הרשמה

כל ההכרזות הגדולות מה-Opening Night Live של Gamescom 2024!

עוד שנה, עוד אירוע פתיחה חגיגי של גיימסקום - ואנחנו עם הסיכום!

הצטרפו אלינו לסיכום של שעתיים מלאות בהכרזות, טריילרים והפתעות!

זה הזמן השני הכי טוב בשנה! אחרי הטירוף שהוא Summer Games Fest, מגיע אלינו אירוע הפתיחה החגיגי של Gamescom 2024, אירוע ה-Opening Night Live בהנחייתו של, איך לא, ג'ף קילי! כמו בשנה שעברה (ובשנה שלפניה), רועי באלוה שלנו נמצא פיזית בכנס וידווח לנו מהשטח על כל החדשות החמות, יחד עם הצצות מעניינות לכמה מהמשחקים הגדולים של השנה ורשמים מההתנסויות שלו איתם! אבל לפני שכל זה יקרה, אנחנו כאן כמו תמיד כדי לדווח לכם על כל מה שהיה באירוע הפתיחה של הכנס, שנתחיל?

Borderlands 4

והנה זה מתחיל! המשחק הראשון של הערב הוא לא אחר מאשר Borderlands 4! אנחנו מקבלים טריילר סינמטי שמציג אירוע קוסמי בקנה מידה עצום שנגרם בגלל...מסיכה? קיבלנו גם חלון השקה לשנת 2025, עכשיו אפשר להגיד שהאירוע התחיל באמת.

Call Of Duty: Black Ops 6

אל הבמה עולים מפתחי המשחק כדי לספר לנו על מצב הקמפיין של בלאק אופס 6, אותו נחווה יחד עם דמויות אייקוניות מהסדרה שליוו אותנו עד היום. אנחנו מוצגים למשימה בשם Most Wanted שמציגה לנו המון מכניקות חדשות שהוכרזו עבור המשחק, ממערכת ה-Omnimovement, מערכת ירי משודרגת והאפשרות להשתמש במגוון רחב של ציוד כמו סכינים מתפוצצים ורימונים מיוחדים. המשימה נראית מאוד נאמנה לסגנון שהתרגלנו לאהוב ממשחקי CoD, ואנחנו ממליצים לכם בחום לראות אותה בעצמכם כאן למטה.

המשחק צפוי להגיע ב-25 באוקטובר.

Goat Simulator Remastered

אנחנו מקבלים טריילר מאוד מבלבל שנראה שכולו כמחווה אחת לבדיחות על גיימינג, מהכרכרה של סקיירים ועד ללאגים במשחקי אונליין. אנחנו רואים דמות מתהלכת בבית סוהר ומגיעה לחדר מרכזי עד שמתגלה שמדובר בכלל בטריילר ל-Goat Simulator Remastered!

והוא צפוי להגיע בשנה!

Persona 3 Reload

אנחנו מקבלים הצצה ראשונה להרחבה הבאה של Persona 3 Reload שנקרא Episode Aigis. מגיע ב-10 בספטמבר.

Dying Light: The Beast

הנה הוא כאן! המשחק הבא בסדרת Dying Light הוכרז והוא נקרא The Beast! הטריילר מציג מפלצת שאורבת אחר צוות של חיילים חמושים שמחוסלים אחד אחרי השני. בפעם הראשונה נראה שהמשחק יאפשר לנו לנצל באופן מוחלט את הכוח של וירוס הזומבים שהשפיע על קייל קריין, הגיבור מהמשחק הראשון!

Black Myth: Wukong

אחרי לא מעט שבחים שהורעפו עליו, לכבוד יום ההשקה שלו מוקרן למשחק Black Myth: Wukong טריילר ההשקה שלו. אין לנו יותר מה להגיד שלא כבר נאמר בכל מקום אחר, הוא נראה פשוט פנטסטי, ואנחנו לא יכולים לחכות שתקראו את הביקורת שלנו שתעלה לאתר ממש בקרוב!

המשחק זמין כעת למחשב האישי ולקונסולות הדור הנוכחי.

Dragon Ball: Sparking Zero

טריילר חדש מציג את דמויות המיזוג שיהיו זמינו במשחק המכות החדש לצד כמה קטעי גיימפליי מדמויות שעדיין לא זכינו לראות בפעולה.

המשחק צפוי להגיע ב-11 באוקטובר.

King of Meat

משחק קו-אופ ל-4 שחקנים חדש שיציב אתכם במשימה לעבור שורה של שלבים מאתגרים. אנחנו מוצגים לסקינים השונים שיהיו זמינים, האויבים והמכשולים שניאלץ להתמודד איתם ועוד.

Lynked: Banner of the Spark

ג'ף מעלה לבמה כמה ממפתחי המשחק החדש הזה, שמגיע מסטודיו חדש לגמרי - FuzzyBot. המשחק משלב אלמנטים של Hack n' Slash ורוגלייק עם האפשרות לשחק בקו-אופ של עד 4 שחקנים.

המשחק יגיע לגישה מוקדמת בסטים ב-22 באוקטובר.

Bloom & Rage

המשחק החדש מהיוצרים של Life is Strange מציג סיפור שכמו תמיד - יושפע מהבחירות שלנו, יחד עם דמויות מעניינות ותעלומה לפתור.

No More Room In Hell 2

משחק הזומבים עם אפשרות לקו-אופ לעד 8 שחקנים מקבל טריילר חדש ומלא בזומבים, אקשן ודם.

Arc Raiders

טריילר סינמטי ל-Arc Raiders, משחק הישרדות שצפוי לצאת ב-2025 ויציג אותנו מול מכונות שמשתלטות על העולם. כמובן שתביאו חברים.

Infinity Nikki

חיות רוקדות! לא באמת, זה כל הטריילר, אבל זה בהחלט משחק שאתם רוצים לשים עליו את העין בזמן הקרוב.

Warhammer 40K: Space Marine 2

אנחנו מקווים שאתם מוכנים לחזור לקרב, כי Space Marine 2 מגיע בקרוב מאוד, ב-9 בספטמבר.

Predecessor

משחק ה-MOBA שהושק מחדש תחת שם ומפתחת חדשה חוגג 200 אלף שחקנים ואת השקת גרסת ה-1.0 שלו, ומציג לנו את מגוון הדמויות שזמינות והיכולות המיוחדות שלהם.

המשחק זמין בחינם על המחשב האישי וקונסולות הדור הנוכחי.

Path of Exile 2

זוז הצידה דיאבלו, יש לוטר-RPG חדש בשכונה, והוא בא לטרוף את כל הקלפים. בנו את הדמות שלכם, חסלו מפלצות מבעיתות, התחזקו והשיגו יכולות חדשות ומטורפות.

המשחק יגיע לגישה מוקדמת ב-15 בנובמבר.

Dune Awakening

מבט חדש על הגיימפלי של משחק ה-MMO ביקום של "חולית" ,וככל שאנחנו רואים ממנו יותר אנחנו רק נהיים סקרנים יותר. אנחנו מוצגים למערכת יצירת הדמויות של המשחק ומקבלים הסבר קצר על איך המשחק יתחיל ויכוון אתכם לפעולות שתצטרכו לבצע כדי לשרוד בכוכב המסוכן ביותר ביקום. המשחק יתן לכם ליצור בריתות עם כל שחקן שתפגשו, או להתחיל לריב איתו מכות. נראה כי למשחק יש מערכת ציוד עמוקה, טיפוס, יכולות מיסטיות ועוד. כל שחקן יוכל לבחור במה הוא רוצה להתמקצע ואיך לתרום לקבוצה שלו ולבסיס אותו תתחזקו. המשחק אפילו יאפשר לכם לשכפל את הבסיס שלכם ממקום למקום בלי לבנות את הכל מחדש!

המשחק צפוי לצאת בתחילת 2025.

Reanimal

מהיוצרים של Little Nightmares מגיעה חוויה חדשה, עם יצורים חדשים ומבעיתים יותר מתמיד!

Genshin Impact

תוכן חדש מגיע בשנה השלישית של משחק המולטיפלייר הפופולרי! דמויות חדשות, יכולות חדשות ואויבים יגיעו ממש בקרוב, יחד עם הכרזה על תאריך יציאה לקונסולת האקסבוקס ב-20 בנובמבר!

Monster Hunter Wilds

לא יודעים, אנחנו לא מדברים יפנית. סתם, אנחנו מקבלים טריילר חדש שמציג לנו את מערכת הקרב הנפלאה של המשחק, המגוון העצום של נשקים ומפלצות שנוכל לצוד, והעולם שנזכה לחקור.

המשחק צפוי להגיע ב-2025.

Naraka: Bladepoint X Tomb Raider

הכרזה רשמית על אירוע קרוסאובר בין משחק המולטיפלייר Naraka: Bladepoint לבין דמותה של לארה קרופט.

האירוע צפוי להתחיל ב-28 באוגוסט.

Fatal Fury: City of the Wolves

טריילר חדש למשחק המכות Fatal Fury: City of the Wolves חושף את דמותה של Mai Shiranui.

המשחק צפוי לצאת באפריל 2025.

Mecha Break

המשחק שכל פעם מחדש גורם לנו להגיד "מה עם Armored Core היה טיפה יותר...אנימה?" מקבל טריילר חדש והוא מלהיב לא פחות מכל מה שראינו ממנו עד היום.

Monument Valley 3

המשחק החדש בסדרת משחקי החשיבה עם סגנון אומנותי פשוט יפהפה מקבל טריילר ראשון ותאריך יציאה ל-10 בדצמבר. יושק בלעדית למנויי Netflix.

Civilization VII

ההצצה הראשונה שלנו למשחק האסטרטגיה הגדול ביותר בכל הזמנים! לבמה עולה הבמאי היצירתי של המשחק כדי לספר עליו יחד עם טריילר שמציג את כל מה שצפוי להגיע ולהשתנות בכותר החדש.

המשחק צפוי להגיע ה-11 בפברואר 2025.

Starfield

טריילר חדש לעדכון הבא של המשחק Starfield! אנחנו מקבלים הכרזה רשמית על כך שנוכל לנהוג ברחבי חלל כדי לחקור כוכבים, יחד עם האפשרות לרחף איתם כדי להגיע לאזורים שקצת יותר קשה להגיע אליהם. הטריילר מלא בהומור שמתמקד בלוקיישנים מהממים וחייזרים חמודים ומפחידים. בנוסף, אישור על כך שההרחבה הראשונה של המשחק, Shattered Space, תושק ב-30 בספטמבר.

Marvel Rivals

אנחנו מקבלים טריילר חדש למשחק המולטיפלייר החינמי Marvel Rivals יחד עם הכרזה רשמית על הגעתם של 2 גיבורים חדשים - קפטן אמריקה ובאקי בארנס, הידוע גם כחייל החורף. באקי ישען בכבדות על היד הביונית שלו שקיבלה שדרוג חוצני, בעוד שקפטן אמריקה ישען, כמובן, על המגן שלו כדי לגרום נזק לאויבים ואפילו להדוף מתקפות שלהם.

המשחק יושק רשמית ב-6 בדצמבר.

Secret Level

טים מילר, הבמאי של דדפול והאיש מאחורי Love Death & Robots עולה לבמה כדי להכריז על סדרה חדשה בשיתוף עם Amazon Studios בשם Secret Level שתכיל 15 פרקים ותתמקד במגוון משחקים אהובים מהשנים האחרונות כמו Sifu, Warhammer 40K, God of War ועוד!

הסדרה תושק באמזון ב-10 בדצמבר.

Age of Mythology Retold

משחק האסטרטגיה מקבל טריילר חדש ומלהיב במיוחד. יושק ב-4 בספטמבר.

Towerborne

דור, זה בשבילך. משחק המכות השיתופי מקבל תאריך יציאה ל-10 בספטמבר.

Delta Force: Hawk Ops

משחק המולטיפלייר שבדיוק סיים את ריצת האלפא הסגורה שלו מקבל טריילר חדש שמתמקד במצב הקמפיין הטקטי שלו. המשחק יקבל בטא פתוחה בסוף השנה ועד אז תוכלו לקרוא את הרשמים שלנו עליו

Kingdom Come: Deliverance 2

משחק התפקידים הריאליסטי מקבל טריילר חדש שמציג את העולם המרהיב של ההמשך המצופה, מערכת קרב משודרגת ותאריך יציאה ל-11 בפברואר 2025. חשיפת המשחקיות המלאה תקרה...מחר!

Zenless Zone Zero

משחק האקשן שהושק רק לפני מספר חודשים מקבל גיבורים חדשים שיצטרפו לשורת הדמויות הרחבה שלו

Honkai Star Rail

טריילר אנימה חדש ל-Honkai Star Rail שמכריז על אירוע קרוסאובר חדש!

Batman: Arkham Shadow

הצצה ראשונה לגיימפליי של Arkham Shadow, משחק ה-VR ביקום של משחקי באטמן של Rocksteady. המשחק נותן לנו להרגיש כמו באטמן (סליחה) דרך זחילה בתעלות, מערכת קרב שמותאמת למציאות מדומה ופתירת תעלומות. המודלים המוכרים מהמשחקים הראשיים בסדרה חוזרים שאנחנו בטוחים שמעריצים מיד יזהו בלי בעיה, יחד עם מבט חטוף למערכת ההתגנבות של המשחק והשימוש בגאדג'טים השונים של באטמן.

המשחק צפוי לצאת באוקטובר 2024 ויהיה זמין רק ל-Meta Quest 3.

Little Nightmares 3

 Little Nightmares 3 מקבל טריילר חדש שמציג את הזוועות שירדפו אחרינו במהלך המשחק.

Herdling

משחק אינדי חמוד מקבל הכרזה רשמית עם טריילר שנראה שיקח אותנו למסע דרך לוקיישנים יפהפיים בעודנו רועים עדר של יצורים מסתוריים.

Masters of Albion

אגדת הגיימינג פיטר מולינה עולה לבמה כדי להכריז על המשחק החדש שלו - Masters of Albion. המשחק מפותח ע"י 20 מפתחים, ונראה כי מדובר במשחק ניהול-ערים בימי הבנים. אנחנו נקבל שליטה על עיר אותה נוכל לעצב כאוות נפשנו עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר - האוכל שהם אוכלים, הנשקים בהם ישתמשו כדי להגן על העיר וכו'. המשחק יתן לכם לשלוט בעיר ובכל מה שנוגע בה, אך גם להשתלט על אזרחיה ולגלם אותם אם תרצו. בנוסף, תהיה לכם גישה לכוחות "אלוהיים" שיתנו לכם להגן על העיר.

Squid Games: Unleashed

סדרת הנטפליקס הפופולרית מקבלת הכרזה על משחק מובייל שיכריח אתכם לשרוד את המשחקים הקטלניים של הסדרה לצד כאלו חדשים.

Unkown9: Awakening

טריילר ל-Unkown9: Awakening מציג את מערכת הקרב והיכולות המיסטיות של הדמות שלנו.

Arena Breakout Infinite

משחק יריות מגוף ראשון בו אתם והצוות שלכם תתמודדו מול צוותים אחרים כדי להשלים משימות ולצאת כשהשלל בידכם. 

המשחק צפוי לצאת בסוף השנה כשגרסת גישה מוקדמת זמינה כבר עכשיו.

Diablo IV

הרחבת Vessel Of Hatred צפויה לצאת ממש בקרוב ואנחנו מקבלים טריילר חדש עבורה שמציג את מכניקת ה"שכירים" של המשחק, דמויות שתוכלו לשכור שיצטרפו אליכם במסע שלכם. ההרחבה תושק ב-8 באוקטובר.

The First Berseker: Khazan

טריילר למשחק אקשן המשלב גרפיקה תלת מימדית מהממת ואלימה במיוחד. מערכת הקרב שלו נראית מצויין ולדעתנו מדובר באחת מההכרזות המעניינות יותר של הערב. המשחק צפוי לצאת בתחילת 2025 עם בטא סגורה שתתחיל באוקטובר 2024.

Ara: History Untold

משחק בניית הערים ההיסטורי מקבל טריילר חדש שמבטיח לכם את העולם שתמיד רציתם. המשחק יושק ב-24 בספטמבר.

Dark and Darker Mobile

טריילר סינמטי והומוריסטי שמציג חבורת לוחמים שנלחמים ביצורים ומתים ללא הפסקה עד שלבסוף מצליחים. מדובר בטריילר חדש ל-Dark and Darker למובייל שזמין עכשיו להרשמה מוקדמת!

Indiana Jones and the Great Circle

טריילר חדש למשחק של אינדיאנה ג'ונס! אנחנו מקבלים הצצה למאחורי הקלעים לדמותו של אינדי בכיכובו של טרוי בייקר שמבטיח אקשן, תעלומות לחקור, אזורים פתוחים מלאים בסודות ועוד. המשחק צפוי לצאת ב-9 בדצמבר השנה! הוא יושק למחשב האישי ולקונסולות ה-Xbox, יחד עם השקה לפלייסטיישן 5 בשנת 2025.

Mafia: The Old Country

והנה הוא הגיע - המשחק האחרון של הטקס. הטקס נחתם עם טריילר הכרזה ל-Mafia: The Old Country, המשחק הבא בסדרת הפשע שיחקור את תחילתן של משפחות הפשע בסיציליה. חשיפת המשחק המלאה תתרחש בדצמבר השנה.

עד כאן ההכרזות הגדולות מה-ONL! שתפו אותנו בתגובות כאן למטה וספרו לנו אילו הכרזות גדולות הפתיעו אתכם ולמה אתם הכי מצפים בכנס הקרוב! אל תשכחו גם לבקר באתר בימים הקרובים כשנביא לכם כמה שיותר חדשות מעניינות מ-Gamescom 2024!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:33 21.08.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    אחד הארועים המשעממים.
    למעט אינדיאנה והמאפיה הכל היה פשוט משעמם (לדעתי).

  2. 2

    10:54 21.08.2024 | רמי רמי (אורח)

    וואווו שמעו קודם כלל איזה השקעה !! כל הכבוד לכם!! כתבה מדהימה!!
    ים של משחקים!!! מדהים ושימשיך ככה!!
    במיוחד ה-Civilization VII נראה פשוט נהדר והמשחק של בטמן ל-VR !!

  3. 3

    12:33 21.08.2024 | נתי נתי (אורח)

    קודם כל תודה רבה על כל העבודה הקשה בסיכום האירוע ובכלל.
    אשמח לקבל את התייחסותכם האם סיכומי האירוע שלכם אכן מקיפים את כל מה שקורה או שזה לאחר סינון מסוים שכן גם באירועי עבר וגם באירוע הזה אני נחשף באתרים בינלאומיים לסיכומי אירוע שכוללים שמות נוספים שלא מופיעים פה (לדוגמה roadcraft ו- nikoderiko).
    אני לא רוצה חלילה לזלזל או להפחית מהעבודה הקשה שלכם, רק להבין האם סיכומי האירועים באתר מביאים כל 'פיפס' שהיה ומהווים תחליף להשלמת צפייה באירוע.
    תודה רבה על המענה ושוב תודה על כל העבודה הקשה וההשקעה!

  4. 4

    13:12 21.08.2024 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    אהלן נתי!
    כיף גדול לשמוע שנהנית מהסיכום שלי! הסיכום אכן מקיף כל הכרזה וכל טריילר שהייתה באירוע המרכזי של גיימסקום - ONL. אנחנו לא מכילים בסיכומים שלנו דברים שבעינינו נחשבים לא רלוונטים כמו חלוקת פרסים לחברה כלשהי או ראיון שהיה, ומתמקדים בטריילרים ובמשחקים עצמם שהופיעו על הבמה.
    שני המשחקים שציינת הופיעו ב-Pre-Show של ONL, ובגלל שמדובר בסיכום של האירוע המרכזי - הם לא נכללו כאן.

  5. 5

       | פורסם ע"י