הרשמה

חברת Dell ומותג הגיימינג Alienware מציגים מוצרים חדשים ב-CES 2022

יש כאן גם אפליקציה מעניינת

החייזרים החדשים של דל מגיעים

כשאני אומר את השם Dell כניראה שהדבר הראשון שעולה לכם לראש הוא מחשב משרדי משעמם וחברה שמייצרת בעיקר מוצרים עבור השוק העיסקי וזה לא בהכרח שגוי. ל-Dell יש ניסיון רב בשוק העיסקי ולאורך השנים היא התבססה ככח השולט בו אך Dell מחזיקה גם במותג גיימינג בשם Alienware. על אף שהמותג מוכר מאוד בעולם ניראה שהפופלאריות וההכרה שלו בישראל עדיין לא בשיאם אבל זה יעצור בעדנו מלספר לכם על המוצרים החדשים שהוכרזו ב-CES ויגיעו למשפחת Alienware בשנה הקרובה.

הדבר הראשון שדל הציגה בתערוכה הוא דווקא לא ממוצר ממשפחת Alienware. ההכרזה הזאת על Concept Nyx שעל פי החברה זאת אפליקציית סטרימינג למשחקים שמיועדת להקלה על העמוס ברשת כדי לספק למשחק עצמו רוחב פס גדול יותר. בהודעה של החברה נכתב: "Nyx יאפשר להפעיל ארבעה משחקים בו-זמנית בסטרימינג, מעבר חכם בין מכשירים, והפעלה מספריה מרכזית של כל המשחקים ללא קשר למקום בו הם נרכשו. המשחק ב-Concept Nyx שואף להיות חסר מאמץ כמו גישה למוזיקה, תוכניות טלוויזיה וסרטים. מדובר באפליקציה פשוטה הנטענת על כל מכשיר והמספקת גישה מיידית לכל המשחקים."

באשר למוצרי Alienware נחשפו 5 מחשבים אשר משתייכים לשתי סדרות שונות. הסדרה הראשונה היא סדרה X ובה הוצג ה-Alienware x14 שהוא מחשב גיימינג דק וקל אשר שם דגש גדול על ניידות גם אם זה בא קצת במחיר של עוצמה, אבל שזה לא יטעה אתכם הוא עדיין מצוייד במעבד דור 12 וכרטיסי RTX 3060. אל ה-x14 מצטרפים ה-x15 ו-x17 אשר יקחו את הביצועים לקצה ויהיו מצוידים בנוסף לחומרה החדשה גם בזיכרונות DDR5.

הראשון במחשבים החדשים בסדרה M הוא ה-m17 R5 בעל מעבד Ryzen 6000 החדש וכרטיס מסך שגם הוא מבית AMD, בנוסף לאלה הוא יוכל להגיע עם מקלדת בעלת סוויצ'ים של CherryMX וכמו שאפשר להבין מהשם שלו הוא יהיה בעל מסך בגודל 17 אינץ'. ה-R7 הוא המחשב החמישי והאחרון שהוצג כשהוא יהיה בעל מסך בגודל 15 אינץ', כרטיס מסך מסדרת 30 של Nvidia עם אפשרות למעבד מבית AMD או Intel.

מבחינת ציוד משלים למחשבים, Alienware חשפה אוזניות חדשות בשם AW920H עם ANC וחיי סוללה של 55 שעות לצד עכבר בשם AW720M ששוקל 89 גרם ובעל חיישן שתומך ב-26,000DPI ובטכנולוגיית Nvidia Reflex.

ההכרזה האחרונה היא על מסך מחשב חדש בשם AW3423DW אשר יהיה מסך בגודל 34 אינץ', בעל רזולוציית 3440 על 1440 ביחס תצוגה 21:9 עם פאנל Quantum-Dot OLED וקעירות של 1800R. המסך יתמוך בקצב רענון של 175Hz ובטכונולוגיית G-Sync.

נכון לזמן זה לא נמסר לנו מתי המוצרים יושקו בארץ ומה יהיה מחירם.
מה דעתכם על ההכרזות של Alienware? אהבת את המסך החדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י