הרשמה

חברת Aorus חושפת את כרטיסי ה-RTX 3060Ti שלה

מחפשים כרטיס מסך חדש? ל-Aorus יש כמה אופציות עבורכם

אנחנו רק מקווים שיש כבר מספיק כרטיסים במלאי

אמרתי את זה כבר בביקורת שלי על ה-RTX 3070, אבל כבר הרבה מאוד זמן לא הייתה תקופה טובה להיות גיימר וצרכן של חומרה. מצד אחד, Nvidia חשפה את סדרת כרטיסי המסך החדשה שלה והעולם השתגע, מעט אחרי זה AMD חשפה את הכרטיסים החדשים שלה שמתיימרים להביא ביצועים זהים ואף טובים יותר מאלו של Nvidia במחיר זול יותר. ההכרזה של AMD דחפה את Nvidia להשיק כרטיס מסך חדש ומוזל כדי להתחרות באלו של AMD, וכך קיבלנו בשבוע שעבר את ההכרזה וההשקה של ה-RTX 3060Ti, האח החדש והקטן במשפחת RTX 3000 עם ביצועי גיימינג דומים לאלו של ה-2080Super אך עם ביצועי RTX משופרים, תמיכה בטכנולוגיית DLSS 2.0 ותג מחיר של כ-400$. ועכשיו אנחנו מקבלים את החשיפה של משפחת כרטיסי ה-RTX 3060Ti החדשים של חברת Aorus.

נכון לעכשיו, Aorus חשפה שלושה דגמים שונים ל-RTX 3060Ti כשה-Aorus Master תפס לנו את העין במיוחד עם העיצוב המיוחד שלו שכולל מסך LCD קטן שיוכל להציג נתונים טכניים על הכרטיס או טקסט ואפילו גיפים לבחירתכם. לכרטיס יהיה גוף קירור מאסיבי עם 3 מאווררים גדולים שכל אחד מהם בגודל 100 מ"מ אשר ידאגו לקירור של ליבת הכרטיס ולרכיבי האספקת המתח (VRM) שלו. בנוסף לכל אלה, לכרטיס יהיו 6 יציאות וידאו ופס תאורת RGB גדול. 

לצד ה-Aorus Master נחשף גם כרטיס ה-RTX 3060Ti Gaming OC Pro שיהיה קצת יותר סולידי ורגוע מאחיו הגדול והמפלצתי כשהוא מוותר על המסך ושתיים מיציאות הוידאו אך הוא עדיין יהיה בעל גוף קירור עם 3 מאווררים שיתמכו ב-Overclock שהכרטיס יגיע איתו כבר מהמפעל וכמובן שהוא יהיה גם בעל איזור עם תאורת RGB משתנה.

הכרטיס השלישי והאחרון שנחשף הוא ה-RTX 3060Ti Eagle OC שהוא הכרטיס הקטן במשפחה עם גוף קירור קטן יחסית בגובה סטנדרטי של 2 חריצי הרחבה עם שני מאווררים עליו. אם אתם אוהבי RGB אז תשמחו לשמוע שהכרטיס גם מכיל איזור תאורה קטן בצידו.

הכרטיסים זמינים כבר עכשיו אצל המשווקים המורשים.
מה אתם חושבים על הכרטיסים החדשים? האם תקנו אותם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:03 06.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    סדרת Aorus של GIGABYTE היא בין הטובות שיש בשוק החומרת גיימינג. אין הרבה מה להוסיף ....
    ורשמת בטעות בסוף RTX 360Ti בשני הכרטיסים האחרונים.

  2. 2

    16:09 06.12.2020 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    צודק שועל, תוקן, תודה רבה!

  3. 3

       | פורסם ע"י