הרשמה

סיכום הפאנל של "הבנים" מסן דייגו קומיקון 2024!

מחזמר, טריילר ונציגות ישראלית - לא זה לא פיץ לסדרה בנטפליקס זהו הפאנל של ״הבנים!״

לצד הכרזה על סדרת ספין אוף חדשה, קיבלנו הצצה לטריילר לעונתה השנייה של Gen V, בואו לקרוא מה ראינו שם!

כתב: רז משאט

אחרי שביום חמישי חווינו ממבט ראשון את הפאנלים של ״רובוטריקים: ההתחלה״, ״בובספוג״, והפאנל המיוחד והמטורף של הקרנת הסרט ״דדפול & וולברין״, ותוך כדי שאנחנו עומדים על המשמר כדי להכנס לפאנל הראשי של מארוול ביום שבת, נכנסנו אל קודש הקודשים הגיקי הלא הוא Hall H ביום שישי בבוקר על מנת לצפות ולסקר את פאנל סיום העונה הרביעית של הסדרה ״הבנים״. את הפאנל העברנו בלייב בערוץ הטלגרם של comicON, אבל למי מכם שלא יכל או זכר לעקוב בלייב - הנה סיכום הפאנל המרכזי של יום שישי, פאנל ״הבנים!״.

המחזמר

אחרי הקדמה קצרה ממנהל התוכן של הכנס שהזכיר יפה מאוד שאסור לצלם קטעי וידאו, והקרנת סיזל ריל קטן (ולא ממש מעניין) של אמזון פריים, פתחנו את הפאנל של ״הבנים״ עם לא פחות ולא יותר מאשר מחזמר! על הבמה עלו מספר שחקנים מקצועיים מברודווי כדי לפתוח את הבוקר עם ביצוע של שירי הסדרה! בין השירים שבוצעו (ואשר את חלקם ניתן לראות בוידאו המצורף) היו: Never truly vanish, Chimps don't cry, Let's put the christ back in christmas ועוד! וכמובן שהגיעו לחלק של השיר Faster של איי טריין, השחקן שלו ג'סי ט. אשר (Jessie T. Usher) עלה לשיר את השיר לתשואות הקהל.

השאלות

לאחר מכן ובהפתעה די גדולה (שכן הוא נעדר מרשימת האנשים שישתתפו בפאנל) ג'פרי דין מורגן (Jeffery Dean Morgan) עולה לקול תשואות הקהל על מנת להנחות את הפאנל. הוא הזמין את אריק קריפקי (Eric Kripke) היוצר והשואוראנר של הסדרה לבמה ויחד הם הציגו את 13 שחקני הקאסט של שהשתתפו בפאנל שמנו בן היתר את אנתוני סטאר (Anthony Starr), ג'ק קוויד (JacK Quaid), ארין מוריארטי (Erin Moriarty(, קלודיה דומיט (Claudia Doumit) וכמובן תומר קפון!

לאחר מכן החל סבב שאלות ותשובות של חברי הקאסט שרובו היה שאלות שנכתבו מראש ועוד כ-3 שאלות שנכתבו על ידי הקהל. את סיכום רוב השאלות תוכלו למצוא בערוץ הטלגרם שלנו אבל הנה כמה שאלות נבחרות שתוכלו להבין את הלך הרוח של הפאנל.

השאלה שפתחה את הפאנל הייתה שאלה של ג'פרי די מורגן לאריק קריפקי בה הוא ביקש לדעת מה הסצנה האהובה עליו מעונה 4. קריפקי ענה שהוא לא יכול לבחור אחת ושיש שתיים. אחת מהן היא הסצנה של אנני נגד משנה הצורה בעיקר בגגל שהוא ביים אותה והיה כיף לביים את ארין נגד ארין והשנייה היא סצנת הסאונה מפרק 2 שהיא פשוט כל כך מטורפת ומצחיקה שהיא לא צריכה עוד הסברים.

לאחר מכן כאשר אנתוני סטאר נשאל מה הסצנה המוזרה ביותר שהוא צילם עד היום הוא אמר שהוא היה חייב לבחור בסצנת ההנקה והחלב מפרק 6 העונה. הוא אמר שהם עשו המון המון דברים מוזרים בסדרה אבל הקונטקסט של הסצנה הזו שמיד הופכת גם לאחר מכן לסוג של סצנת אהבה ושהיה לו מאוד מוזר לשכב על הברכיים של ואל (השחקנית של פיירקראקר) ולצלם ולשחק בסצנה הזו (למרות שאגב היה מדובר בחלב שקדים שהושפרץ).

קארן פוקהארה (השחקנית של קימיקו) חשפה שהיא בכלל לא ידעה בהתחלה שבסוף העונה קימיקו מדברת אלא שהיא גילתה את זה רק בקריאת התסריט של הפרק האחרון. כשהיא קראה את זה היא שלחה מיד מייל לקריפקי בו נכתב ״הולי שיט אני מדברת????״. על זה ג'פרי הוסיף שהוא שלח מייל דומה לקריפקי כאשר הוא גילה שהדמות שלו בעצם מתה כאשר תוכן המייל היה ״הולי שיט אני מת?????״.

תומר קפון הוסיף אנקדוטה משעשעת שלמעשה הייתה עוד פעם אחת שקארן דיברה בסדרה במהלך צילומי הסדרה. כאשר הם צילמו את סצנת הסאונה המפורסמת קריפקי לא גילה להם מה יש מאחורי הדלת וכאשר הם פתחו את הדלת קארן הייתה כל כך בשוק שפשוט יצא לה הולי שיט מהפה.

הטריילר

אחרי השאלות הוקרן הבלופר שיצא גם לאינטרנט ואז ג'פרי דין מורגן שאל את קריפקי מה אפשר לצפות מכאן והלאה? קריפקי אמר שהעונה החמישית של הסדרה ״הבנים״ נמצאת בכתיבה ועבודה רק חודשיים ושאין לו מה להראות ממנה. אבל כן יש לו מה להראות מג'ן וי ואז הוקרן לקהל טריילר מיוחד לאולם שלא יצא החוצה.

הטריילר היה מעניין וסיקרן אותנו מאוד. לא הרבה נחשף או נאמר אבל ממה שניכר נראה שהעונה השנייה של הסדרה תמשיך להתמקד באוניברסיטת גדולקין שמקבלת עכשיו דיקן חדש. בעקבות הארועים של העונה הרביעית, ניכר שאוניברסיטת גדלוקין מנסה לגייס גיבורים חדשים וצעירים בהובלת סאם וקייט לשורותיו של הומלנדר אבל האוניברסיטה (כמו כל ארה״ב) משוסעת מבפנים והתלמידים לא משתפים פעולה מה שמוביל לכך שקייט משחררת את מארי ואמה מן הכלא אליו הגיעו בפרק הקודם ומחזירה אותם לאוניברסיטה על מנת שיעזרו להם.

במהלך הטריילר היו כמה קרבות בין גיבורי על שונים ופגישה מחדש של חלק מהדמויות אחת עם השנייה ולסיום קיבלנו גם במהלך הטריילר אישור שהדמות של דה דיפ תופיע במהלך העונה וכי העונה השנייה צפוייה להגיע במהלך 2025.

ההפתעה

לאחר מכן עלה בהפתעה לבמה ג'נסן אקלס (Jensen Ackles) שמשחק את סולג'ר בוי כדי להודיע שהוא חוזר לעונה החמישית והאחרונה של הסדרה וישחק בה דמות ראשית. אבל לא רק את זה הוא חשף. הוא גם עלה לבמה לחשוף את סדרת הספין אוף החדשה ביקום שתקרא ״ווט רייסינג״ ותספר את סיפור המקור של ווט בשנות החמישים בניו יורק ואיך בעצם היא הפכה לתאגיד המפלצתי שכולנו מכירים. בנוסף לצד ג'נסן תחזור לשחק איה קאש (Aya Cash) בתפקיד סטורמפרונט/ליברטי הלא היא אשתו של מנכל ווט המקורי וגיבורת העל הראשונה. הסדרה נמצאת בתהליכי הפקה מוקדמים ולה אין עוד תאריך יציאה ממשי.

ו.. זהו! אלו כל החדשות החמות מהפאנל של הסדרה ״הבנים״ בקומיקון! ספרו לנו מה הכי ריגש אתכם? ולמה אתם הכי מצפים? צפו לעדכונים וסיכומי פאנלים נוספים בקרוב!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י