הרשמה

הבינו את השטח: Soldier Boy יחזור בעונה ה-5 של The Boys ויקבל סדרה משלו

אם אהבתם כמונו את ג'נסן אקלס בתור Solider Boy - אז אתם גם עומדים לשמוח מהכתבה הזאת

קייט עומדת להתרגש

בסדרה כמו The Boys קשה שלא לפתח רגשות חזקים לרוב הדמויות. בין אם לאהוב או לשנוא, לכולם יש המון רגשות להומלאנדר, סטארלייט, יואי ובוצ'ר. ואיכשהו, היחידה סביבה יש קונצנזוס של אהבה בקרב כל מעריצי הסדרה היא דמותו של Soldier Boy שהופיעה בעונה השלישית וכבשה לבבות. אחרי עונה מקרטעת בלעדיו - יוצרי הסדרה הבינו בדיוק לאן הרוח צריכה לנשוב והיום הכריזו על מספר פרוייקטים בכיכובו.

נתחיל מסדרת האב ותסביך האב של הנבל המרכזי שלה. ג'נסן אקלס (Jensen Ackles) יחזור לתפקיד האהוב בעונה האחרונה של הבנים בתפקיד קבוע ומרכזי בכל שמונת הפרקים שלה. למרות שהוא צפוי לעשות הרבה יותר מזה - אנחנו כבר יודעים שחלק מהזמן Soldier Boy יעביר ביחד עם הומלאנדר במערכת היחסים אב-בן המוזרה שלהם.

קצת אחר כך, אקלס יופיע שוב בתפקיד ראשי בסדרת בת בשם Vought Rising. הסדרה תתרחש בשנות ה-50 וצפויה לעקוב אחרי הקמתה של חברת Vought ולהתמקד ב"גיבורי העל" Soldier Boy ו-Stormfront, כשאיה קאש (Aya Cash) תחזור לתפקיד אותו ביצעה בצורה נהדרת בעונה השנייה של הסדרה והפכה אותה, ובעיקר את פרקי הסיום שלה, לתענוג בלתי נגמר.

הפרוייקט האחרון שהוכרז הוא "The Boys: Mexico" שמלבד העובדה שהוא ממש בתחילת הפיתוח והשחקן דייגו לונה (Diego Luna) מוערב בו אנחנו לא יודעים כלום כך שזאת נגיד הכרזה שהיינו לוקחים בערבון מוגבל כמו שקורה לפעמים בכנסים כאלה. כל שאר ההכרזות יקרו בזמן כזה או אחר, ואנחנו מאוד מצפים כבר לראות אותן מתישהו בעשור הנוכחי. מה חשבתם על הסדרה החדשה? שמחים לראות את Soldier Boy חוזר? כתבו לנו בתגובות.

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י