הרשמה

רשמים מהתנסות עם Dead Island 2 ב-Gamescom 2022!

רועי שיחק כ-20 דקות במשחק הזומבים החדש של Deep Silver במסגרת כנס Gamescom 2022!

שש דמויות שניתן לשחק איתן, דגש מאוד חזק על Gore וקרבות פנים מול פנים וגרזן עם אש. Dead Island חוזר אלינו ובגדול.

אחרי כל-כך הרבה שנים שלא שמענו שום מידע עליו, סוף סוף זכינו להתנסות קצת עם Dead Island 2 במסגרת כנס Gamescom 2022. לא נתנו לנו לצלם משחקיות, אז כרגיל, התמונות כאן מגיעות מה-Press Kit של המשחק ומטריילר המשחקיות שנחשף במסגרת אירוע ה-Opening Night Live של Gamescom (אם פספסתם אותו, לא לדאוג: סיכום של האירוע נמצא כאן בקישור עם כל ההכרזות והחדשות הגדולות מהאירוע).

את ההתנסות שלנו עשינו על גרסת הבטא של המשחק, כשב-20 דקות ששיחקנו הייתה לנו משימה בשם "Broadwalking Dead", בה רועי היה צריך להיכנס לאזור מסוים ולהשיג כונן שיעזור לדמות שלנו במטרת העל שלה: לברוח מלוס אנג'לס. מבחינת מצבי משחק, אז נוכל לשחק לבד במוד שחקן יחיד או ב-Co-op של עד שלושה אנשים. המשחק יאפשר לנו לשחק עם אחת משש דמויות, כשכיאה ל-Dead Island המשחק שם דגש מרכזי ומהותי על קרבות עם נשקים קרים ומטווח קרוב מאוד.

הדמו הקצר נתן לנו להתנסות עם הרבה מאוד נשקים: גרזן עם אש, טלפיים של וולברין עם חשמל, פטיש ענק ועוד. משהו שהמפתחים היו מאוד גאים בו הוא כמות הנשקים המיוחדים במשחק והקיסטום של הנשקים הקבועים שלכם (בדומה למה שמאפשר Far Cry 6 למשל). המשחק גם איפשר לרועי להיות יצירתי: לשים מלכודות שמנצלות את העובדה שהזומבים נמשכים לסאונד או להשתמש במערכת הסקילים של המשחק (כמו קלפים כאלה שניתן לבחור מביניהם), כדי לתת לעצמכם יתרון בקרב נגד זומבים מיוחדים שחסינים לאפקטים של נשקים מסוימים.

עוד משהו מאוד חשוב: המשחק מכיל המון Gore ואנימציות מלאות בדם, כך שמי מכם שחיפש את התחושה של סרט זומבים דל תקציב משנות ה-80: אתם תמצאו את זה כאן בוודאות. גם שאר האנימציות של המשחק לא רעות בכלל, כשהמשחק שם דגש על תגובות דינמיות לפעולות של השחקן (אם השחקן ייתן מכה לראש של זומבי עם כובע, הכובע שלו יעוף מהמקום, למשל). ההתנסות עצמה הייתה מאוד טובה, אנחנו פשוט תוהים בקול (ובכתב) האם בעולם שנשלט כבר דיי הרבה זמן על ידי Dying Light 2 יהיה מקום לעוד משחק זומבים שכזה. רק הזמן יגיד.

דבר אחרון שרועי אמר לי כבדרך אגב אבל הוא מאוד חשוב לי אישית: הטון של המשחק כולו נראה מאוד מבודח ומשעשע. הסיבה שזה חשוב לי היא בגלל הטריילר של Dead Island הראשון ששם דגש על סצנה מרגשת ועל האנושיות שמאחורי עולם מלא בזומבים, רק כדי שבסוף נקבל משחק שהוא הפוך ב-180 מעלות ממשחק שכן עשה את זה טוב: The Last of Us. אני שמח שלפחות כאן הציפייה הולמת את הטון שנקבל ואני נהנה מזה. Dead Island 2 יוצא לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי ב-3 בפברואר.

אתם מאלו שחיכו למשחק הזה מאז הטריילר הראשון שלו ב-E3 2014? מוזמנים לספר לנו בתגובות וכמובן אל תפספסו את ההתנסויות שהיו לנו עם Skull and Bones ו-Goat Simulator 3, כשעוד כתבות, הצצות וגם סרטונים יגיעו בהמשך!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:39 26.08.2022 | לא הבנתי לא הבנתי (אורח)

    אם רועי "שיחק 20 דקות והתנסה" למה הכתבה על שמואל?

  2. 2

       | פורסם ע"י