הרשמה

המשחק Vengeful Guardian: Moonrider הוכרז על ידי DotEmu

משחק אקשן רטרו דו-ממדי חדש מהמפיצה הצרפתית הנהדרת יגיע אלינו בסתיו הקרוב

רועי גם זכה לצפות בדמו של המשחק ב-Gamescom, הרשמים שלו בכתבה

כש-DotEmu סיפרו לנו שהם הולכים להציג משחק חדש ב-Gamescom, הציפיות שלי היו גבוהות והן נענו עם Vengeful Guardian: Moonrider, משחק חדש שמופץ על ידי The Arcade Crew (חטיבה של DotEmu) ומפותח על ידי JoyMasher, סטודיו קטן מברזיל. המשחק החדש הוא משחק אקשן/פלטפורמה בסגנון רטרו שנראה כמו שילוב בין האסתטיקה של משחקי Shinobi לבין המשחקיות והזריזות של Mega Man X. תוכלו לצפות בטריילר ההכרזה של המשחק כאן למטה:

החברה הציגה את משחק האקשן שלה בכנס, ורועי שיחק כמה דקות במשחק. לפי רועי, מדובר במשחק רטרו לכל דבר ועניין, מהמשחקיות המהירה, רמת הקושי והדיוק הגבוהים, המוזיקה והנראות של המשחק (Pixel Perfect צבעוני). המשחק יכיל תשעה שלבים המחולקים לשתי מערכות בכל שלב (בדומה למשחקי סוניק לדוגמא), כשאחד הדברים המעניינים במשחק קשורים בעובדה שניתן להילחם ולנצח את הבוסים במספר דרכים. לדוגמא, את אחד הבוסים שהיו בדמו ניתן היה לנצח בצורה של ראש בקיר ולהרביץ לו לפנים, או לנסות להוריד לו את הידיים קודם כדי להפוך את הקרב לקל יותר. פה למטה תוכלו לראות קצת תמונות שקיבלנו מהמשחק (מוזמנים ללחוץ על כל תמונה כדי להגדיל בחלון חדש).

המשחק צפוי לצאת בסתיו הקרוב למחשב האישי ולקונסולות ה-PlayStation וה-Nintendo Switch (כן כן, בלי Xbox. לא סיפרו לנו למה כששאלנו את המפתחים בדמו). בתור חובב של משחקי אקשן/פלטפורמה דו-ממדיים, אני ממש מחכה לראות איך המשחק הזה ירגיש וישחק.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י