הרשמה

חברות AOC ו-Porsche Design חושפות מסך גיימינג משותף

שיתוף הפעולה החדש כבר נושא פירות

פורשה עושה את מה שפורשה הכי טובה בה- מסכי גיימינג!

לפני חודש סיפרנו לכם על שיתוף פעולה חדש ומפתיע בעולם הגיימינג כאשר חברות AOC ו-Porsche Design הכריזו על שיתוף פעולה חדש בניהן. בזמן ההכרזה לא היה לנו המון מידע על תוצרי שיתוף הפעולה הצעיר מלבד הידיעה שהמסך הראשון יחשף מתישהו במהלך חודשי הסתיו והוא יהיה מסך מסדרת הגיימינג AGON שיעוצב לגמרי על ידי סטודיו העיצוב של פורש. בהודעה שנמסרה בעבר לעיתונאות נכתב: "סטודיו העיצוב של פורשה ו-AOC הכריזו על שיתוף פעולה המשלב בין פילוסופית העיצוב המתוחכמת והפונקציונאלית של פורשה, לטכנולוגיית התצוגה מהמעלה הראשונה של AOC. יחד, הן יביאו לשוק מסכי מחשב יוצאי דופן שפותחו על ידי גיימרים המחפשים את יכולת הביצועים הטובה ביותר לצד מראה חדשני ומסוגנן שיתאים לעמדת הגיימינג שלהם." אז אחרי המתנה קצרה היום ערכו שתי החברות אירוע שבו נחשף המסך הראשון מתוצרתן, תגידו שלום ל-AGON PD27.

כמו שאפשר לראות משמו, ה-PD27 הוא מסך גיימינג קעור בגודל של 27 אינץ' וברזולוציה של 1440p (מוכר גם כ-QHD) עם קצב רענון גבוה של 240Hz. מעבר לנתונים המרשימים האלו, ה-PD27 יהיה גם בעל זמן הצגת פריימים (MPRT) מהיר במיוחד של 0.5ms וזמן תגובה (GtG) זריז של 1ms. מעבר לאלו, למסך תיהיה תמיכה מלאה בתקן DisplayHDR 400 שמספק צבעים חיים ואמינים יותר עם בהירות מקסימאלית של 550nits, תמיכה בטכנולוגיית FreeSync Premuim Pro של AMD שתמנע קרעים בתמונה ומערך רמקולי סטריאו לצד 4 חיבורי USB 3.2. מכל הנתונים הטכניים עולה בבירור העובדה ש-AOC מכוונת עם המסך הזה הכי גבוה שאפשר ובמיוחד עבור שוק השחקנים התחרותיים ועל פניו, אין לה סיבה שלא להצליח.

בעוד ש-AOC הייתה אחראית על הפן הטכני של המסך, Porsche לקחה על עצמה את הפן העיצובי של המסך ולפי דעתי היא ללא ספק הצליחה בתחום זה בגדול. המעמד של המסך עוצב בצורה יוצאת דופן בהשראת כלובי התהפכות (Roll Cage) שאפשר לראות במכוניות מירוץ כשהוא צופה גם בכרום, נוסיף לזה את הקרנת הלוגו של החברה באמצעות תאורה צבעונית שנמצאת בגב המסך ועיצוב יוצא דופן לתפריטי המסך והאמירה העיצובית של פורשה מורגשת במיוחד. גם השלט האלחוטי שיתקבל עם המסך עוצב על פי ראות עינייה של פורשה עם עיצוב נקי ומנימליסטי במיוחד אך גם כאחד כזה שלא עושה פשרות מבחינת שימושיות.

ה-Porsche Design AOC AGON PD27 יושק בארץ בתחילת 2021 במחיר של כ-4,400 שקלים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:31 10.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    איבדתי עניין כשהזכרת "מסך גיימינג קעור" ...

  2. 2

       | פורסם ע"י