הרשמה

חברות החומרה מכריזות על לפטופי גיימינג חדשים

החומרה החדשה הגיעה לשוק והיא הביאה חברים חדשים

עתיד לפטופי הגיימינג של החברות השונות נחשף

אם אתם עוקבים אחרי שוק החומרה והגיימינג אז אתם כבר מכירים את זה טוב מאוד. ברגע שאינטל ואו Nvidia מכריזות על מוצרים חדשים מתוצרתן אנחנו מיד רואים את כל חברות החומרה מתנפלות על אותן מוצרים כשהן מכריזות על ריענונים וגירסאות חדשות למחשבים קיימים או שהן מכריזות על מוצרים חדשים לגמרי. כמו שבתערוכת CES שהתקיימה מוקדם יותר השנה קיבלנו הכרזות על מעבדי דור 11 חדשים מבית Intel ועל כרטיסי מסך ניידים חדשים של Nvidia ואחר כך ראינו את כל החברות מכריזות על לפטופים חדשים, כך גם קורה עכשיו כשהמוצרים החדשים של החברות מתחילים לזרום.

Acer

החברה הראשונה שאימצה את המעבדים החדשים של אינטל היא אסייר עם מותג הגיימינג שלה- Predator. החברה הכריזה שמחשבי ה-Nitro 5, ה-Helios 300 וה-Triton 300 (שביקרתי לא מזמן את גירסאת ה-SE שלו ואהבתי אותה מאוד) יקבלו ריענון אשר יאמץ את מעבדי דור 11 החדשים וגם יהיו מספר דגמים אשר יציגו את כרטיסי המסך החדשים של Nvidia, ה-RTX 3050 ו-3050Ti. מחשבים אלו יהיו זמינים בארץ כבר בעוד פחות מחודש עם מחיר משתנה בהתאם לדגם ובהתאם למפרט הנבחר.

ASUS

אחרי אייסר הגיעה ASUS עם אירוע מרשים מאוד שבו היא הציגה שני מחשבים חדשים, ה-Zephyrus S17 ו-M16. ה-S17 ללא ספק הולך להיות המפלצת החדשה של אסוס כשהוא יגיע עם מעבד i9-11900H, כרטיסי מסך RTX 3080, מסך UHD/QHD, עד 48 ג'יגה של זיכרון וכונני SSD מהירים. ה-M16 לעומת זאת הוא מעט יותר צנוע כשהוא יגיע עם RTX 3070 או RTX 3050Ti אבל הוא יגיע עם מסך 1440p בגודל 16 אינץ' ביחס תצוגה דיי חדש של 16:10.

לצד הכרזות אלו אסוס גם הכריזה שעוד מחשבים כמו ה-Flow X13, Zephyrus G15 ו-Strix G15 יקבלו גירסאות עם משפחת כרטיסי RTX 3050 וגם על קולקציית אופנה ROG Slash.

Gigabyte

גם חברת Gigabyte ומותג הגיימינג שלה- Aorus הצטרפו לחגיגה כשהם הכריזו על ריענונים למחשבי ה-Aero ו-Aorus אשר יגיעו עם המעבדים החדשים. ה-Aorus 17X הוא ראש משפחת לפטופי הגיימינג של ג'יגהבייט כשהוא יגיע עם מעבד i9-11980HK שהוא המעבד החזק ביותר שיש לאינטל לשוק הניידים כשגם אפשר יהיה לבצע לו אוברקלוק. בנוסף, המעבדים החדשים גם יאפשרו למחשבים לעבוד מהר יותר בעזרת כונני ה-PCIe Gen 4 שלהם.

Lenovo

אחרונה חביבה היא לנובו שהכריזה על חיזוק לסדרת מחשבי הליגיון הנהדרים שלה. המחשבים שמקבלים את מירב תשומת הלב הם ה-Legion 5i Pro וה-Legion 7i אשר יהוו פלטפורמה נהדרת למעבדי דור 11 החדשים של אינטל. כידוע לנו ה-Legion 7i הוא המחשב החזק בסדרה אך ה-Legion 5 ו-5i יגיעו כצפוי גם עם כרטיסי ה-RTX 3050/3050Ti החדשים. לצד המחשבים לנובו גם הכריזה על מסך ה-Legion Y25g-30 שיתמוך בקצב ריענו גבוהה במיוחד של כ-360Hz ויתמוך בטכנולוגיית Reflex הנהדרת של Nvidia.

מה דעתכם על כל הלפטופים החדשים שיוצאים לשוק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י