הרשמה

ה-MSI Claw נחשף רשמית, יהיה מכשיר ה-PC Gaming הנייד הראשון עם Intel

Ankara MSI.

מעבד חדש, תחרות חדשה!

ההדלפה של השבוע שעבר סוף סוף נחשפה במלוא הדרה: ה-MSI Claw נחשף ב-CES 2024 ויהווה את הכניסה של MSI לעולם ניידי ה-PC Gaming מבוססי Windows. המכשיר של MSI יהיה מכשיר עם מסך בגודל של 7 אינץ׳, ברזולוציה של 1080p וקצב ריענון של 120 הרץ. כמו המתחרה הגדול שלו, ה-ROG Ally גם כאן המסך מגיע עם VRR, אבל השינוי הגדול והמשמעותי ביותר: המעבד של המכשיר הוא מעבד של אינטל.

ה-Intel Core Ultra 7 processor 155H הוא המעבד שיהדר את המכשיר החדש של MSI בגרסתו היקרה, כשהמכשיר יגיע עם Ultra 5 בגרסה הנמוכה שלו. יהיה מעניין לראות איך הוא יתמודד עם הביצועים של ה-Z1 Extreme של AMD שעד כה עושה עבודה מהממת. הסוללה של המכשיר גדולה יחסית, 53Whr, ישקול 675 גרם ומבחינת מימדים, הוא לא יהיה גדול בהרבה מה-ROG Ally. המכשיר יעלה 699 דולר בגרסה הנמוכה, ו-799 דולר בגרסה היקרה שלו, כך שיהיה סופר מעניין לראות האם ההפרש במחיר בינו לבין ה-ROG Ally וה-Legion GO יצדיק זאת.

אין עדיין תאריך יציאה למכשיר, אבל אתם יכולים לצפות לו בחצי הראשון של השנה. יש לנו כבר ביקורת אחת של MSI בקנה, אז אני רק רוצה לציין שעשיתי פה המון ביקורות למוצרים דומים. דברו איתי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י