הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של Nvidia מתערוכת CES 2021

חברת Nvidia עונה לתחרות מצד AMD

אם הייתי צריך לנחש איזה מספר Nvidia הכי אוהבת, כניראה שהייתי אומר 2.0

אם הייתי עורך סקר עם השאלה "לאיזה מסיבת עיתונאים אתם הכי מחכים ב-CES 2021?" סביר להניח שהיו הרבה מאוד שכותבים שהם הכי מחכים לזאת של Nvidia. בשנים האחרונות החברה יצרה כרטיסי מסך נהדרים עבור גיימינג ועל ידי כך היא הצליחה לצבור לעצמה קהל מעריצים גדול מאוד שרק מחכה להסתער על כל מוצר חדש שלה. ראו ערך- "מלאי זמין של כרטיסי RTX 3080". לכן כמו רבים ובתור חובב מושבע ובעל כרטיס מסך מבית Nvidia גם אני חיכיתי בקוצר רוח למסיבת העיתונאים של החברה שתביא לנו הכרזות החדשות ומעניינות, ואכן כך היה אתמול בערב. כמו תמיד, המסיבת עיתונאים אתמול הייתה קצרה אך עמוסה בפרטים אז מה הן ההכרזות האחורנות של Nvidia?

טכנולוגיות גיימינג

אחרי שהציגה כל מיני נתונים ומספרים יבשים, Nvidia הכריזה על כך שטכנולוגיית ה-DLSS 2.0 המופלאה שלה (שאותה גם הדגימה) מגיעה לעוד שני משחקים, הראשון הוא Warzone והשני הוא Outriders שיושק ב-1.4. אחרי ההכרזות על שני המשחקים האלו, הוכרז שהפרק החדש במשחקי Five Nights at Freddys- Security Breach יקבל גם הוא תמיכה ב-RTX וב-DLSS 2.0 כבר מיום ההשקה. אחרי זה הוכרז שגם F.I.S.T (שהינו חלק מחחמת האינדי של סוני) יקבל תמיכה בשתי הטכנולוגיות האהובות. אחרונים חביבים היו Rainbow Six Seige ו-Overwatch שיקבלו תמיכה בטכנולוגיית Reflex שמקצרת את זמני הפקת הפריימים ומציגה נתונים על זמני העיבוד של המחשב לצד הכרזה על עוד מספר מסכים ועכברים שתומכים גם הם בטכנולוגיה.

RTX 3060

אחרי אין ספור שמועות והדלפות, קיבלנו את מה שרובנו באנו בשבילו- הכרזה על כרטיס מסך חדש. הכרטיס החדש הוא ה-RTX 3060 אשר יהיה היורש של ה-GTX 1060 וה-RTX 2060 וככזה הוא גם יהיה הכרטיס החשוב ביותר שלה מפני שאבותיו הם הכרטיסים הנמכרים ביותר של Nvidia. על פי החברה, ה-RTX 3060 יספק מעל 60FPS במשחקים החדשים ביותר בשוק ברזולוציית 1080p כאשר אפשרויות ה-DLSS 2.0 ו-RTX פועלות. הכרטיס החדש יהיה בעל 12GB של זיכרון GDDR6 והוא יושק בסוף פאברואר עבור 330$.

RTX 3000 ללפטופים

עכשיו כשמשפחת RTX 3000 כמעט מוכנה, Nvidia עברה לדבר על הטמעת הכרטיסים החדשים במחשבים ניידים. כמו שכבר התרגלנו לראות בשנים האחרונות, כרטיסי RTX 3000 בלפטופים יהיו כרטיסי Max-Q אך יכללו את כל הפיצ'רים של הכרטיסים הנייחים. בנוסף לאלו, Nvidia הכריזה על Dynamic Boost 2.0 שתשתמש ב-AI על מנת לחלק את הכח של המחשב בין המעבד, כרטיס המסך או הזיכרון הגרפי בהתאם לצורך. טכנולוגיה נוספת שתגיע למחשבים ניידים עם כרטיסי RTX 3000 היא Whisper Mode 2.0 שתאפשר לכם לבחור את מידת הרעש שהמחשב יפיק ו-AI תנהל את המעבד, כרטיס המסך ויחידת הקירור על מנת לעמוד ברף הנקבע ולספק את הביצועים טובים ביותר בו זמנית. ההכרזה האחרונה שהייתה ל-Nvidia היא טכנולוגיה חדשה בשם Resizable Bar שתיהיה המתחרה הישירה ל-SAM של AMD וגם היא תאפשר למעבד לגשת לכל הזיכרון הגרפי של כרטיס המסך ובכך לשפר את הביצועים.

הלפטופים הראשונים עם כרטיסי RTX 3000 יושקו כבר בסוף החודש.
מה דעתכם על גל ההכרזות של Nvidia? ציפיתם למשהו והתאכזבתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י