הרשמה

כל ההכרזות של ROG מתערוכת Gamescom 2024!

לוחות אם חדשים, ציוד היקפי וספקי כח עוצמתיים הם רק חלק ממה שחשפה חברת המחשבים הטאיוואנית

מחפשים לוח אם חדש? לאסוס יש את התשובה עבורכם

חברת הטכנולוגיה ASUS יחד עם מותג הגיימינג של ROG חשפו הערב מספר קווי מוצרים חדשים במסגרת כנס Gamescom המתקיים בימים אלה בקלן, גרמניה, באירוע חשיפה ייחודי וחגיגי בשם ״Ahead of the Game". במסגרת אותן הכרזות נחשפו מספר דגמים חדשים של לוחות אם מתקדמים המשלבים יכולות בינה מלאכותית חדשות, מוצרי ציוד היקפי חדש הכוללים מקלדות, עכברים ואוזניות, קו מסכים חדש הכולל פאנלי OLED מתקדמים, דגם חדש של קירור נוזלי, מוצרי רשת חדשים וריענון לסדרת ספקי הכח.

לוחות אם

קו לוחות האם החדש של החברה מתמקד הפעם בתאימות לדור המעבדים החדש של חברת AMD, העונה לשם Ryzen 9000, ובמסגרתו יוצעו מספר דגמי לוחות המציעים את ערכות השבבים X870E ו-X870. קו הלוחות החדש כולל דגמים בכל סדרות הדגל של החברה, בהם סדרת ROG Crosshair היוקרתית, סדרת ROG Strix, סדרת TUF Gaming, סדרת Prime וסדרת ProArt.

הלוחות החדשים כוללים מספר יכולות מתקדמות, בהם טכנולוגיית NitroPath המייעלת את מסלולי האותות של זכרונות המחשב על מנת שיוכלו לספק מהירויות עבודה טובות יותר, זאת לצד תמיכה מלאה בטכנולוגיית ASUS Enhanced Memory Profile שתאפשר גם היא את הגדלת טווח העבודה של הזכרונות תוך שמירה על יעילות ויציבות. מעבר לכך הלוחות מציעים תמיכה בתקני החומרה העדכניים בשוק, בהם PCIe 5.0, תקן USB 4 וכן תקן הקישוריות האלחוטית WiFi 7 המשולבים כולם יחדיו על מנת לספק מהירויות גבוהות, ביצועי קצה וחווית שימוש חלקה.

בגזרת הקירור כוללים הלוחות תמיכה בטכנולוגיית AI Cooling II המאפשרת למערכת להבטיח יכולות קירור מיטביות תוך שמירה על זרימת אוויר יעילה ופעילות שקטה. עוד בתחום הבינה המלאכותית יוצע בחלק נרחב מהדגמים תמיכה בטכנולוגיות כגון AI Networking II, טכנולוגיית GamesFirst (בדגמי ROG), ואפילו תכונות ייעודיות לשימוש ספציפי כגון CreationFirst בדגמי לוחות ProArt. לוחות ROG ו-ProArt כוללים בנוסף מספר תכונות לניהול קל של המערכת, בהן כפתור שליפה ייעודי להוצאת כרטיס המסך, יכולות המקלות על תחזוק והתקנה של כונני M.2 SSD ועוד.

דגם הקירור הנוזלי החדש שחשפה החברה עונה לשם ROG Ryujin III 360 ARGB Extreme. החידוש המרכזי בדגם זה הוא שדרוג למשאבה חדשה (למתקדמים, דגם המשאבה הוא Asetek Emma Gen8 V2), כשהוא ממשיך לכלול בנוסף לכך מאוורר ייעודי המסייע בקירור של רכיבי ה-VRM של לוח האם. בהתאם לשמו גודל הרדיאטור של הקירור הינו 360 מילימטר, והוא כמובן יציע תמיכה בשלל אפקטי ARGB מרהיבים. חלקו העליון המכסה את המשאבה כולל מסך LCD בגודל 3.5 אינץ׳ עליו ניתן להקרין כל שתרצו הודות ליכולות התאמה אישית מלאה באמצעות תוכנה הבקרה של החברה. המסך שודרג גם כן ביחס לדור הקודם של הקירור כשכיום הוא מציע קצב רענון של 60 הרץ ורזולוצייה של 640x480 פיקסלים.

ציוד היקפי

אסוס חשפה מספר מוצרים חדשים בקטגורייה זו, בראשם מקלדת גיימינג אנלוגית חדשה בשם ROG Falchion Ace HFX שמגיעה בגודל של 65% עם סוויצ׳ים מגנטיים מסוג ROG HFX המציעים זמני תגובה מזעריים במיוחד של בין 0.1 ל-0.4 מילימטר הניתן להתאמה אישית מלאה. קצב העברת הנתונים של המקלדת גבוה למדי, 8000 הרץ, וזמן התגובה שלה עומד על כ-0.125 אלפיות-השנייה (אסוס מרבה להתגאות כאן כשהיא מציינת שמדובר בזמן תגובה הגבוה פי שמונה ביחס למתחרות). המקלדת כולל זוג חיבורי USB-C הממוקמים בשני חלקים שונים בגוף המקלדת בצורה המאפשרת למשתמש בחירה היכן למקם את הכבל של המקלדת ביחס למיקום שלה על השולחן. לצד דגם זה חשפה החברה דגם נוסף בשם ROG Strix Scope II 96 RX Wireless שמגיעה בגודל 96%, עם סוויצ׳ים אופטיים מסוג RX בייצור של החברה ויכולות אלחוטיות הכוללות חיבור באמצעות דונגל מובנה או באמצעות Bluetooth.

החברה חשפה בנוסף עכבר גיימינג חדש, ROG Harpe Ace Mini המציע למעשה גרסה קומפקטית יותר של דגם המקור. משקלו של העכבר 49 גרם בלבד והוא כולל חיישן אופטי מסוג ROG AimPoint Pro המסוגל לספק קצב מרבי של 42000 DPI. לצידו חשפה החברה גרסת Moonlight White חדשה של העכבר ROG Strix Impact III.

בגזרת הסאונד חשפה החברה דגם אוזניות חדש בשם ROG Pelta  במשקל של 309 גרם בלבד הכוללות עיצוב חדש, רצועת ראש מבד אלסטי מתכוונן ויכולות חיבור במספר דרכים, בהן Bluetooth, חיבור באמצעות טכנולוגיית EF בתדר 2.4 גיגה-הרץ הכוללת טכנולוגיית שיהוי קצר וכן חיבור חוטי באמצעות USB-C. האוזניות תואמות למגוון רחב של פלטפורמות, בהן כל קונסולות הדור הנוכחי, מחשבי Windows ו-Mac וסמארטפונים. סוללת האוזניות אמורה לספק עד 60 שעות משחק (במצב חיבור 2.4 גיגה-הרץ), והן כוללות יכולות טעינה מהירה המספקות 3 שעות שימוש לאחר 15 דקות טעינה בלבד.

מסכי גיימינג

אסוס חשפה שני דגמים חדשים של מסכי גיימינג במהלך הכנס, שניהם משתייכים לסדרת ROG היוקרתית ושניהם כוללים פאנלים מתקדמים מסוג OLED. אחד מאותם דגמים הוא ה-ROG Swift OLED PG27AQDP, שהוא למעשה מסך ה-OLED הראשון בעולם המציע רזולוציית 1440P עם קצב ריענון של לא פחות מ-480 הרץ כשהוא בגודל 26.5 אינץ׳.

הדגם השני שהוצג מציע פאנל QD-OLED, גם הוא בגודל 26.5 אינץ׳, והוא כולל בנוסף לכך תמיכה בקצב רענון של 360 הרץ, כניסת DisplayPort בתקן 1.4, כניסת HDMI בתקן 2.1 המתאימה למשחק מיטבי עם קונסולות וכן כניסת USB-C המסוגל לספק מתח בהספק של 90 וואט. שני דגמי המסכים מציעים זמן תגובה נמוך למדי של 0.3 אלפיות השנייה GTG. שני המסכים יגיעו עם מספר פיצ׳רים שיעזרו לשמור על פאנלי ה-OLED שלהם ללא צריבות.

מוצרי רשת

קו מוצרי הרשת החדש של ASUS כולל נתב משחקים חדש בשם ROG Rapture GT-BE19000, המציע תמיכה מלאה בתקן הרשת WiFi 7 המאפשרת לו לספק תמיכה במהירות של עד 19 גיגה-בייט לשנייה. הנתב כולל בנוסף מספר יכולות בינה מלאכותית המסייעות בשיפור ומיטוב הרשת הביתית, בהם יכולות זיהוי IoT, יכולות הגדרת VPN ואפילו יכולות בקרת הורים מובנות. לצידו נחשף נתב רשת נוסף התומך גם כן בתקן WiFi 7, עם תמיכה במהירות של עד 20 גיגה-ביט לשנייה. הנתב מספק תפוקה דו-ערוצית של עד 6800 מגה-ביט לשנייה, מספר חיבורי רשת קווים לשימוש ואפשרויות WAN מגוונות. לצד אלה, הוצג גם מתאם חדש המאפשר שדרוג של מחשבים ליכולות WiFi 7 באמצעות דונגל USB התומך במהירות עבודה של עד 6500 מגה-ביט לשנייה.

ספקי כח

לסיום, החברה הציגה שני דגמים חדשים של ספקי כח, שניהם מסדרת ROG. הדגם הראשון משתייך לתת-הסדרה Thor, כשהוא כולל מסך OLED מובנה המציג בכל רגע נתון את ההספק המנוצל שלו. הספק מציע הספק של 1200 וואט, והוא מגיע עם אחריות של 10 שנים. הדגם השני שנחשף משתייך לתת-הסדרה Strix, והוא מציע גם הוא אחריות של 10 שנים. הספק דגם זה עומד על כ-1000 וואט.

 

וזהו! זה כל מה שנחשף במסגרת אירוע ההשקה של ASUS בכנס Gamescom 2024! מוזמנים לשתף אותנו בדעתכם על המוצרים בתגובות! נזכיר בנוסף שכל החדשות החמות של הכנס יעלו במרוכז בחדר המצב הייעודי שלנו! תוכלו למצוא אותו ממש כאן!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י