הרשמה

גליץ' חדש מאפשר לשחק את Breath of the Wild בגוף ראשון

גליץ' חדש מאפשר לנו לחוות את Breath of the Wild מפרספקטיבה שונה לחלוטין

הגיע הזמן לביקור חדש בהיירול!

אמנם עברו כבר יותר מארבע שנים מאז ש-The Legend of Zelda: Breath of the Wild הושק (בתקופה תמימה כשעוד קונסולת ה-Wii U שלי הייתה מחוברת לחשמל) וגרף את כל הפרסים שהיה לתעשיית הגיימינג להציע לו, אבל גם בשנת 2021 יצירת המופת של נינטנדו לא מפסיקה להפתיע אותנו ולהראות לנו דברים חדשים. ההפתעה האחרונה מהמשחק מגיעה מכיוונו של משתמש הטוויטר Axk_00 אשר חושף גליץ' חדש המקנה למשחק פרספקטיבה חדשה לחלוטין - פשוטו כמשמעו:

כפי שניתן לראות, הגליץ' כאמור מאפשר לחוות את המשחק מנקודת מבט של גוף ראשון - דבר אשר מקנה למשחק מראה שהיינו מצפים לראות יותר במשחקים כדוגמת-Skyrim כיצד מפעילים את הגליץ'? זה כבר קצת מסובך: הגליץ' המדובר מתבסס על פרצות ותזמוני מהלכים אותם מתעדים שחקנים בקהילה במסמך גוגל דוקס מתוחזק. כל אלו מאפשרים לשחקן להגיע אל פריים ספציפי אשר שימוש ב-Item Hold Smuggling (כן, גליץ' נוסף בפני עצמו) במהלכו אמור להעביר את המצלמה אל מצב גוף ראשון. מבולבלים? אתם לא לבד.

לאחר הפעלת הגליץ' נוכל להסתובב בחופשיות בהיירול מלווים בבר החיים למעלה אך גם בשני פסים שחורים בקצוות המסך אשר מגבילים מעט את שדה הראייה. אתם מוזמנים לצפות כאן בסרטון המדגים את הפוטנציאל שבגליץ':

בזמן שאנחנו מחכים בקוצר רוח לחדשות בנוגע למשחק ההמשך ל-Breath of the Wild נראה שהקהילה תמשיך לחפש דרכים חדשות על מנת לגוון עבורנו את חווית המשחק. אם תחליטו שתרצו לנסות להפעיל את הגליץ', אמליץ לכם לעשות זאת בהקדם מאחר וסביר להניח כי נינטנדו תתקן אותו בעדכון עתידי.

האם תנסו להפעיל את הגליץ'? האם לדעתם יש מקום למצב גוף ראשון למשחקי זלדה בעתיד? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י