הרשמה

איך Gen V מכינה את הקרקע לעונה הרביעית של The Boys

אין לכם כוח לראות את סדרת הבת של The Boys? חבל, אבל סדרנו לכם בכל זאת את כל מה שתצטרכו לדעת לפני העונה הרביעית של הסדרה האהובה

מי צוחק עכשיו?

העונה הראשונה של Gen V, סדרת הבת של להיט גיבורי העל The Boys הגיעה לסיומה - ועכשיו אמזון יוכלו סוף סוף להתרכז במנה העיקרית שהיא העונה הרביעית המתבשלת לסדרה. למרות שהיא כבר צולמה לחלוטין, עוד לא ראינו שום זכר לעונה הרביעית, ועם פרק הסיום של Gen V אפשר להעריך שהיא כבר ממש נמצאת קרוב מעבר לפינה והיוצרים בחרו שלא להראות אותה כדי לא לעשות ספויילרים לסוף של סדרת הבת. אנחנו מן הסתם ממליצים לצפות ב-Gen V, ואפילו מאוד, אך אם אין לכם כוחות על וסבלנות לראות את כל הסדרה, ארגנו לכם כאן הסבר לגבי איך הסוף מסדר את כל הבנים על לוח השחמט בעונה החדשה. אזהרת ספוילרים ל-Gen V ול-The Boys, הקריאה באחריותכם.

מי צוחק עכשיו?

נתחיל מהסוף, ומההכי פשוט. סצנת האפטר קרדיט של הסדרה נותנת לנו כממתק את קארל אורבן (Karl Urban) בתור בילי בוצ'ר, צייד גיבורי העל האהוב. בוצ'ר נכנס לבדו לתוך ה"יער" שנמצא מתחת לאוניברסיטה אחרי הטבח שהתרחש, כנראה בעקבות הוראה של גרייס מאלורי שגילתה בפרק שעבר על הוירוס שהורג גיבורי על המפותח שם. מן הסתם שהוירוס עצמו כבר לא נמצא ביער, אך הגופה של אחד מגיבורי העל שעליו ניסו אותו נמצאת נעולה כפי שראינו כשקייט יצאה עם שאר עכברי המעבדה לעולם. גופות של גיבורי על הן לא משהו חדש לבוצ'ר, ונראה שגם בעונה החדשה הוא יפיל על הבנים משימה להוציא את הוירוס מהגופה. כבר בוסס מספר פעמים שפרנצ'י טוב בכימיה, ולכן לא מופרח שהוא יקבל את המשימה.

למה לי פוליטיקה עכשיו

ויקטוריה ניומן אולי קיבלה את היחס הכי מעניין כאן מכל הדמויות מהסדרה הראשית. קודם כל אנחנו מגלים בידיוק מה הכוח של ניומן, והוא לא רק לפוצץ ראשים אלא לשלוט בדם של יצורים חיים בדיוק כמו מארי, הדמות הראשית ב-Gen V - רק פי אלף מנוסה ממנה. נראה שויקטוריה ממשיכה את הריצה שלה לנשיאות, ובסצנה די מורכבת המדמה דיבייט שקורה לפני תקופת בחירות בארצות הברית מסתמן שהאוייבים המרכזיים שלה יהיו תומכי הומלאנדר המאמינים שגיבורי על צריכים להיות חופשיים לגמרי להשתמש בכוחות שלהם מבלי שום מגבלות עם נגיעות של עליונות על בני אדם רגילים. למרות שכבר ראינו את ניומן פועלת בשיתוף עם Vought, ניכר שהיא עומדת בנפרד בדעות שלה ואפילו תומכת בפומבי בלשפוט את הומלאנדר על הרצח הפומבי בסוף העונה שעברה. לא יפתיע אותנו אם היריב הפוליטי שלה יהיה לא אחר מאשר הומלאנדר, ונראה שגם אותה זה לא יפתיע ולכן היא הצטיידה בכל המנות של הוירוס הקטלני שהכינו ביער.

אני הוא ווט, ווט זה אני

הומלאנדר אמנם כבר הראה את הפנים שלו בתחילת העונה, שם גילינו ממבזק חדשות שהוא צפוי לעמוד למשפט על רציחת המפגין בסוף העונה שעברה. זה לקח שמונה פרקים, אך בסופו של דבר ראינו גם ב-Gen V את אנתוני סטאר (Anthony Starr) בתפקיד האייקוני עם חליפה יפהפייה חדשה לאמנם דקה וחצי - אך דקה וחצי משמעותיות ביותר. הומלאנדר מגיע אחרי שאשלי, שמנהלת בסדרה את העיניינים ב-Vought מבטיחה מקום ב"שבעה" למי שיצליח לעצור את מסע הרצח של קייט. כשמארי מצליחה לבצע את המשימה ומפוצצת את היד של קייט לחתיכות, הומלאנדר מופיע ובמקום לעזור לה - טוען שהיא מנסה להרוג את המין לו היא שייכת (גיבורי על) ותוקף אותה. בסצנה שלאחר מכן הומלאנדר מסתכל מרוצה על מבזק חדשות שבו נראה ש-Vought בחרו לסובב את הסיטואציה ולהאשים את הגיבורים מהסדרה שהומלאנדר תקף בטבח בבית ספר ולשבח את השניים שביצעו אותו.

אחר כך אנו מגלים שהומלאנדר השאיר בחיים את ארבעת הגיבורים שלנו, אך הם כלואים במקום לא ברור בבעיה שבסבירות לא רעה בכלל נתקל בה כבר בעונה הבאה של הבנים. Vought מחפשים לפחות גיבור על אחד נוסף לצרף לשבעה, ואולי אפילו 2 אחרי שבלאק נואר נרצח על ידי הומלאנדר בסוף העונה שעברה. על המענה הזה אמורות לענות שתי דמויות חדשות בשם Firecracker ו-Sister Sage. במשך כל העונה מארי עוסקת בחיפוש אחר אחותה, ממנה לא שמעה שנים אך נדמה שכל האנשים ב-Vought דווקא כן יודעים עליה לא מעט. עם שם כמו Sister Sage וההומור המעוות של הומלאנדר אנחנו לא נופתע אם שתי הדמויות קשורות אחת לשנייה.

מבחינת הומלאנדר בעצמו, מן הסתם שהוא ימשיך לתחזק את המעמד של שומר הסף לחופש של גיבורי העל, וזה אמור להתנגש עם לא מעט גיבורים שהרג במהלך הסדרה וגם עם A-Train שהרג גזען בעל כוחות על בעונה האחרונה. כמו שהזכרנו מאוד לא יפתיע אותנו אם הוא יחליט להכנס למלחמה מול ניומן בגזרה הפוליטית, ובכל מקרה להמשיך לתחזק מאבק נגד האנושות.

עוד אין שום קצה חוט לדעת מתי העונה הרביעית של "הבנים" תצא ב-Amazon Prime Video, אבל אפשר לשער באופן די מדוייק. יוצר הסדרה טען שהיא לא תעלה עד שתפסיק שביתת התסריטאים והשחקנים, אך קשה להאמין שזה לגמרי בשליטתו. יותר סביר שחיכו ב-Amazon שסדרת הבת תגמר, וכעת יתחילו להגביר הילוך עד יציאה מתישהו באמצע של השנה הבאה. באופן מצחיק, הכיוון הכי אמין דווקא מגיע מטריילר ההרחבה ל-Mortal Kombat 1, בו מובטח שהומלאנדר יגיע באביב של השנה הבאה - דבר שכנראה ממקם את העונה גם בטווח זמן זה בהתחשב ש-Omni-Man הגיע עם העונה השנייה של Invincible. ראיתם את Gen V? מה חשבתם? מתרגשים לקראת העתיד של הבנים? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י