הרשמה

מפתיע: תאריך היציאה של Dead Island 2 הוקדם בשבוע

כותר הזומבים המצופה מרגיש אמיתי מתמיד

באופן מפתיע במיוחד, המשחק הוקדם בשבוע

לאחר שנים של ציפיה, ולאחר תלאות רבות, סוף סוף יש תאריך יציאה למשחק Dead Island 2. למי שלא מכיר, Dead Island היה משחק אקשן עולם פתוח באי שורץ זומבים. המשחק המקורי הוכרז בשנת 2006 אך יצא לבסוף בעיכוב של שלוש שנים וראה אור רק בשנת 2011.

המשחק היה הצלחה גדולה והתוכנית היתה לצאת עם משחק המשך, Dead Island 2. אך המפתחת המקורית רצתה לעבוד על פרויקטים אחרים. המפיצה, Deep Silver שאחראית על סדרות משחקים כמו Saints Row ו-Metro, הציגה טריילר ראשון בשנת 2014 (כן כן, לפני כמעט עשר שנים, וחשבתם ש-GTA 6 לוקח זמן). בשנת 2015 המפתחת "הועזבה" ו-Deep Silver עברה לעבוד עם מפתח אנונימי. ב-2016 המפיצה הודיע כי Sumo Digital יעבדו על הפרויקט וההייפ חזר. בינתיים עוד סטודיו עזב, ולבסוף Deep Silver הודיעה שתפתח את המשחק באמצעות הסטודיו הפנימי שלה, Dambuster Studios, עם השקה מתוכננת ל-28 באפריל עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם והמחשב האישי.

כעת, בציוץ רשמי בעמוד הטוויטר של המשחק, הוכרז כי Dead Island 2 הזדהב, ובידי המפיצה הגרסה הסופית שאומרת שהכל תקין וחף מבאגים. אבל אל דאגה, כמובן שיהיו באגים. מה שמעניין יותר זה כיצד ייראה המשחק, והאם פותח בחופזה כדי להספיק לדדליין? או שלבסוף החברה לא התפשרה על הרמה, ונזכה לקבל את המשחק שחיכינו לו כל כך הרבה זמן בצורה הטובה ביותר שלו. מה שעוד יותר מעניין בהכרזה הזו, היא העובדה שהמשחק הוקדם בשבוע, וכעת צפוי לצאת ב-21 באפריל, במקום התאריך המקורי שלו שהיה ה-28. מדובר בהקדמה קלה מאוד ולא משמעותית במיוחד, אבל אחת שמתקבלת בברכה, בעיקר כשאנחנו רגילים לדווח על כל כך הרבה דחיות.

המשחק עצמו יתרחש בקליפורניה, כחודשיים לאחר מאורעות Dead Island הראשון, כשצבא ארה"ב מבצע סגר על העיר שחווה התפרצות זומבים קשה אף יותר. בטריילרים הרבים שיצאו לאורך השנים ניתן לראות את Sant Monica Pier ואת הוליווד,  לצד כמה מקומות בסן פרנסיסקו. המשחק המקורי מכיל ארבעה דמויות שונות, כל אחת עם ההתמחות שלה ויכולות מיוחדות רק לה. המשחק עצמו משוחק מגוף ראשון וכולל הרבה אלימות, דם וגועל, עם התמקדות על קרבות פנים מול פנים ואפשרויות עיצוב רבות עבור הנשקים בהם נשתמש.

כאמור, Dead Island 2 צפוי להגיע לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם ולמחשב האישי ב-21 באפריל. מה אתם חושבים על ההקדמה? מצפים למשחק אחרי כל כך הרבה זמן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:36 01.03.2023 | Noam Noam (אורח)

    לא חושב שזה משנה אבל לי קצת מציק שהמשחק בהולייוד כי המפה נראית דומה מאוד לGTAV

  2. 2

       | פורסם ע"י