הרשמה

סיכום הפאנל של "דדפול & וולברין" מסן דייגו קומיקון 2024!

רז ועידו זכו לבקר בפאנל של "דדפול & וולברין" בקומיקון 2024, וחזרו עם חוויות, תמונות - וטראומה לכל החיים מדלי הפופקורן

נציגינו בקומיקון 2024 לא מפסיקים ליהנות

כתב: עידו שייביץ

בחמישי בערב, שעון סן דייגו, התרחש אירוע ייחודי והיסטורי בסן דייגו קומיקון - ״חגיגת החיים של דדפול & וולברין״! אחרי הגרלה בין אלפי אנשים ועמידה ארוכה בתור, נכנסנו לאולם שבו התקיים אירוע חריג עבור מארוול סטודיוס, פאנל נוסף מעבר לפאנל הגדול והחגיגי שלהם שמתקיים בשבת.

בתחילת הפאנל, קווין פייגי (Kevin Feige), מנכ״ל מארוול סטודיוס המוכר והמוערך הציג את הבמאי שון לוי (Shawn Levy) וכן את השחקנים הראשיים בקאסט - ראיין ריינולדס (Ryan Reynolds), יו ג׳קמן (Hugh Jackman) ואמה קורין (Emma Corrin). הוא שאל אותם מספר שאלות על תהליך ההפקה של הסרט, על הדרך שהביאה אותם עד לכאן עוד מימיהם בסרטי האקסמן, ומה הקהל צריך לצפות לו מהסרט.

בשלב מסוים, הקרין ראיין ריינולדס סרטון ברכה לקהל מבליינד אל, שחשפה לכולם את הסוד הלא-כמוס-בכלל של האירוע - הסרט החדש יוקרן במלואו באולם לכל המשתתפים. לאחר מכן, יו ג׳קמן ביקש דבר אחד אחרון לפני ההקרנה - ואמר לכולם Let's Fucking Go!

לאחר שצפינו בסרט החוויתי בפעם הראשונה יחד עם כל המעריצים באולם הענק הזה ובמערכת סאונד עוצמתית עם באסים חזקים מאוד, חזר הקאסט לבמה להודות לקהל על התמיכה האדירה שלו, לא לפני שהוא זכר להודות לאנשים נוספים - האנשים שהופיעו בהופעות אורח בסרט ונשמרו בסוד במשך כל החודשים האלו.

כל קאסט הסרט, כולל מופיעי האורח עלו על הבמה, הצטלמו, התחבקו ומסרו דש לקהל. רגע לפני שסיימו את הפאנל, קווין פייגי אמר לקהל לדאוג לבוא לפאנל הגדול שלהם ביום שבת, וכן אמר ״להסתכל לשמיים בשעה 21:40״. ואכן, בשעה 21:40, מעל שמי סן דייגו הופיע מופע זיקוקים ורחפנים של דדפול ו-וולברין, ובסופו ״אפטר קרדיט״ טיזר לארבעת המולפאים, לקראת הפאנל הגדול שיתרחש ביום שבת.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י