הרשמה

משהו ידחה, וזה אולי GTA 6: הליינאפ של Take Two לשנה הבאה לא מציאותי

חברת Take Two הציגה ליינאפ לא הגיוני של משחקים גדולים לשנה הבאה - ואנחנו לגמרי מאמינים שמשהו כאן לא אמין

מחמישה ידחה אחד?

על אירוע הפתיחה של גיימסקום אפשר להגיד הרבה דברים (רעים), אבל יש לו מנצחת ברורה. חברת Take Two הציגה בו שלושה משחקי ענק, בדמות Borderlands 4, Civilization 7 וההכרזה על Mafia: The Old Country המצופה - כולם מצטרפים למשחק הגדול מכולם של החברה - GTA 6 עם תאריך יציאה לשנת 2025. אז איך נראה לנו שהם יצליחו לדחוף את הכל לשנה הבאה? נראה לנו שלא.

עם כמה שאנחנו רוצים לדמיין עולם בו פיתוח משחקים הוא תעשייה המקדשת אומנות - מדובר בעסקים עם מטרת-על להרוויח כמה שיותר. Take Two היא חברה שמונפקת בבורסה, וחייבת לדווח כל רבעון על הרווחים שלה לבעלי המניות. במצב אידיאלי, לחברה יש משחק גדול אחד ברבעון כדי להקפיץ את הרווחים ולנפח את הדוח - רק שכבר עכשיו יש לחברה לא ארבעה משחקים - אלא 5 עם להיט הכדורסל השנתי שלהם NBA 2K. גם מבלי הדימיון שיכול להוויצר (ובכר נוצר) בין סדרת מאפיה ל-GTA, דימיון שיגרום לאחד לדרוך על הרגל של השני, מדובר בהחלטה עסקית כמעט בלתי הגיונית בשביל Take Two - מה שגורם לנו להאמין שאחד מהמשחקים לא יגיע בשנה הבאה.

יש סיבות לכאן ולכאן איזה משחק ידחה. אני אמשיך לטעון שלדעתי אנחנו לא רואים את GTA 6 כי יש מאבק פנימי קשה בין רוקסטאר ל-Take Two בנוגע ליציאת המשחק למחשב - כי למרות שרוקסטאר לא מוציאים משחקים למחשב בהשקה והכיתוב PC נעדר מההכרזות על היציאה, המציאות היא שלהוציא משחקים למחשב ניהיה סטנדרט שכולן, ואפילו סוני, יעמדו בו. אירוע כזה לגמרי יכול להוביל לדחייה, אבל גם Borderlands 4 נשמע רחוק מכדי לצאת בהפרש של שנה מהטיזר הקטן הזה. שני המשחקים שאפשר להיות די בטוחים שיצאו הם Civilization 7 שקיבל תאריך יציאה ל-28 בפברואר ומאפיה שהמשחקיות שלו תחשף באוקטובר. מה אתם חושבים שידחה? חושבים שהחברה תדחוף את הכל בשנה הבאה? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:03 21.08.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    יש משהו במה שאתה אומר ואפילו רק בגלל הפן העסקי

  2. 2

       | פורסם ע"י