הרשמה

14 דקות של Dead Island 2 מציגות נשק בסגנון וולברין, המון כיף והמון דם

אוקי, כבר ידענו שיש פה פוטנציאל, אבל לא ציפינו שהוא יראה כזה טוב

כמעט עשור לאחר שהוכרז, Dead Island 2 נראה יותר טוב מאי פעם בגיימפליי חדש ומקיף

הסיפור של Dead Island 2 אמנם מתגמד לעומת משחקים אחרים שנמצאו בפיתוח מסובך, אך הוא לא היה חלק בכלל. המשחק שהוכרז בשנת 2014 כהמשך למשחק הפולחן Dead Island מ-2011, עבר כמה מפתחים ושינויים עד שהגיע למתכונת הנוכחית שלו - שאמנם שומרת על ה DNA של המשחק המקורי אך ללא ספק מכוונת למשחקיות מגוונת יותר, ולפי סרטון הגיימפלי שהוצג לנו מוקדם יותר השבוע, הזה גם נראה שמצליחה.

קשה לתאר את כל הפרטים המרשימים שהכניסו בגיימפליי המורחב של המשחק בפסקה אחת - ולכן אתאר מה אין כאן, והוא שנייה אחת של שעמום. המשחק נראה פשוט כיף, עם שילוב של מכניקות משחקיות מעניינות ומגוונות, לוקיישנים מהממים, אוייבים מכוערים לטובה שמשפריצים דם יותר טוב מרוב המשחקים שראיתי לאחרונה וכמות נשקים יצירתית שלא תבייש גם את סדרת Borderlands. בין הנשקים בלטו טפרים בסגנון של גיבור העל וולברין, פטיש כבד המרסק גולגלות בצורה מספקת וכמובן שוטגאן שמספק לא פחות. ההפתעה הכי גדולה כאן היא מכניקת ה-"Flesh" (או "בשר"), אותה בנו במיוחד למשחק כדי להדגיש את הדם וקטיעת האיברים. מי שיראה את הסרטון ישים לב לכמה טוב היא פועלת, ונראה שתוביל כל קרב וקרב להרגיש מספק בדרך שלו.

המשחק יושק ב-21 באפריל, לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם ולמחשב. גרסת Switch כרגע לא הוכרזה, ולמען האמת אם המשחק יראה וירוץ כמו בגיימפליי הזה קשה לי לראות אותו גם מגיע לקונסולה ההיברידית של נינטנדו.

מופתעים מכמה טוב הגיימפליי נראה? מחכים למשחק שנים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י