הרשמה

פיקל ריק! Rainbow Six: Siege מקבל סקינים של ריק ומורטי

התלבשו בתור שתי הדמויות הכי מטורללות במשחק היריות הפופולרי של יוביסופט

Pickle Doc!

אם יש משהו שאנחנו אוהבים בקרוסאוברים, זה שהם יכולים להיות רציניים, עם שילובי יקומים שמרגישים הגיוניים מבחינה עלילתית, ובאותה מידה הם יכולים להיות משוגעים ומטורללים בלי סיבה מוצדקת. הפעם, מדובר באפשרות השנייה, עם שילוב כותר המולטיפלייר Rainbow Six: Siege והיקום המצוייר של ריק ומורטי, סדרת האנימציה שבוודאות יצא לכם לשמוע את השם שלה לפחות פעם אחת בחייכם.

ביום שלישי הקרוב, ה-5.4, למשחק היריות הטקטי של Ubisoft יצטרפו שני סקינים חדשים אותם תוכלו להלביש את החיילים שלכם. בפעם הקודמת שהמשחק קיבל קרוסאובר עם ריק ומורטי, הסקינים שהתווספו למשחק היו של ריק בגרסת המלפפון חמוץ שלו, אליו מחוברים איברים של עכברוש, לצד חליפה שמדמה דמות אחרת במשחק - Gromflomite Michael. כעת, הסקינים שמצטרפים הם לא אחרים מאשר הדמויות הראשיות של הסדרה - ריק ומורטי, אותם תוכלו להלביש על הדמויות פיוז (Fuze) ודוק (Doc) בהתאמה עבור 4080 קרדיטים במשחק.

כפי שניתן לראות, לא מדובר בסקינים שהופכים את הדמות שלכם לקארטונית כמו ב-Fortnite, אלא במעין תחפושת שהחיילים שלכם ישימו עליהם, יחד עם מסיכות שמציגות בדיוק את מה שאנחנו מרגישים כשאנחנו בקרב יריות במשחק הזה. מה אתם חושבים על הקרוסאובר החדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י