הרשמה

ארה"ב: שני שוטרים פוטרו בגלל ששיחקו Pokemon Go במקום לעצור שוד

לתפוס או לא לתפוס?

מאסטר אמיתי מתרכז במשימה שלפניו

זוכרים את Pokemon Go? הלהיט הענק של חברת Niantic משנת 2016? הפופולריות בחו"ל של משחק המציאות הרבודה שגרם לתאונות דרכים, עומסים בפארקים עירוניים ומציאת גופות ביערות בחיפוש אחר פוקימונים נדירים לא דעכה גם 6 שנים אחרי יציאתו ולאחרונה אפילו גרמה לפיטורם של שני שוטרים ממשטרת לוס אנג'לס.

בית משפט בקליפורניה החליט ששני שוטרים ממשטרת לוס אנג'לס יפוטרו לאלתר לאחר שהתעלמו מדיווחים על שוד בזמן אמת מכיוון שהעדיפו לחפש את סנורלקס (Snorlax) בפוקימון גו. מסמכי בית משפט ששוחררו לאחרונה מציינים שהאירוע שהתרחש באפריל 2017, ועירב שני שוטרים - אריק מיטשל ולואיס לוזאנו. השניים היו בסיור רגלי שבמהלכו קיבלו קריאה לבקשה לתגבורת על מנת להתמודד עם שוד בזמן אמת בקניון המקומי אשר כלל מספר חשודים, אבל במקום לבוא לסייע – שני השוטרים עזבו את המקום. כשתוחקרו על ידי סמל התחנה מדוע כשלו בלהגיע לזירה, תירצו זאת בטענה כי לא שמעו את הקריאה עקב רעש ומוזיקה בפארק שבו סיירו.

הסמל שתחילה השתכנע, החליט לבדוק את מצלמות הרכב שמותקנות בכל ניידת ומצלמות את פעילות השוטרים בזמן שהיה ברכב, וכאן הדברים התדרדרו מאוד מהר עבור ציידי הפוקימונים. הסרטון הראה שלא רק שהשוטרים חנו מאוד קרוב לקניון, הם גם שמעו את הדיווח ואף דנו באם כדאי להם לענות לקריאה או לא ואף הגדילו ודיווחו בקשר שהם במיקום שונה על מנת להצדיק את העובדה שלא יגיעו לתגבר את הכוח במקום השוד.

המקרה הועבר לטיפול וחקירה של בלש בתחנה, אשר לאחר תחקור גילה שלא רק ששני השוטרים התעלמו דקות ארוכות מהדיווחים, הם גם בזבזו 20 דקות בנסיעה ברחבי לוס אנג'לס בניסיון לתפוס את סנורלקס ודיבורים על פוקימונים. תוך כדי המסע אחר הפוקימון הענק, הם גם נתקלו בפוקימון טוגטיק (Togetic), שאליו הם חזרו אחרי שלכדו את השמנמן המנומנם. 

השוטרים טענו להגנתם שהם רק דיברו על פוקימונים ולא באמת שיחקו, אבל הבלש קבע כי הם אינם דוברי אמת והעביר את המקרה להחלטת בית משפט, שם הודו השוטרים בנטישת סיור ושקר בניסיון לכסות על המקרה. לנו נשאר רק לתהות אם הסנורלקס לפחות היה שייני ושווה את כל הטרחה. מה אתם חושבים על האירוע? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י