הרשמה

סרטוני משחקיות של Dead Island 2 צצים ברשת

ועם קצת מאמץ גם אתם יכולים לשחק בו

תאריך השקה אתם רוצים? הצחקתם אותנו

זה כבר המון זמן שלא שמענו שום דבר חדש על Dead Island 2. המשחק הוכרז על ידי Deep Silver אי שם ב-E3 2014 ועד היום עבר הרבה צוותי פיתוח כאשר כיום לא ידוע מה גורלו. באופן מפתיע, בימים האחרונים מתחילים לעלות ליוטיוב סירטוני גיימפליי חדשים וארוכים מהמשחק. אתם בטח שואלים את עצמכם איך אנשים הצליחו לשים את ידיהם על Dead Island 2? והתשובה, כמו כל דבר מוזר באינטרנט, מגיעה מאתר הפורומים 4Chan.

בעבר כבר ראינו מספר סרטוני משחקיות של Dead Island 2 אשר צולמו כחלק מאירועי עיתונאים עוד בסוף שנת 2014, אך הסרטונים החדשים הללו מציגים גרסה אחרת ועדכנית יותר של המשחק. בימים האחרונים עלתה ל-4Chan גירסא של המשחק משנת 2015 ונכון לעכשיו לא ידוע מאיפה הגיעה גרסת המשחק. כמו שאפשר לראות בבירור מהסרטונים זאת גרסה מאוד מוקדמת של המשחק (כנראה Pre-Alpha) כשהרבה מהטקסטורות של המשחק לא קיימות. למרות זאת עדיין אפשר לראות את עולם המשחק, חלק מהנשקים, כמה רכבים וכיצד הלחימה מול הזומבים תתנהל.

הגירסא אומתה כמקורית משנת 2015 אך עדיין לא נמסרה תגובה רשמית מ-Deep Silver בנושא. מסיבות ברורות לא נשים כאן את הקישור להורדת גירסאת המשחק אך אפשר למצוא אותה בעזרת חיפוש קצר באינטרנט.


מה אתם חושבים על המשחק? האם אתם עדיין מצפים לו? ספרו לנו בתגובות!

 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:21 07.06.2020 | dodyavgi dodyavgi

    הייתי רוצא שיצא
    מחכה לו בקטנה

  2. 2

       | פורסם ע"י