הרשמה

החברות הכי טובות: LG ו-Xbox מכריזות על שיתוף פעולה

הדור הבא בקונסולות והדור הבא במסכים משלבים כוחות

כניראה שהגיע הזמן להחליף את המסך ה-CRT שלי

כניראה שהיום זה יום שיתופי הפעולה בעולם הגיימינג, רק מוקדם יותר סיפרנו לכם על חברת WD שהכריזה על שיתוף פעולה עם Call of Duty ולפני מספר דקות אנחנו מקבלים עוד ההכרזה על שיתוף פעולה שהוכרז בין יצרנית המסכים LG ובין חברת Xbox. כמו כל דבר בעולם הגיימינג בימים אלה, שיתוף הפעולה החדש מגיע כמובן על רקע השקת קונסולות הדור הבא של Xbox ה-Series X|S והדחיפה שהן מביאות איתן בכל הקשור לגרפיקה ואיכות תמונה. גם LG יודעת טוב מאוד איך הקונסולות החדשות מניעות את שוק המסכים כשהיא לא מבזבזת זמן וחוברת למה שמסתמן כשיתוף פעולה נהדר.

שיתוף הפעולה בין LG ו-Xbox נועד על מנת להדגיש את חווית המשחק החדשה והמתקדמת שתתקבל בעזרת שילוב בין ה-Xbox Series X ביחד עם טלוויזיות ה-OLED של LG. לא מאמינים לי? תשאלו את בר שעשה את הביקורת שלו ל-Series X על ה-LG OLED CX 65 או את שמואל שביקר את הטלוויזיה לפניו. אצל שניהם זה נגמר בדמעות כשהגיע הרגע להיפרד ממנה. מהיום, טלוויזיות ה-OLED של LG הן השותפות הרישמיות של Xbox ואף יערכו בעתיד מספר אירועי מכירה שיתנו לאנשים לחוות את שילוב זה. ראש חטיבת תכנון מוצרי הטלוויזיה ב-LG אמר: "אנו מתייחסים לצרכים של הגיימרים ברצינות רבה כאשר אנו מפתחים את טלוויזיות ה-OLED שלנו, כך שהיכולת להיות שותפים רשמיים של Xbox Series X משמעותי מאוד עבורנו."

שיתוף הפעולה הזה הוא ללא ספק קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור להנגשה של טכנולוגיית OLED לצד קונסולות וגיימינג לציבור הרחב. כרגע עוד מוקדם לדעת האם ניראה בעתיד באנדלים של Series X ביחד עם טלוויזיה של LG אך הדבר ניראה הגיוני ומתבקש מאוד.
מה דעתכם על שיתווף הפעולה? האם תשתדרגו ל-OLED עבור הדור הבא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י