הרשמה

הטריילר לעונה הרביעית של The Boys כאן, והוא מלא בפוליטיקה

ג'פרי דין מורגן מככב בקצת פחות משתי דקות שקיבלנו מהעונה הרביעית של הסדרה, והאם ראינו שם את אחות של...?

אה כן, נכון, התמנונים

דיברנו מספיק, הנה הטריילר - נדבר אחריו.

ובכן, נראה שכמו ששיערנו העונה הרביעית של סדרת הענק The Boys תעסוק במערכת בחירות בה ויקטוריה ניומן מתמודדת, ומולה תומכי הומלאנדר בצל משפט המתנהל על מעשיו בסיום העונה השלישית. כזכור, בסיום העונה הומלאנדר רוצח אדם שהביע עליו ביקורת, מעשה שמתקבל בתשואות אצל תומכיו. המעשה השליך גם על עלילת סדרת הספין אוף Gen V, בה הקונפליקט סביב גיבורי על העמיק ונראה שבמסגרת הבחירות בהן ניומן מתמודדת תעלה הסוגייה הבוערת ששמה את הומלאנדר במרכז ומבשלת אותו כיריב שלה בבחירות. אם זה לא מספיק ברור שהדגש של העונה יהיה על פוליטיקה - הטריילר נגמר לא בתאריך יציאה, אלא בקונפטי אדום וכחול בצבעי שתי המפלגות הגדולות באמריקה.

מעבר לכך, השחקן האהוב ג'פרי דין מורגן (Jeffrey Dean Morgan) נראה מסתחבק עם בוצ'ר, אך מידע על דמותו לא ניתן להסיק. על בוצ'ר וחבורתו דווקא אפשר להסיק די הרבה. בוצ'ר ומאדרס מילק נראים בכנס שנקרא "Truthcon" במה שקל לשער שיהיה פארודיה על מאמיני עולם שטוח, אך גם מכיל פוסטרים שמדברים על מקום המצאותו של הדמות האהובה עליי בעונה שעברה - סולדר בוי. סטארלייט סוף סוף מקבלת את אור הזרקורים העונה, ומובילה בעצמה את מתנגדי הומלנדר לפחות בהפגנה אחת ליד בית המשפט בו ככל הנראה מתנהל משפטו של ה"סופרמן הצבעוני". ראוי לציין שבתשומת לב מצחיקה אחד השלטים מאיית "Fight like a girl" שהוא מונח שתפס תאוצה ברשת לתיאור סצנת הקרב האחרונה של העונה השנייה של הסדרה.

לבסוף, שתי הדמויות החדשות של גיבורות העל Firecracker ו-Sister Sage הוצגו באופן קצר והמשיכו לתחזק תיאוריה לגבי האחרונה שגם אנחנו חושבים שתתגשם. בלי ספויילרים מיותרים ל-Gen V, אחת הדמויות שם עסוקה בלחפש את אחותה - ויש הרבה סיבות להאמין מעבר לשם המרמז שאחותה היא Sister Sage.

הטריילר לא נשמע לכם מספיק מטורף? נראה שלפחות מבחינת התקשורת בעולם הסדרה בלאק נואר בחיים, תומר קאפון חוזר לתפקיד פראנצ'י והוא וקאמיקו חוקרים חברת פולי קפה - ומה שנראה כמו ראיין, הבן של הומלאנדר, באמצע דייט מעיף בן אדם לקיר והורג אותו. אנחנו לא יכולים לחכות, אבל נאלץ כי כרגע תאריך יציאה לא נראה באופק. מה חשבתם על הטריילר? מתי אתם חושבים שהסדרה תצא? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:04 04.12.2023 | מצער מצער (אורח)

    לסדרה יש פוטנציאל אבל הוא נדחק הצידה ככל שדוחפים יותר ויותר את המאבק בין "כוחות האור" לטראמפ, סליחה להומלנדר.

  2. 2

       | פורסם ע"י