הרשמה

אסוס מכריזה על סדרת כרטיסי מסך חדשים

שלושה כרטיסים, כל אחד מיוחד במינו

אנחנו אף פעם לא נגיד לא לעוד כרטיסים

אחרי תקופה ארוכה בה התחרות בין חברות החומרה הייתה מנומנמת, החודשים האחרונים הפכו לזירת קרב כאשר כל אחת מהחברות שולפת את כל הנשקים שלה. דור כרטיסי המסך החדשים של Nvidia הגיע אלינו בשבועות האחרונים בעוצמה מלאה ושבה מהר מאוד את ליבם של הגיימרים, אך חברת AMD לא נשארה חייבת כשהיא חשפה לפני כמה ימים את כרטיסי המסך החדשים מתוצרתה, סדרת ה-RX 6000. גירסאות הבסיס של הכרטיסים הראשונים מהסדרה החדשה של AMD צפויים להגיע כבר בשבועות הקרובים ועכשיו חברת ASUS חושפת את הגירסאות השונות שלה עבור הכרטיסים האדומים. 

הכרטיס הראשון שהחברה חשפה (והוא גם הכרטיס שהכי מעניין אותי) הוא ה-ROG Strix LC Radeon RX 6800 XT. אם נסתכל קצר מעבר לשם המאוד מתיש הזה ניראה שהכרטיס מציג מערכת קירור שלא ראינו כמוהה כבר הרבה זמן עם שילוב בין קירור נוזלי ובין מאוורר קלאסי. הקירור הנוזלי ידאג להיפטר מהחום שיופק על ידי שבבי הזיכרון והליבה הגרפית בעוד שקירור האוויר ידאג לשאר הרכיבים שעל הכרטיס כמו רכיבי ה-VRM. הקירור הנוזלי יגיע כיחידה סגורה עם ראדיאטור גדול במיוחד בגודל של 240 מ"מ. מלבד מערכת הקירור יוצאת הדופן ה-Strix LC RX 6800 XT כולל גם יציאת וידאו מעניינת שמשתמשת בחיבור USB-C.

הכרטיס השני שנחשף הוא האח החדש במשפחת כרטיסי TUF, ה-TUF RX 6800/6800 XT. כמיטב המסורת של סדרת TUF, הכרטיס יגיע עם Overclock שאסוס יבצעו לו כבר במפעל אך אם תרצו לקחת את הכרטיס עוד יותר רחוק ועד לקצה גבול היכולת שלו בעצמכם אתם תוכלו לעשות זאת בלי בעיה בעזרת התמיכה של שלושת המאווררים ומערכת הקירור המאסיבית שתוכננה עבור הכרטיס הזה. דבר שחשוב מאוד לזכור כשמדברים על כרטיסי TUF זה שהם אמנם לא דוגמנים אבל הם באים כדי לעבוד ולעבוד הכי חזק שאפשר.

אם אתם מחפשים כרטיס קצת יותר צבעוני אז אחרי כרטיס ה-TUF נחשף ה-ROG Strix RX 6800 שאפשר להסתכל עליו ככרטיס הגיימינג האמין והסטנדרטי של אסוס. כמו שכבר התרגלנו לראות לאחרונה לכרטיס יהיה גוף קירור גדול עם 3 מאווררים ובגובה של 2.9 חיבורים לכרטיס הרחבה (בדומה למה שראינו עם ה-RTX 3090 וה-3080) אך בשונה ממה שראינו עד כה, הוא יהיה בעל איזור תאורה גדול בצידו הפונה לחלון המחשב אשר יהיה אפשר להתאים באופן אישי.

הכרטיסים החדשים של אסוס יושקו כבר בשבועות הקרובים לצד סדרת כרטיסי RX 6000.
מה דעתכם על הכרטיסים? האם תקנו אחד מהם, אם כן איזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:24 02.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    אסוס הם בין היצרנים הכי טובים ואמינים שיש היום בשוק. בלי קשר אם זה כרטיסים אדומים או ירוקים כל דבר שהם עושים צועק בקול רם "איכות".
    ה-רוג סטריקס נראה מדהים עם עיצוב מעודן אבל לא מוגזם וגם התאורה מדהימה אבל בלי ללכת רחוק מדי.
    אני אישית לא חובב גדול של RGB והרבה יותר חשוב לי כוח עבודה מתאורה לכן אם הייתי צריך לבחור הבחירה שלי הייתה ללא ספק כרטיס מסדרת TUF.

  2. 2

       | פורסם ע"י