הרשמה

אי החיים: Dead Island 2 עדיין נמצא בפיתוח פעיל

פעם בשנה אנחנו שומעים על Dead Island 2 והפעם הזאת הגיעה

אנחנו לא נאשים אתכם אם אתם לא מאמינים לזה

אני בטוח שאף אחד לא קם היום בבוקר וציפה לראות שתי כתבות שמבשרות על כך שגם Skull & Bones וגם Dead Island 2 נמצאים בתהליך פיתוח יעיל, אבל כניראה שיש משחקים שפשוט מסרבים למות. הפעם האחרונה ששמענו על Dead Island 2 הייתה ביוני של שנת 2020 כאשר החלו לצוץ ברשת סירטוני גיימפליי מתוכו. הסירטונים אמנם נעלמו מאז אבל התקווה שלנו לראות את השקת המשחק בימיינו עוד לא נעלמה. היום אנחנו מגלים שהתקווה הזאת לא נעלמה מעוד הרבה לבבות ובמיוחד מליבו של לארס ווינגפורס (Lars Wingefors) מנכ"ל Embracer Group שמחזיקה בזיכיון של Dead Island 2.

כחלק מזמן "שאלות ותשובות" בשיחת המשקיעים האחרונה שערך ווינגפורס הוא נשאל על ידי אחד האנליסטים: "אנשים קצת מחקו את Dead Island 2 בלי לדעת אם הוא עדיין חי. אבל זה ברור מאוד. אני לפחות, מצפה לשחרור בשנה הפיננסית הבאה (אפריל 2022 עד מרץ 2023). האם זה סביר? למה אנחנו יכולים לצפות מהכותר? זה בפיתוח כבר עשר שנים בערך". לשאלה הזאת לארס ענה: "אני לא יכול לדבר על Dead Island 2 כי הוא לא הוכרז על ידי המפיצה. אבל כרגע דיברנו על זה (במהלך שיחת המשקיעים), יש לנו כותר AAA אחד שלא הוכרז ושאתה חושב שהוא Dead Island 2". חברת Deep Silver הוציאה הודעה קצרה בעניין שאמרה: "אנחנו מאשרים שהמשחק נמצא בפיתוח פעיל ונשתף עוד פרטים ברגע שניהיה מוכנים." 

אז נכון, שמענו את האמירות האלה הרבה פעמים אבל אנחנו כרגע לא מאבדים תקווה ומחזיקים אצבעות שאכן ניראה את Dead Island 2 מושק בקרוב, אולי אפילו בשנה הכלכלית שבפתח. וכל שנשאר לנו עד אז הוא סירטון נהדר מתוך E3 2014.
מה דעתכם על העניין? האם Dead Island 2 עוד רלוונטי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י