הרשמה

אינטל משיקה את סדרת המעבדים הבאה שלה: "Tiger Lake"

הדור ה-11 מגיע ללפטופים!

אינטל גם השיקה פלטפורמת עיצוב לפטופים חדשה שתבטיח זמן סוללה ארוך יותר, תגובתיות מהירה ועוד.

אתמול (ה-2.9), אינטל השיקה את מעבדי ה-"Tiger Lake" שלה, במה שמהווה המעבר הרשמי של החברה לדור ה-11 של המעבדים שלה. ה-Tiger Lake יחליף את סדרת המעבדים הקודמת, ה-"Ice Lake" שיצאו לפני כשנה ויושק בלמעלה מ-150 מחשבים ניידים בחודשים הקרובים. המעבדים החדשים שהוכרזו עוד בחודש שעבר, יהיו מבוססים על ארכיטקטורת "Willow Cove" החדשה, וכמובן שיוצרו בטכנולוגיית ה-Superfin 10mm שהחברה התגאתה בו ב-Architecture Day 2020 שלה שהתקיים בחודש שעבר.

החברה גם חשפה מותג חדש ללפטופים בשם "Intel Evo": לפי אינטל, יצרניות לפטופים שיישמו את פלטפורמת העיצוב הזו על המחשבים שלהן יכולות להבטיח למשתמשים שלהן זמן תגובה מהיר במיוחד, התעוררות משינה בתוך פחות משנייה וחיי סוללה מעל ל-9 שעות (ברזולציית FHD, הזמנים משתנים לרזולוציות אחרות). כמו כן, מחשבים אלו יכללו תמיכה בטכנולוגיית Thunderbolt 4, תמיכה ב-Wi-Fi 6, ורכיבי שמע ותצוגה משובחים. אסוס ישראל דאגו לבשר לנו שהלפטופים הבאים שלהם שיושקו בארץ ייתמכו בפלטפורמת העיצוב הזו, בפרט מחשבי ה-ZenBook Flip S שיושקו ב-1 באוקטובר (תמונה כאן למטה) ושאר המחשבים בסדרה שיושקו בהמשך.

בהקשרי הביצועים של המעבד, זה נראה שאינטל לא מפחדת לעקוץ את המתחרה העיקרית שלה: לטענת ענקית הטכנולוגיה, מעבד 11th Gen Core i7-1185G7  עולה בביצועיו על אלה של Ryzen 7 4800U של AMD ומציע לצרכנים ביצועים גרפיים טובים ב-67%, ביצועי יצירת מדיה טובים ב-35% ופי 2 בביצועי גיימינג וסטרימינג. מעניין יהיה לראות מה תהייה התגובה של AMD בנושא. 

אינטל דאגה לציין כי גם הגיימרים וחובבי הגרפיקה ייראו ביצועים משופרים בעקבות השקת המעבדים החדשים, שיכללו לראשונה את גרפיקת ה-Iris Xe החדשה שלה. לפי החברה, ה-Xe תספק ביצועים יוצאי דופן במשחקים ובידור, ובנוסף גם תתמוך במסכי 8K. אינטל עוד ציינה כי הכרטיס הגרפי החדש של החברה משפר ב-50% את הביצועים לעומת לפטופים עם כרטיס גרפי מהדור הקודם ושבהמשך השנה היא גם תשיק כרטיסי מסך גרפיים חיצוניים ראשונים. 

בהודעה לתקשורת נמסר לנו שסדרת המעבדים גם תכלול תמיכה מובנית ביכולות בינה מלאכותית כאשר בין היתר משתמשים יוכלו לערוך תמונות בצורה קלה יותר, לטשטש ולהעלים אובייקטים, למנוע רעשים מיותרים כמו למשל נביחת כלב או רעש של שואב אבק, לחפש מהר יותר במחשב ועוד.

גרגורי בריאנט (Gregory Bryant), סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת מחשוב הלקוח באינטל סיכם את הודעת ההשקה בחשיבות של מחשבים עם זמן סוללה ארוך וביצועים טובים יותר לפרודוקטיביות של המשתמשים במחשב ואמר: "מעבדי 11th Gen Intel Core עם גרפיקת Intel Iris Xe הם המעבדים הטובים ביותר שבנינו אי פעם ומדבקת Evo על המחשב מעידה על כל שהוא הונדס יחד עם אינטל ואומת להיות המחשב הכי טוב שאינטל יכולה להציע לשוק". תוכלו לצפות בהיילייטים מהאירוע בסרטון כאן למטה.

מה אתם חושבים על המעבדים החדשים של החברה? כבר בונים על לפטופ חדש עם מעבד מהדור ה-11? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י