הרשמה

חזרתם של הפורטלים: Splitgate 2 הוכרז

אחד ממשחקי הארינה שוטר הטובים חוזר עם משחק המשך

וכמו כל המשחקים, גם הוא צועד לעולם ההירו שוטר

בתור מישהו שגדל ושיחק אלפי שעות במשחקים אגדיים כמו Quake ובמיוחד Unreal Tournament, ז׳אנר משחקי ה-Arena Shooter חסר לי מאוד כשהיום יש מעט מאוד משחקים מסוג זה. יש לא מעט משחקים שמנסים לעשות את זה וניראה שכל עולם ה-Arena Shooter עבר אבולוציה למשחקי Hero Shooters אבל לפני כמה שנים יצא משחק אחד שהצליח לתת לי את אותה הרגשה קסומה ש-Unreal Tournament הצליח וזה היה Splitgate.

הסיפור של Splitgate הוא סיפור קצת עצוב, זה היה כאמור משחק Arena Shooter שהצליח להביא רעיון חדש של שילוב ומעבר דרך פורטלים לז׳אנר הותיק. לפי דעתי הביצוע היה נהדר ואני נהנתי מעשרות שעות משחק ב-Splitgate (שגם היה חינמי) אבל הוא לא הצליח לצבור קהל שחקנים גדול והוא לאט לאט דעך. השבוע קיבלנו את ההכרזה המרגשת על Splitgate 2 שיהיה גדול יותר מהמשחק הראשון בזכות תקציב גדול יותר וצוות פיתוח גדול גם כן. Splitgate 2 יצעד בדרכו של המשחק הראשון אבל הוא יציג מספר שיפורים כמו העובדה שהוא בנוי על בסיס Unreal Engine 5 שיאפשר למשחק להיות בעל פיזיקה מורכבת יותר עם גרפיקה משופרת.

לצד כך, המשחק השני יציג מפות משחק חדשות, נשקים חדשים, דמויות חדשות לצד פורטלים חדשים לגמרי. הטריילר הראה לנו הדגמה של חלק מהדמויות והנשקים לצד היכולות שיעמדו לשירותכם כמו האפשרות לשים מגן או ליצור פורטל ללא שימוש בקיר. Splitgate 2 נראה עוד מאותו דבר נהדר שהמשחק הראשון היה עם שיפורים שיקחו אותו צעד קדימה. נכון לעכשיו לא קיבלנו מידע לגבי מחיר המשחק או אם תיהיה לו בטא שתאפשר לשחקנים לנסות אותו.

Splitgate 2 יושק ב-2025 עבור המחשב, קונסולות הדור הנוכחי והקודם.
מה דעתכם על המשחק? מחכים לנו כמוני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י