הרשמה

טריילר חדש ל-The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom חושף את מפת המשחק

נראה שמדובר במשחק הרבה יותר גדול ממה שחשבנו

מפת משחק מרשימה לצד לא מעט פיצ'רים ויכולות מעניינות

נינטנדו כמו נינטנדו אוהבת לספק לנו הפתעות מתוקות כל עוד היא יכולה, והיום קיבלנו אחת בדמות טריילר חדש למשחק הזלדה שמגיע אלינו בסוף חודש ספטמבר - אני מדבר כמובן על The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom. לאלה מכם שפחות בלופ ואולי טרם נחשפו למשחק הזה, מעבר לעובדה שהוא הולך להיות משחק הזלדה השני שמשתמש בגרפיקת הדו-מימד המהממת שקיבלנו לראשונה בגרסה המחודשת של המשחק האהוב The Legend of Zelda: Link's Awakening, המשחק החדש הולך להיות המשחק הראשון אי-פעם בסדרת משחקי זלדה שיכניס אותנו לנעליה של הנסיכה זלדה בכבודה ובעצמה - קראתם נכון, ככל הנראה לא יהיה שום רגע במשחק הזה שבו אנחנו הולכים לשחק את לינק.

המשחק עצמו נחשף לראשונה באירוע הדיירקט האחרון שנינטנדו קיימה במהלך אירועי החשיפות של הקיץ (שהיה ללא ספק לדעתי ולדעת הרבה אנשים שהם לא רועי באלוה שלנו אחד מהדיירקטים היותר מוצלחים של נינטנדו בשנים האחרונות), כשמכניקת המשחק הראשית שלו היא למעשה היכולת של זלדה לזמן דברים שיעזרו לה להתמודד עם אתגרים שונים ברחבי ממלכת היירול. כבר מרגע החשיפה הראשון של המשחק השיח עליו היה די חלוק בקרב המעריצים, בעיקר לאור העובדה שאנחנו משחקים את זלדה ולאור העובדה שמערכת המשחק שהוצגה כאן יחסית מוזרה ושונה ביחס למשחקי עבר של הסדרה הענקית הזאת - אבל אם תשאלו אותי אני דווקא מאוד סקרן לראות איך נינטנדו יספקו לנו משהו חדש ומיוחד עם המשחק הזה אחרי שנים רבות של כותרים מושלמים שעקבו פחות או יותר אחרי אותה הנוסחה.

אז מה למעשה נחשף לנו בטריילר החדש שנחשף אתמול בערב? אם קראתם את הכותרת אתם כבר אמורים להבין, אבל בגדול מדובר בחמש וקצת דקות של טריילר שבו הוצגו לנו כמה מאזורי המשחק שמרכיבים את ממלכת היירול יחד עם כמה פיצ'רים ויכולות נוספות שהמשחק יכלול בתוכו - תחזיקו חזק כי נראה שזה הולך להיות אחד ממשחקי הזלדה הגדולים שקיבלנו בשנים האחרונות.

הטריילר עצמו כלל כאמור מספר אזורים מרכזיים שבהם נוכל לבקר, בהם אזורים שעד היום מעולם לא הוצגו במשחק דו-ממדי של זלדה כגון מדבריות Gerudo. לצד המדבריות נקבל גם את ממלכת Zora שתכלול מספר אזורים, בהם אזור התיישבות ייעודי ל-River Zora ואזור התיישבות ייעודי ל-Sea Zora - שני פלגים של הממלכה שמעולם לא הוצגו יחד באותו המשחק עד היום. כמו כן נקבל עוד אזורים מוכרים מהעולם של זלדה כגון Eldin Volcano, שהוא הבית של ה-Gorons, יחד עם אזור בשם Deku Scrubs שחוזר לקדמת הבמה לאחר שלא הוצג בשום משחק בסדרה מאז Tri Force Heroes. כפי שניתן להבין מכל הפסקה הזאת - עולם המשחק של Echoes of Wisdom הולך להיות אחד מעולמות המשחק הגדולים שראינו במשחקי זלדה אי-פעם, וניתן לנחש די בבירור שאת ההחלטה לכך נינטנדו קיבלה אחרי ההצלחה המטאורית של TOTK וכמובן BOTW, וטוב שכך.

מעבר לחלקים השונים של מפת המשחק נחשפו לנו כאמור עוד מספר עדכונים ופיצ'רים שהמשחק יכלול, בהם היכולת לעקוב בנוחות אחרי המשימות השונות שתקבלו משלל דמויות שונות ברחבי הממלכה, כשהמשחק עצמו יחלק את המשימות למשימות ראשיות (Main Quest) המהוות חלק מעלילת הסיפור הראשית של המשחק, ומשימות צד (Side Quests), שהשלמה שלהן תאפשר לנו לקבל פרסים ובונוסים שונים.

מעבר לכך המשחק הולך לכלול בתוכו מספר לא מבוטל של נקודות מסוג "Waypoints", שיתפקדו למעשה כנקודות Fast Travel אליהן נוכל לחזור בכל רגע נתון באמצעות מפת המשחק, ואם כל זה לא הספיק לכם תדעו שהמשחק כולל בנוסף גם סוס חביב שזלדה תוכל לרכוב עליו. רוצים עוד? יאללה: המשחק יכלול בנוסף לכל מה שדיברתי עליו עד עכשיו גם נקודות מכירה של שייקים, שבהן נוכל להכין שייק מיוחד שישפר נתון כזה או אחר של זלדה, זאת לצד היכולת להלביש את זלדה בשלל חפצים שישנו גם כן את הצורה שבה היא מתמודדת עם אתגרים שונים במהלך המשחק.

בסיום הטריילר הוצגה לנו יכולת נוספת וחדשה של זלדה העונה לשם "Bind". יכולת זו תאפשר לזלדה "לתפוס" אובייקט מסוים ולגרום לו לזוז בהתאם לתנועות שלה עצמה - בצורה זו למשל תוכלו להזיז אבן גדולה ממקומה או לגרום לאויב ליפול אל תוך בור. לפי הטריילר מדובר ביכולת מרכזית של המשחק ותכלס? זה נראה מגניב ממש.

וזהו פחות או יותר, זה כל מה שהוצג לנו בטריילר החדש של The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom! נזכיר שהמשחק עצמו עתיד לצאת לשוק ב-26.9.2024, ושהוא יהיה זמין אקסקלוסיבית כמובן לנינטנדו סוויץ'. את המשחק אפשר להזמין מראש כבר היום בחנות נינטנדו ישראל ואצל שלל חנויות הגיימינג בארץ.
מה דעתכם על המשחק החדש של זלדה? האם שינויי הגיימפליי ישפיעו על החלטתכם האם לרכוש את המשחק? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י