הרשמה

הכירו את המוצרים החדשים של MSI

גם MSI נערכת להשקה של מעבדי Rocket Lake

אבל גם יש לה עוד כמה מוצרים חדשים

אחרי כל פצצה שאחת מענקיות החומרה זורקת לעולם תמיד בימים שלאחר מכן אנו מתחילים לקבל את גלי ההדף של אותה פצצה. במקרה הזה אינטל זרקה לפני מספר שבועות את ההחשיפה של מעבדי דור 11 שלה- Rocket Lake וממש בימים האחרונים המעבדים המדוברים החלו להימכר באופן רישמי. התחלת ההפצה של המעבדים היא סוג של אור ירוק עבור רוב חברות החומרה להכריז ולחשוף את לוחות האם שלהן שרוצים להיות החברים הטובים ביותר של המעבדים החדשים. בין אותן חברות שקיבלו את האור הירוק נמצאת גם MSI שערכה שילשום אירוע לייב בוא היא חשפה את המוצרים החדשים שלה.

לוחות אם Z590

כאמור, כל האירוע שערכה החברה סבב סביב המעבדים החדשים שתומכים בערכת השבבים Z590. לכן לכבוד מעבדי רוקט לייק שיצאו MSI השיקה מספר לוחות אם שונים אשר יתמכו בהם ויהיו מצוידים בערכת השבבים המתקדמת. בראש משפחת Z590 נמצא ה-MEG Z590 Godlike שהוא לוח אם בגודל E-ATX אשר מצויד בכל הפיצ'רים והטכנולוגיות שרק אפשר לרצות. אחריו בראש הרשימה ובגודל סטנדרטי יותר של ATX נמצא ה-MPG Z590 Gaming Force שכמו שאפשר להבין משמו הוא מכוון לגיימינג עם שילוב צבעים מיוחד שלא ניראה עד כה. אחריו הצוגו שתי לוחות אם חדשים מסדרת MAG של MSI כשגם הם מצוידים בערכת השבבים Z590.

ריענון מוצרים

אחרי שקיבלנו הצגה של לוחות האם החדשים של החברה ומספר סירטונים שהציגו לנו יוטיוברים שמסבירים על הלוחות, MSI הציגה מוצרים שמקבלים ריענון. הראשון הוא מסך ה-MPG Artymis 343CQR שהוא מסך קעור ברזולציית UWQHD (מסך 1440p רחב) עם קצב רענון של 165Hz.

עוד מוצר שמקבל שידרוג הוא מחשב ה-Aegis TI5 שמקבל אהבה בדמות מעבד i9 ו-RTX 3080. אם אתם תוהים איך MSI מתכננת להיפטר מכל החום שיווצר על ידי רכיבים אלה, אז תדעו שה-TI5 יהיה בעל מערכת קירור מיוחדת שכוללת לוח אם שמורכב הפוך בתוך המארז, רכיבי VRAM שנמצאים בצידו האחורי לצד מאוורר שיקרר רק אותם. אם כבר דיברנו קצת על קירור, אז MSI הכריזה גם על מערכת קירור נוזלית חדשה שנוצרה בשיתוף פעולה עם Asetek. 

לאחר אלו, MSI הציגה עוד מספר מחשבים קטנים ומעוצבים כמו ה-Creator P100 אשר מעוצב ובעל מימדים דומים לקונסולה ביתית אך הוא טומן בחובו כרטיס מסך ממשפחת RTX, משחבים אלו יהיו מיועדים יותר לשוק העיסקי-מקצועי ולמעצבים מאשר לגיימרים.

מוצרים גיימינג 

לקראת סוף מסיבת העיתונאים MSI נתתה לנו עוד מידע ומבט מעמיק יותר לסדרת כרטיסי ה-Suprim X החדשה שלה, לצד הכרזה על עכבר גיימינג חדש בשם Clutch GM41 Lightweight ששוקל בסך הכל 65 גרם ומיועד לגיימינג תחורית. ההכרזה האחרונה שקיבלנו לפני שהאירוע החומרה של MSI נגמר הייתה על כונן SSD מתוצרתה שיגיע עם גוף קירור גדול, ישתמש בתקן PCIe 4 ויציג קצב קריאה נהדר של 6,900 מגה בשניה.

המוצרים שהוכרזו יושקו בקרוב בחו"ל כשתאריך ההגעה ומחירם בארץ אינו ידוע בשלב זה.
מה אתם חושבים על המוצרים החדשים מבית MSI? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י