הרשמה

חברת MSI מציגה את החומרה החדשה שלה ב-CES 2022

חומרה חדשה ושיתוף פעולה מפתיע זה תמיד כיף

הגיע הזמן להתחיל לראות את הסדרה כי המוצרים כבר בדרך

אחרי שאתמול קיבלנו את יריית הפתיחה של תערוכת CES 2022 עם ההכרזות הגדולות מצידן של ענקיות השבבים- AMD, Intel ו-Nvidia מגיעה תורן של יצרניות החומרה להציג את המוצרים שלהם על בסיס אותם שבבים חדשים. בין החברות הרבות שמציגות את הגירסאות שלהם לכרטיסי המסך ואו לוחות האם החדשים נמצאת גם MSI הטאיוונית עם כ-17 הכרזות שונות שנעות מלפטופים חדשים וחזקים במיוחד, למחשבי גיימינג קומפקטיים ועד למסכים וחלקי מחשב חדשים. הדבר הראשון ש-MSI חושפת הם לוחות האם החדשים שלה שיתמכו בשלושת ערכות השבבים החדשות שאינטל חשפה.

בנוסף נחשף ה-Optix MPG321UR-QD שהוא מסך בגודל של 32 אינץ' ובעל רזולוציית 4K בקצב 144Hz אם כי נכון לעכשיו לא ידוע מה הפאנל שלו.

לצד אלו החברה חשפה מספר מחשבים ניידים חדשים שהמעניין בניהם הוא ה-Crosshair 15 שיגיע עם מעבד דור 12 ובמהדורה מיוחדת לכבוד יציאתו של Rainbow Six Extraction.

כמו כל החברות גם כאן ראינו ריענונים ללפטופים ומחשבים נייחים אך גם הוכרז מיקרופון מבית החברה בשם IMMERSE GV60, כונן SSD חדש שיתמוך ב-PCIe 4.0 עם מהירות שמגיעה עד 7,000 מגה בשניה, מקלדת ואוזניות חדשות לצד מארז חדש מבית החברה שפותח בשיתוף פעולה עם חברת EK שמתמחה בייצור בלוקים לקירור מים.

אך ההכרזה של MSI שהכי עניינה אותי באופן אישי זאת ההכרזה על שיתוף הפעולה עם Evangelion. לפני מספר חודשים חברת ASUS הכריזה על שיתוף פעולה וקו מוצרים מיוחד עם מותג האנימה Gundam, כעת נדמה ש-MSI ראו את שיתוף הפעולה הזה ויצרו שיתוף פעולה דומה עם מותג האנימה Evangelion e:Project שמביא לנו ספק כח, קירור, לוח אם ומארז בצבעים סגול ירוק ובדמותו של Evangelion.

נכון לזמן זה לא נמסר לנו מתי המוצרים יושקו בארץ ומה יהיה מחירם.
מה דעתכם על ההכרזות של MSI? אהבתם את מוצרי Evangelion? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י