הרשמה

חלון ההשקה של משחק ההמשך ל-The Breath of the Wild נדחה ל-2023

מופתעים? אם כן, למה?

משחק ההמשך שהיה אמור לצאת בהמשך השנה קיבל חלון שחרור חדש

בואו נדבר בכנות, הסיבה שלי ושל עוד רבים אחרים ב-2017 לקנות את ה-Nintendo Switch היתה לא פחות מכדי לשחק את המשחק החדש בסדרת The Legend of Zelda שיצא באותו זמן: Breath of the Wild (אוקי, לא הסיבה היחידה לחלוטין אבל זה בהחלטה היה תירוץ יוצא מן הכלל ב-2017). המשחק יצא לביקורות מושלמות כמעט בכל מקום וזכה לתשבוחות גם כן מקהל המעריצים באופן כמעט כולל (מה לעשות, הכרתי אנשים שגם לא אהבו את המשחק הערת עורך: אני שונא את המשחק הזה), מאז קיבלנו הכרזה כי משחק ההמשך כבר נמצא בפיתוח, אבל ב-E3 גם קיבלנו טריילר שכלל חלון השקה, שנת 2022, אבל עושה רושם כי זה כבר לא באמת המצב.

באופן מעט דומה להכרזה על הדחיה של Metroid Prime 4 שקיבל דחיה ב-2019 בעקבות התחלת הפיתוח מההתחלה ב-Retro (שבאוקטובר 2020 עדיין חיפש עובדים על מנת להמשיך את פיתוח המשחק), הסירטון נפתח עם הצגה עצמית של אייג'י אאונומה (Eiji Aonuma), המפיק של סדרת משחקי Zelda. אאונומה הודיע כי המפתחים החליטו לקחת מעט יותר זמן עם הפיתוח של המשחק (וכל עוד המשחק יצא מושלם, הרי שאין פה בעיה), המשחק אומנם יתרחש במקומות שאנחנו כבר מכירים, אבל יחד איתם אנחנו מקבלים גם איזורים שלמים בשמיים שבהם נוכל לשחק לדבריו של אאונומה. על כן, המשחק קיבל דחייה לאביב של 2023.

החדשות על הדחיה אומנם מעט מאכזבות, אבל ניתן לומר שהדבר היה צפוי, אם כי חלון ההשקה החדש נשמע הרבה יותר הגיוני בהתחשב בסירטון שקיבלנו ב-E3 והיום. בנוגע למה שקיבלנו היום, הנה משהו שלא ציפיתי לראות לפני שהמשחק יוצא, עכשיו תנו לספקולציות להתחיל:

בנוסף, קחו את הציוץ הזה כי אני חייב לחלוק אותו איתכם:

מאוכזבים מהדחיה? מצפים למשחק ההמשך ל-Breath of the Wild? כבר יש לכם במקרה ספקולציות על איך ה-Master Sword נשבר ככה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י