הרשמה

סירטון הגיימפליי הראשון של Splitgate 2 נחשף

הסטודיו 1047 עבד קשה על הכותר השני

פורטלים, נשקים והרבה מאוד משחק מוחות

לפני שלושה שבועות סיפרתי לכם בהתרגשות רבה על ההכרזה על Splitgate 2 שממשיך את דרכו של אחד ממשחקי ה-Arena Shooters הטובים ביותר שקיבלנו בשנים האחרונות לפי דעתי. עם ההכרזה קיבלנו מעט פרטים יחד עם טריילר סינמטי שאמנם היה נראה מעולה גרפית והציג לנו את מה שבערך שצפוי לנו מהמשחק אך הייתי סקרן מאוד לקבל סירטון גיימפליי שיציג כמו שצריך את כל השינויים ש-f1047 Games הכניסו למשחק.

ביום חמישי בערב קיבלנו בהפתעה סירטון גיימפליי באורך של ארבע וחצי דקות מתוך Splitgate 2. הסירטן הציג לנו את חלק מהשינויים שנראה במשחק השני. במרכז השינויים נמצאת העובדה שב-Splitgate 2 לא כל הדמויות יהיו בעלי יכולות זהות כשהמשחק עובר למערכת של Factions כששחקנים שניסו את המשחק אמרו שזאת ליבת המשחקיות. הסירטון הציג לנו את ה-Aeros שמתמחים בתנועה במהירות גבוהה בשילוב עם מעבר זריז בין פורטלים, את ה-Meridian שיהיו יותר תומכים עם יכולות זיהוי אויב ורפואה. כשה-Faction האחרון נקרא Sabrask והדמויות שלו יהיו יותר ממוקדות בהגנה עם יכולת הצבת מגנים ושימוש ברימונים. לכל Faction יהיו יכולות אקטיביות ופאסיביות שונות כדי לדייק את סגנון המשחק שנבחר.

מעבר לכך, הטריילר נתן לנו הצצה לחלק מהמפות שיהיו זמינות, מספר מצבי משחק וחלק מהנשקים שיהיו זמינים החל מרובי צלפים, שוטגאנים ו-SMG. השחקנים בסירטון טוענים כי Splitgate 2 מרגיש כמו משחק המשך שיאפשר לשחקנים להיכנס אליו מהר מאוד אך בו זמנית הוא גם מספיק מחדש כדי לתת למשחק עומק חדש. באופן אישי, אני מאוד נהנתי מהגיימפליי ואני מחכה להשקה המלאה של המשחק כדי להתחיל ולחרוש עליו. 

Splitgate 2 יושק ב-2025 עבור המחשב, קונסולות הדור הנוכחי והקודם.
מה דעתכם על הגיימפליי? מחכים למשחק כמוני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י