הרשמה

הדוחות הכלכליים של Ubisoft פורסמו ומציגים את תוכניות החברה לעתיד

דחיה של משחקים, פיתוח של Driver ואיך GTA VI קשור?

וכמובן שאף לא מילה על Beyond Good & Evil 2

אחד הדברים שאנחנו אוהבים לעקוב אחריהם ולדווח לכם כאן מפעם לפעם אלו הדוחות הכלכליים ושיחות המשיקיעים שחברות הגיימינג עורכות. הפעם אנחנו מדברים על הדוחות הכלכליים של Ubisoft לרבע הראשון של שנת הכספים 2025. הדוחות עצמם מציגים לנו את מקורות ההכנסה של החברה לצד ההוצאות שלה כשהם פורסמו בשיחה למשקיעים ובעלי השליטה שבה גם נמסרו פרטי מידע נוספים שלא כלולים בדוחות.

הפרט הראשון שאנחנו מקבלים קשור להכנסות החברה שעמדו על 290 מיליון יורו, תוצאה שעקפה את התחזיות שעמדו 275 מיליון יורו ומציגה גדילה של 8.3% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. המשחק הראשון שמצויין בדוחות הוא XDefiant שנכתב כי הצליח למשוך כ-10 מיליון שחקנים בשבועיים הראשונים להשקתו. לאחר מכן הוצג כי העונה הראשונה של השנה התשיעית של Rainbows Six Siege היא העונה המכניסה ביותר בהיסטוריה של המשחק. באשר ל-Skull & Bones שהיה צפוי להיות אחד המשחקים הגדולים של החברה רק נכתב כי העונה השניה למשחק הציגה שיפורים לגיימפליי כשרמת המעורבות וההכנסה הממוצעת משחקן ממשיכות לספק תוצאות טובות. אם כי לא סופקו שום מספרים ולא בדיוק ברור מה Ubisoft מגדירה כ״תוצאות טובות״ ומה כמויות השחקנים הפעילים.

באשר לעתיד הקרוב של חברה אז לא תופתעו לשמוע כי המשחקים הגדולים של Ubisoft הם Star Wars Outlaws ו-Assassin’s Creed Shadows. באשר למשחקי המובייל של החברה, כאן יש אכזבה עבור מי שחיכה להם. Ubisoft הודיעה כי צוותי הפיתוח שעובדים על Rainbow Six Mobile ו-The Division Resurgence צריכים עוד זמן כדי לעמוד בציפיות והם לא יצאו בשנת הכספים הנוכחית שמסתיימת ב-31 במרץ 2025. בשולי הדוחות ושיחת המשקיעים, Ubisoft אישרה ל-GameFile שהם עובדים על משחק Driver כשנמסר: ״אנו עובדים על פרויקטים מרגשים אחרים הקשורים לזיכיון (של Driver) ולא יכולים לחכות לחלוק מידע נוסף בעתיד.״ אלו חדשות משמחות מאוד במיוחד לאור העבודה שעברו כ-13 שנים מאז שראינו משחק Driver אחרון אך נראה כי הנושא עוד בשלבים ראשוניים ויעבור עוד הרבה זמן עד שנשמע עליו שוב.

וכמו מעל כל תעשיית המשחקים, ההשקה של GTA VI בשנה הבאה מרחפת גם מעל Ubisoft. במהלך שלב השאלות ותשובות של שיחת המשקיעים, מנהלי Ubisoft נשאלו כיצד בעלי מניות צריכים להרגיש עם התוכניות של החברה ל-2025 במיוחד כאשר מדובר על תחרותיות עם GTA VI וסיכון של ״צפיפות״ [כלל הנראה כוונה לצפיפות של משחקים גדולים יחד ותחרות על הגיימרים]. מנכ״ל החברה וויס גולמונט (Yves Guillemont) ענה לשאלה כשאמר: "מה שאנחנו רואים בדרך כלל זה שכש-GTA מגיע, יותר אנשים מתחילים לשחק. אז בדרך כלל זה משפיע לחיוב על השוק ומשחקים שיוצאים לצד GTA למעשה מצליחים מאוד. זה משהו שראינו כבר כמה פעמים, כש-GTA V יצא ראינו מכירות טובות מאוד, גם כשעשו לו רימסטאר לדור החדש, אז זה משהו שנוגד את האינטואיציה אבל עובד בשבילנו באופן כללי.״

על אף הזעם הגדול שמופנה ברשת החודשים האחרונים כלפי Ubisoft בייחוד בקשר ל-Assassin’s Creed Shadows, ניראה כי החברה ממשיכה להתקדם ולגדול בצורה טובה כשהיא משיגה תוצאות טובות מהצפוי. נכון לעכשיו אין לה הרבה כותרי ענק לשנה הקרובה אבל עם הרמיזה על Driver נראה כי יש למה לצפות בשנים הקרובות.
מה דעתם על הנושא? מה הכי תרצו לראות מיוביסופט? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:35 29.07.2024 | אכזבה אכזבה (אורח)

    יובספוט כמו רוב החברות היום בשוק ממשיכים ל"חלוב" את ה"פרה" ולצערי הפרה ממשיכה להוציא חלב, נשאר לנו רק את רוקסטאר, גורליה גיימס ועוד כמה חברות בודדות, הגדולות כמו EA ויובספוט ואקטוויז'ן מעניין אותן רק כסף, עצוב וחבל

  2. 2

       | פורסם ע"י