket Lake S ו-Elder Lake החדשים הם פרי פיתוחם של מהנדסי אינטל ישראל.

מה דעתכם על המעבדים החדשים שמצטרפים לדור 11? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י