הרשמה

העדכון האחרון עבור Battlefield V הגיע

הסוף של BFV הוא ההתחלה של BF6

בבקשה לכבות את האורות ולשים כיסאות על השולחנות ביציאה

לפני קצת יותר מחודש סיפרנו לכם על הכרזת סיום הפיתוח של Battlefield V. לאחר השקת עדכון הקיץ למשחק, צוות הפיתוח של DICE לא יוסיפו ואו ישנו שום דבר במשחק, כשהם מתקדמים באופן מלא לפרוייקט הבא שלהם: Battlefield 6. בשבוע האחרון DICE שיחררה לשחקנים את העידכון המדובר ובכך הגיע לסופו באופן רשמי תהליך הפיתוח של Battlefield V.

בהכרזה על עדכון הקיץ בחודש שעבר, DICE הציגו תמונה של מפה אשר תגיע כחלק מהעדכון. היום אנחנו יודעים להגיד שהמפה החדשה נקראת Al Marj Encampment והיא תקח אותנו לקרבות שהתרחשו במדבריות לוב. המפה תתמקד בקרבות פנים אל פנים כשהיא לא תכלול רכבים משוריינים ותיהיה זמינה במצבי משחק: TDM, Squad Conquest, Breakthrough ו-Conquest. בנוסף ל-Al Marj Encampment העדכון הביא איתו את הגירסא החדשה של Provence ש-DICE החליטה לעשות לה מתיחת פנים ומקצה שיפורים שהשחקנים דרשו עוד מאז השקתה בחודש ספטמבר. לצד המפות החדשות התווספו גם 9 נשקים, 5 גאדג'טים, 3 רימונים ו- 6 כלי רכב חדשים. העדכון הכיל עוד מספר תוספות לרכבים ופרטי לבוש חדשים לחיילים בנוסף לשינויים ושיפורים אחרים, את כל המידע על העדכון אפשר לקרוא בפירוט בבלוג המשחק.

זהו למעשה אקורד הסיום של DICE לפרוייקט שנקרא BFV. אך למרות שלא יצא עוד תוכן חדש למשחק, עדיין משחקים בו עשרות אלפי שחקנים על בסיס יומי והמפתחת לא מתכוונת לסגור את שרתי המשחק בעתיד הנראה לעין.

ניסיתם את הידכון החדש? מה אתם חושבים על המצב של המשחק? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:39 10.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    סוף סוף. תפסיקו להכות בסוס הגוסס הזה ותנו לו למות כבר.
    כל המשחק הזה היה טעות אחת גדולה מרגע החשיפה שלו ועד יומו האחרון.

  2. 2

       | פורסם ע"י